Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun lopettamaan 10v kanini, tämä tuska ja suru varmaan tappaa myös mut

Vierailija
14.12.2016 |

Tänään eläinlääkäri sanoi, että mitään ei ole tehtävissä, paha purentavika ja kanin hampaat huonossa kunnossa. Muutenkin jo on vähän väsynyt taapertaja.

Kani on kuin lapsi minulle, en omista hirveesti ystäviä ja tämän kanssa olen pitkän matkan kulkenut, nukkuu vieressäni yms.

En voi lopettaa itkemistä mutta en halua tuottaa pikkuiselle mitään stressiä nyt viimeisille päiville. Eutanasia tapahtuu kotonani.

Miten pääsen tästä yli. Tuska on aivan järkyttävää, kun tuossa vieressä tuo pieni nuolee kättäni ja tiedän että ensi viikolla ei ole enää tässä. :'(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään.

Elämässä on surua.

Et tule loppu ikääsi olemaan noin surullinen kuin nyt.

Vierailija
2/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei miten surullista. :´(   Lämpöinen halaus <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kulta. Teet varmasti oikein. Kani on varmasti elänyt rakkaudentäyteisen elämän.

Halauksia. Tiedän, että tuska on suuri. Mutta ajattele vaikka, että se menee pupujen taivaaseen, missä sillä ei ole vaivoja.

Vierailija
4/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin tuskasi. Miten paljon eläimeen voikaan kiintyä. Pelkään jo etukäteen,miten kestän,kun koiramme kuolee. Voimia sinulle!

Vierailija
5/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Ajattele asia ennemmin niin, että teet sille viimeisen ystävän palveluksen ja kannat tuskan mieluummin itse kuin että kaverisi joutuisi kärsimään. 

Pidä nämä viimeiset päivät kaniasi oikein hyvänä ja nauti sen läheisyydestä. Se ei itse osaa pelätä lähtöään.

Ikävä jää, mutta tuska helpottaa ajan kanssa. 

Terkuin,

Saman muutamaan otteeseen kokenut

Vierailija
6/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siitä jäniksestä tehdä jotain ruokaa?

Mulla kuoli kanssa kani pari vuotta sitten. Kaverilla on käärme, ja vein kanin käärmeelle ruoaksi. Kanini koki luonnollisen kuoleman (ei siis jouduttu lopettamaan), en tiedä olisiko edes turvallista eläimen tai ihmisen syödä lopetettua eläintä, kaipa elimistöön jää jäänteitä käytetyistä lääkkeistä.

Vierailija
7/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi kissalleni . Syvä tuska mutta se alkoi helpottamaan kun aloin ottaa esille kuviaan. Ota paljon kuvia joka asennossa kankstasi ja leikkaa karvoja talteen. Minä tein korun kaulaan niistä villoista sellaisen möykyn jonka sisältä näkyy ne ikuiset kaverin viiksikarvat. Se oli ensimmäisen vuoden aina päälla mutta sitten siirtyi jo seinälle. Rakasta häntä eniten. Loppuun saakka eniten. Enempää emme voi. Kaikella on aikansa.

Tuo sana taapertaja sai kyyneleet silmiin. Todella rakastat häntä.

Jos oisin miljonääri lennettäisiin yhdessä jonnekin ja ostettaisiin uudet hampaat hänelle...

Vierailija
8/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sanoisi . Tuntuu ikävältä puolestasi. Ajattele kuitenkin karvaisen ystäväsi parasta. Tehkää vielä yhteisiä mukavia juttuja ja   anna sellaista herkkuruokaa mitä se voi syödä . Helli ystävääsi ,helli. Tuska ,on sinulla varmasti kova, mutta se hellittää aikaa myöten ja muistat paljon yhteistä ja mukavaa. Lämpimiä ajatuksia teille.

Vierailija
9/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että lemmikkieläimestä luopuminen tuntuu kamalalta, mutta silti elämän tulee jatkua. Ajattele vaikka, että lopettaminen on kanisi parhaaksi, koska se on varmasti elänyt hyvän elämän ja että se saa kuolla ennen kuin sen elämä olisi pelkkää tuskaa, kipua ja kärsimystä. Jos kanillasi on kipuja, niin ne loppuvat ja sen ei tarvitse enää kärsiä. Aikanaan suru lievenee ja pystyt muistamaan ne onnelliset ja hyvät yhteiset muistot.

Vierailija
10/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi kissalleni . Syvä tuska mutta se alkoi helpottamaan kun aloin ottaa esille kuviaan. Ota paljon kuvia joka asennossa kankstasi ja leikkaa karvoja talteen. Minä tein korun kaulaan niistä villoista sellaisen möykyn jonka sisältä näkyy ne ikuiset kaverin viiksikarvat. Se oli ensimmäisen vuoden aina päälla mutta sitten siirtyi jo seinälle. Rakasta häntä eniten. Loppuun saakka eniten. Enempää emme voi. Kaikella on aikansa.

Tuo sana taapertaja sai kyyneleet silmiin. Todella rakastat häntä.

Jos oisin miljonääri lennettäisiin yhdessä jonnekin ja ostettaisiin uudet hampaat hänelle...

Ota itse kankustasi kuvia ja leikkaa karvoja talteen.

Vierailija
11/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä huomioi trolleja. Äiti ei halannut näitä tarpeeksi lapsena. ❤️ Kyllä sä selviät. Pupulla oli onnellinen elämä!

Vierailija
12/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko siitä jäniksestä tehdä jotain ruokaa?

Mulla kuoli kanssa kani pari vuotta sitten. Kaverilla on käärme, ja vein kanin käärmeelle ruoaksi. Kanini koki luonnollisen kuoleman (ei siis jouduttu lopettamaan), en tiedä olisiko edes turvallista eläimen tai ihmisen syödä lopetettua eläintä, kaipa elimistöön jää jäänteitä käytetyistä lääkkeistä.

Siis älä nyt sano että elävänä annoit?? Sehän on eläinsuojelulain vastaista ja julmaa, etpä paljon lemmikistä piitannut. Jos lopetit ennen käärmeelle antamista asiallisesti, niin sitten ok.

Vierailija
13/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu metsästä löytyy tuhansia, se on vaan kani

Ihmisiäkin on 7 200 000 000 Sinäkin joudat ihan hyvin monttuun. Ei kukaan oikeasti jää sinua kaipaamaan.

Vierailija
14/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, haleja sinulle! Muistan, kun oma 8-vuotias kanini kuoli kaniflunssaan. Se oli todella rankkaa.

Vierailija
15/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita meille kuva kanista pliis:)! Jos vaan voit.

Vierailija
16/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää niin kovasti. En osaa sanoa oikein mitään.

Joskus mietin että miksi meillä on 3 ragdoll kissaa, kun kauheata se eläimen lopettaminen.

Onko mitään järkeä näyttää kania vielä toiselle lääkärille?

Vierailija
17/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma että täytyy lopettaa: meidän vanhan kanin hammaspiikkejä hiotaan eläinlääkärillä joka toinen kk. Tulee kalliiksi mutta ei tuosta pienestä höpsöstä voi luopua.

Vierailija
18/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

U S K O M A T O N T A !

Hurjinta jutussa on, ettei kyseessä varmaankaan ole provo...

Vierailija
19/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia!! Ymmärrän tuskasi.  t. kanin kanssa eläjä

Vierailija
20/27 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen kanin lopettamien surettaa sinua, kun eläinkaupasta saa uusia tilalle varmasti melko kohtuulliseen hintaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi