Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!

Vierailija
14.12.2016 |

Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.

Kommentit (659)

Vierailija
141/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun käyttämään endometrioosin vuoksi vahvoja hormoneita AINA.

Ei tee kyllä ikinä mieli enkä väkisinkään halua, tuntuu vastenmieliseltä.

Onneks ei mies vingu useinkaan seksiä, ja tosiasia on että parempi olis hakea muualta kun en väkisinkään halua.

Vierailija
142/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikkomallikas kirjoitti:

Minulla on jo kaikkea joten saan syntymäpäivä lahjaksi suihinoton ja jouluna persepanon.Ne riittää lahjaksi.

Minäkin kuvittelin, että minulla on jo kaikkea mutta tuollaiset lahjat on jääneet saamatta vaimon estoisuuden ja umpimielisyyden vuoksi.  Eli elämässäni onkin vielä tavoiteltavaa... :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun joulupukin syliin ja pyllistän hänelle  joulumekossa  niinkuin kiltin tytön kuuluukin.

Vierailija
144/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot inhottava pihtaava paskiainen, toivottavasti kuolet syöpään ja miehes löytää paremman naisen

Vierailija
145/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin joskus miehen kanssa, joka koski ainoastaan silloin, kun halusi seksiä. Tuli vierelle huokailemaan ja silitteli. Minä olisin kaivannut muulloinkin kosketusta, halauksia, lämmintä syliä. Mutta ei. Lopulta mua rupesi ällöttämään miehen läheisyys ja kosketus. Oksettamaan suorastaan. Eron jälkeen meni joitakin vuosia kun korjailin seksuaallisuuttani. En enää tiennyt mistä tykkäsin tai en. Luulin, etten erityisemmin välitä seksistä. Kunnes tapasin miehen, jota rakastan ja joka kuuntelee minua, joka koskettaa hellyyttä antaakseen, eikä vain vonkaakseen pillua. Hänen kanssaan tykkään harrastaa seksiä ja usein. Ei ole enää minkäänlaisia ällötyksiä.

Tämä on se mitä moni mies ei tunnu tajuavan. Ei mun eksäkään tajunnut, vaikka selitin juurta jaksain. Alkaa vain ällöttää, kun tietää jokaisen kosketuksen johtavan seksiyritelmiin ja hipelöintiin. Tulee just sellainen olo, että olen vain kodinhoitaja ja pillu. Ettei miehen tee mieli olla mun lähellä ihan muuten vaan.

Miksi ette pidä siitä, että miehenne himoitsee teitä ja haluaa kosketella ja harrastaa seksiä kanssanne? Minusta parasta on se kun huomaan ettei mies saa pidettyä näppejään erossa minusta....

Vierailija
146/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Sun miehesi haluaa sua, pitää sua viehättävänä, tuskin muuten olisi suhteessa kanssasi. Yrittää piristää ja tehdä sulle mukavan olon vaikka niillä ällön romanttisilla kynttilöillä. Useimmilla seksi kuuluu suhteeseen ja sun mies ainakin yrittää tehdä jotain asian eteen...

Mitä vikaa siinä on teidän tilanne humioon ottaen?

Voit olla huolissasi kun juhlapyhien aikoihin miehesi ei olekaan enää ällön romanttinen.

Vierailija
147/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä ymmärtää, miksi seksi on monille naisille niin vastenmielistä. Olen nainen itsekin, mutta ei ole koskaan tullut pihdattua. Seksihän on hauskaa, parasta ajanvietettä! Ja mitä enemmän sitä harrastaa, sitä enemmän myös haluttaa. Mielellään päivittäin, kiitos!

Vierailija
148/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin joskus miehen kanssa, joka koski ainoastaan silloin, kun halusi seksiä. Tuli vierelle huokailemaan ja silitteli. Minä olisin kaivannut muulloinkin kosketusta, halauksia, lämmintä syliä. Mutta ei. Lopulta mua rupesi ällöttämään miehen läheisyys ja kosketus. Oksettamaan suorastaan. Eron jälkeen meni joitakin vuosia kun korjailin seksuaallisuuttani. En enää tiennyt mistä tykkäsin tai en. Luulin, etten erityisemmin välitä seksistä. Kunnes tapasin miehen, jota rakastan ja joka kuuntelee minua, joka koskettaa hellyyttä antaakseen, eikä vain vonkaakseen pillua. Hänen kanssaan tykkään harrastaa seksiä ja usein. Ei ole enää minkäänlaisia ällötyksiä.

Tämä on se mitä moni mies ei tunnu tajuavan. Ei mun eksäkään tajunnut, vaikka selitin juurta jaksain. Alkaa vain ällöttää, kun tietää jokaisen kosketuksen johtavan seksiyritelmiin ja hipelöintiin. Tulee just sellainen olo, että olen vain kodinhoitaja ja pillu. Ettei miehen tee mieli olla mun lähellä ihan muuten vaan.

