ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!
Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.
Kommentit (659)
Vierailija kirjoitti:
Se kun ihmisellä (nainen) saisi olla oikeutta edes hetkellisesti pidättäytyä harrastamasta seksiä.
Jos vaikka olet kipeä ja väsynyt, niin ajatus pumpattavana olosta on ahdistava ja tukala.
Sitten kun väistelet kaikki lääppimis ja sörkkimisyritykset, etkä jaksaisi tehdä selontekoa, kaikista vatsanväänteistä, hiivatulehduksista, pienestä yökötyksen tunteesta ja unettomuuden aiheuttamasta voimattomuudesta, olet PAHA, HUONO ja epäkelpo lehmä.
Saat helvetilliset syyttelyt, kiukuttelut ja VIHAN osaksesi, vain koska et ole KONE.
Sen jälkeen kun olet fyysisesti paremmassa kunnossa, että voisit fysiikkasi puolesta harrastaa seksiä, arvaa tekeekö henkisesti mieli enää sellaisen miehen kanssa, joka on osoittanut sinulle, pitävänsä sinua vain toimimattomana ja temppuilevana rakkineena, joka on temppuilunsa vuoksi ansainnut Vihaa ja Halveksuntaa.
Minä en ole Kone enkä Nukke.
Siksi en miesten kanssa enää ole, koska he eivät ymmärrä nuken ja naisen eroa.
Et ole et! Ota ero äläkä kiusaa miestäis! Naarat eivät ymmärrä että miesten kivekset tuottavat,jatkuvasti,siementä, ja että miesten parittelutarpeella on aivan oikea fyysinen tarve. Nussimistarve on aivan yhtä pakottava fyysinen tarve kuin virtsaaminen ja ulostus. Tietenkin voi runkata tai pettää. Eikä tämä ole tietenkään mikään syy naissukupuolen ahdistelulle eikä oman puolison esineellistämiselle etenkään,vaan jos ette saata asettua oman,vielä toiminnallisen puolisonne biologispohjaisille luonnolliselle tarpeille niin ottakaa hyvät ihmiset ero ja eläkäät täyttä elämätä haluamillanne tavoilla itseksenne tai yhtä aseksuaalisen elämänkumppanin kera. Pakkoa ei ole, ei edes kiusata puolisoa,josta ei pidä ja jonka kanssa ei halua olla oikeista syistä
Vierailija kirjoitti:
Kuin omasta suustani! Meillä se on joka lauantain saunaseksi. Ahdistaa jo etukäteen. Pidän seksistä yleensäkin mutta kun siihen painostetaan niin tappaa kaikki halut. Aina on ihanaa kun alkaa menkat, muutaman päivän rauha siihen vonkaamiseen ja lääppimiseen. Eikä aina haluis kieltääkään...
Ihana liitto, sääliseksiä valitusten kera.
Anna sille joululahjaksi tekopimpero ja laula "kulkuset".
Itse olin nuorena hetken suhteessa itseäni paljon vanhemman miehen kanssa. Mies painosti minua jatkuvasti seksiin, koskaan ei ollut läheisyyttä ilman, että sen olisi pitänyt johtaa seksiin. Jos makoilimme sängyllä vierekkäin, yritti mies "painaa" päätäni alaspäin kohti haarojaan ja hoki "ota suihin, ottaisit nyt vähän suihin". Jos olin suostuvainen, saattoi myös yhtäkkiä kammeta päälleni kesken esileikin ja työntyä sisään vaikka olin sanonut, että ei vielä eikä ilman kumia. "No ihan vähän vaan, ei se haittaa!" Jos en suostunut, sai hirveän raivokohtauksen ja huusi ja keuhkosi.
Onneksi pääsin eroon miehestä lopulta, mutta seksihaluni ovat täysin kadonneet. Ajatuskin yököttää. Olisin halunnut parisuhteen ja ehkä lapsiakin, mutta en vaan pysty. En tokikaan miehiä havittele parisuhteeseen, tiedän, että he kaikki haluavat seksiä ennemmin tai myöhemmin. Sekin ällöttää minua hieman, tuo tieto siitä. Seksi on minulle likaista ja vastenmielistä.
Jaoin tarinani, koska halusin kai osoittaa, ettei aina seksihaluttomuudessa ole kyse siitä, että on "frigidi lehmä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi kaunis ja rauhaisa joulu pitää yrittää pilata niljakkaalla, inhottavalla, limaisella, hikisellä ja ällöttävällä seksillä?!
No eihän sitä nyt noin vastenmielisellä seksillä kannata pilatakaan. Kauheeta, onko jonkun seksi oikeesti noin hirveää? Meillä seksi on ihanaa, täynnä rakkautta, pakahduttavaa hellyyttä, tuhmuutta, villiä menoo jnejne..... Siitä ei joulu pilalle mene, päinvastoin.
Hyi helvetti.
Just. Omassakin suhteessa on ollut pitkä kuiva kausi mutta syyt on ihan muualla kuin fysiikassa. Hyppisin onnesta jos oma mies viitsisi nähdä vielä noin vaivaa lämmittelyyn eikä meillä seksi ilman sitäkään huonoa ole. Kerjääminen ja mököttäminen kyllä varmasti vie halut ja ainakin meillä riidat verottaa myös haluja vaikka fyysisesti mieli tekiskin. Sun mies kyllä kuulostaa keskivertoa huomaavaisemmalta hierontoineen ja muutenkin, mutta faktahan se on että jos ei itse toimituksesta nauti niin sitten kannattaa selvittää syyt että miksei haluta. Mua pelkästään vituttaa että eletään selibaatissa olosuhteiden pakosta ja odotan että pääsis taas panostamaan seksielämään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus miehen kanssa, joka koski ainoastaan silloin, kun halusi seksiä. Tuli vierelle huokailemaan ja silitteli. Minä olisin kaivannut muulloinkin kosketusta, halauksia, lämmintä syliä. Mutta ei. Lopulta mua rupesi ällöttämään miehen läheisyys ja kosketus. Oksettamaan suorastaan. Eron jälkeen meni joitakin vuosia kun korjailin seksuaallisuuttani. En enää tiennyt mistä tykkäsin tai en. Luulin, etten erityisemmin välitä seksistä. Kunnes tapasin miehen, jota rakastan ja joka kuuntelee minua, joka koskettaa hellyyttä antaakseen, eikä vain vonkaakseen pillua. Hänen kanssaan tykkään harrastaa seksiä ja usein. Ei ole enää minkäänlaisia ällötyksiä.
Tämä on se mitä moni mies ei tunnu tajuavan. Ei mun eksäkään tajunnut, vaikka selitin juurta jaksain. Alkaa vain ällöttää, kun tietää jokaisen kosketuksen johtavan seksiyritelmiin ja hipelöintiin. Tulee just sellainen olo, että olen vain kodinhoitaja ja pillu. Ettei miehen tee mieli olla mun lähellä ihan muuten vaan.
Tämä on kyllä niin iso myytti, että siitä pitäisi aidosti tehdä tutkimus. Minun kokemukseni mukaan seksuaalisesti haluttomilla on vaikeuksia myös läheisyyden kanssa. He kyllä pitävät kosketuksesta ja läheisyydestä, jos siihen ei liity seksuaalista vihjettä, ja jos joku muu heille sitä tekee. Itsellään heillä on vaikeuksia koskettaa toista ja olla toisen lähellä, he vain odottavat että toinen osapuoli "antaa" heille läheisyyttä. He ovat passiivisia ja mukana lähinnä silloin, jos eivät koe mitään sellaista mikä juuri siinä tilanteessa ei heidän mielestään ole sopimatonta. Tilanteiden ei vain anneta viedä mukanaan, vaan koko ajan analysoidaan sitä, tekeekö toinen jotain väärin tai huonosti, tai onko vihjauksia ja millaisia ne ovat. Parisuhteessa läheisyyden ei pitäisi olla arvostelulaji, jostain syystä siitä usein sellainen tulee haluttoman kanssa...
Kaikki tietämäni seksuaalisesti aktiiviset pitävät myös läheisyydestä ja pelkästä kosketuksesta, jopa huomattavasti enemmän ja useammin kuin haluttomat. Heidän kanssaan läheisyyttä ja kosketusta on tiheämmin, usein se toki johtaa myös seksiin - koska se vain on niin mukavaa. Useimmiten niin paljon mutkattomampaa.
Pahuksen hyvin kirjoitettu.
Tuo ylempi kuvaus oli kuin suoraan vaimostani :(
Kai annat miehes käydä vieraissa jos kerta sua ei seksi kiinnosta?
Seksi on ällöä. Sitä tarvitaan vain lasten saamiseen, ja oikeastaan enää ei siihenkään.
Nyt on mennyt kuopuksen syntymästä vuoden päivät. Kyselin vaimolta että eikös nyt olisi aika jatkaa seksin harrastamista. Edellinen kerta oli siis kun kuopus sai alkunsa.
Vaimo vastasi ivallisella äänensävyllä että nythän meillä on lapsiluku täynnä niin ei tarvitse enää harrastaa ollenkaan seksiä! Sanoin että mitä jos minä olen eri mieltä niin hän sanoi vaan että minun on elettävä sen kanssa koska en voi hylätä perhettäni niin mitättömän asian kuin seksin takia.
Nyt on kyllä sellainen fiilis että joulu 2017 vietetään eri osoitteissa jos vaimo on vielä keväällä samalla kannalla.
Tasan ei käy....mä olen jo kahdessa liitossa ollut halukkaampi kuin mieheni, ja tuntuu siltä, että miesten into on laimentunut juuri siksi, kun on vuosienkin jälkeen nopeasti lämpeävä nainen. Voisin hyvin hoidella jonkun haluttoman vaimon miestä hienotunteisesti. Rakastan puolisoani ja seksiä, välillä ottaa koville valita vain toinen. Aina en ole onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus miehen kanssa, joka koski ainoastaan silloin, kun halusi seksiä. Tuli vierelle huokailemaan ja silitteli. Minä olisin kaivannut muulloinkin kosketusta, halauksia, lämmintä syliä. Mutta ei. Lopulta mua rupesi ällöttämään miehen läheisyys ja kosketus. Oksettamaan suorastaan. Eron jälkeen meni joitakin vuosia kun korjailin seksuaallisuuttani. En enää tiennyt mistä tykkäsin tai en. Luulin, etten erityisemmin välitä seksistä. Kunnes tapasin miehen, jota rakastan ja joka kuuntelee minua, joka koskettaa hellyyttä antaakseen, eikä vain vonkaakseen pillua. Hänen kanssaan tykkään harrastaa seksiä ja usein. Ei ole enää minkäänlaisia ällötyksiä.
Tämä on se mitä moni mies ei tunnu tajuavan. Ei mun eksäkään tajunnut, vaikka selitin juurta jaksain. Alkaa vain ällöttää, kun tietää jokaisen kosketuksen johtavan seksiyritelmiin ja hipelöintiin. Tulee just sellainen olo, että olen vain kodinhoitaja ja pillu. Ettei miehen tee mieli olla mun lähellä ihan muuten vaan.
Tämä on kyllä niin iso myytti, että siitä pitäisi aidosti tehdä tutkimus. Minun kokemukseni mukaan seksuaalisesti haluttomilla on vaikeuksia myös läheisyyden kanssa. He kyllä pitävät kosketuksesta ja läheisyydestä, jos siihen ei liity seksuaalista vihjettä, ja jos joku muu heille sitä tekee. Itsellään heillä on vaikeuksia koskettaa toista ja olla toisen lähellä, he vain odottavat että toinen osapuoli "antaa" heille läheisyyttä. He ovat passiivisia ja mukana lähinnä silloin, jos eivät koe mitään sellaista mikä juuri siinä tilanteessa ei heidän mielestään ole sopimatonta. Tilanteiden ei vain anneta viedä mukanaan, vaan koko ajan analysoidaan sitä, tekeekö toinen jotain väärin tai huonosti, tai onko vihjauksia ja millaisia ne ovat. Parisuhteessa läheisyyden ei pitäisi olla arvostelulaji, jostain syystä siitä usein sellainen tulee haluttoman kanssa...
Kaikki tietämäni seksuaalisesti aktiiviset pitävät myös läheisyydestä ja pelkästä kosketuksesta, jopa huomattavasti enemmän ja useammin kuin haluttomat. Heidän kanssaan läheisyyttä ja kosketusta on tiheämmin, usein se toki johtaa myös seksiin - koska se vain on niin mukavaa. Useimmiten niin paljon mutkattomampaa.
Joo tuttua. Pitäisi kuulemma saada lisää läheisyyttä eli käytännössä olkapäiden, nilkkojen ja jalkojen hierontaa. Kaikki muut paikat on kiellettyjä koska niihin liittyy seksuaalinen jännite.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on aina ENSISIJAISESTI oma vika jos toinen ei halua seksiä harrastaa.
Jos ihmisen kanssa on hyvä olla, ja voi olla oma itsensä, tuntea olevansa arvostettu ja turvassa, niin on helpompi harrastaa seksiäkin.
Jos toisen kanssa on sellainen olo ettei voi olla ja hengittää normaalisti, vaan koko ajan saa kokea olevansa vääränlainen ja riittämätön, niin ei siinä ole helppo antautua seksuaalisesti.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on aina ENSISIJAISESTI oma vika jos toinen ei halua seksiä harrastaa.
Jos ihmisen kanssa on hyvä olla, ja voi olla oma itsensä, tuntea olevansa arvostettu ja turvassa, niin on helpompi harrastaa seksiäkin.
Jos toisen kanssa on sellainen olo ettei voi olla ja hengittää normaalisti, vaan koko ajan saa kokea olevansa vääränlainen ja riittämätön, niin ei siinä ole helppo antautua seksuaalisesti.
Eli siis halukas on vastuussa haluttoman seksuaalisuudesta ja vastaavasti haluton on vastuussa halukkaan seksuaalisuudesta... Vai onko halukas vastuussa sekä omasta seksuaalisuudestaan että haluttoman seksuaalisuudesta ja haluton ei ole vastuussa mistään?
Ei kukaan ole vastuussa kenenkään seksuaalisuudesta, eiköhän pointti ollut (en ole kirjoittaja), että haluttomuuden syyt ovat lähestulkoon aina muualla kuin itse seksissä/seksuaalisuudessa. Seksiin on vaikea heittäytyä, jos parisuhteessa on jotain muuta vialla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mennyt kuopuksen syntymästä vuoden päivät. Kyselin vaimolta että eikös nyt olisi aika jatkaa seksin harrastamista. Edellinen kerta oli siis kun kuopus sai alkunsa.
Vaimo vastasi ivallisella äänensävyllä että nythän meillä on lapsiluku täynnä niin ei tarvitse enää harrastaa ollenkaan seksiä! Sanoin että mitä jos minä olen eri mieltä niin hän sanoi vaan että minun on elettävä sen kanssa koska en voi hylätä perhettäni niin mitättömän asian kuin seksin takia.
Nyt on kyllä sellainen fiilis että joulu 2017 vietetään eri osoitteissa jos vaimo on vielä keväällä samalla kannalla.
Meillä ihan sama homma,seksi ja kaikki läheisyys loppui kuin seinään kun lapsi tuli,akka myös sanonut ettei seksi ole siitä tuntunut ikinä miltään.
arvatkaa vaan onko kusetettu olo.
172, haluaisitko palauttaa seksin elämääsi? Oletko harkinnut seksuaaliterapeutille juttelua tuosta traumasta?
Mulla on ihan vastakkainen ongelma tänä jouluna. Mies ei saa harrastaa seksiä pariin viikkoon pienen operaation takia niin se osa jää joulun nautinnoista pois.
Miksi naisille mainostetaan kaiken maailman jellyjortikoita, kun periaatteessa mainoksissa pitäisi olla miesten leluja. Mies nyt vaan sattuu olemaan seksuaalisempi olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kokemusta on kirjoittaa analyysejä - valitettavasti... Mies olen minäkin, selibaatissa ilman omaa tahtoani. Kyllä tämä vain jäytää sielua.
Kuin omasta suustani! Meillä se on joka lauantain saunaseksi. Ahdistaa jo etukäteen. Pidän seksistä yleensäkin mutta kun siihen painostetaan niin tappaa kaikki halut. Aina on ihanaa kun alkaa menkat, muutaman päivän rauha siihen vonkaamiseen ja lääppimiseen. Eikä aina haluis kieltääkään...