Miksi ette pidä siitä, että miehenne himoitsee teitä ja haluaa kosketella ja harrastaa seksiä kanssanne? Minusta parasta on se kun huomaan ettei mies saa pidettyä näppejään erossa minusta....

Tässä on paljon totuutta, on ihanaa tuntea olevansa haluttu. Kuitenkin tilanteessa jossa muuta läheisyyttä ei ole, asia muuttuu. En minä halua olla haluttu vain koska minulla on tissit ja pillu. Haluan olla haluttu ihmisenä ja kumppanina. Tähän taas kuuluu se, että mies haluaa täyttää minun tarpeeni muuallakin kuin sängyssä. Haluan läheisyyttä, leffan katselua kylki kyljessä. Halailua, pusuja ohimennen, haluan tuntea olevani tärkeä ja että mies välittää. Kun kaikki kosketus tarkoittaa aina seksiä, tuo muu läheisyyden kokemus jää pois. Olemme kuin kämppiksiä jotka harrastavat seksiä. Minulle seksi ei välttämättä ole rakkauden osoitus, sitähän voi harrastaa yksinäänkin, tai täysin tuntemattoman kanssa. Sitä läheisyyttä ja hellyyttä taas ei saa muulta kuin siltä jota rakastaa. Toki hyvässä suhteessa seksi on yksi rakkauden osoituksista, mutta ei missään nimessä se minulle tärkein.

Itse luulin olevani aseksuaali. Ihmettelin mistä se oli lähtöisin, kun kuitenkin teininä ja nuorena aikuisena haluja oli. Suostuin kuitenkin seksiin mieheni kanssa, koska osoitin sillä hänelle, että hänen haluillaan oli merkitystä. En mennyt siitä rikki, onneksi. Sitten lopetin e-pillerit ja otin kierukan. Kierukalla on ollut paljon negatiivisia vaikutuksia, mm. akne, epäsäännölliset kuukautiset, ja mielialan vaihtelut, tosin aallonpohjia ei onneksi tule usein. Se, mitä kuitenkin sain, oli seksuaaliset halut. E-pillerit olivat vieneet minulta halut lähes viideksitoista vuodeksi. Kannattaa ihan oikeasti miettiä niitä hormonien vaikutuksia myös, harkita voisiko jotain muun tyyppistä ehkäisyä kokeilla. Siitä saattaisi olla apua monelle, vaikkakaan ikävä kyllä ei varmasti kaikille.

Vierailija
149/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudu joskus raiskatuksi. Tai joudu joskus petetyksi ja silti päätät antaa anteeksi ja yrittää jatkaa. Tai koe vaikka molemmat. Siinäpä sulle pohdittavaa, miksi seksihaluja joillakin ei ole.

Vierailija
150/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut kovin montaa kumppania, mutta oon silti mielestäni kokenut aika paljon. Olen itse ollut seksuaalisesti vireä aina, mutta vietin yli 20v suhteessa, jossa seksi ei yksinkertaisesti toiminut. Suhde oli muuten turvallinen ja hyvä ja siksi jäin, vaikka miehen ajoittainen haluttomuus ja estoisuus johtikin minun täydelliseen kylmentymiseeni. Lopulta meitä yhdistäviä tekijöitä ei enää ollut, ja mies oli silmissäni vain sietämätön möhkäle olohuoneen sohvalla, ja en yksinkertaisesti voinut enää jatkaa. Otin eron, enkä ole katunut hetkeäkään.

Minulla on nyt kuusi vuotta ollut mies, jonka kanssa minulla on intohimoinen ja räiskyvä suhde, jossa seksi todella toimii. Kummallakaan ei ole tietoakaan haluttomuudesta, vaikka tarjolla olisi paljon syitä olla passiivinen seksuaalisesti. Nykyisessä suhteessa seksi on iso yhdistävä tekijä, sovinnon edistäjä ja rauhoittava asia. Miksi kommentoin tänne? Siksi, että haluan kannustaa muitakin arvottamaan elämän hyvät ja huonot puolet ja päättämään mikä on hyvä tapa elää nykyisistä lähtökohdista. Toimimaan päätöksen mukaisesti, mutta ei ripustautumaan jumiin epätyydyttävään suhteeseen loputtomasti. Jokaisella on oikeus elää mielekästä elämää ja oikeus omaan kehoon, mutta kannustan miettimään vielä, jos tuntuu siltä että seksi on ihan geneerisesti vastenmielistä tai että aikoo erota puolisosta vain, jos voi vaihtaa lennosta toiseen. Useimmat meistä eivät ajattele noin, miksiköhän? Totuus on harvoin musta tai valkoinen. Teille ihanassa seksissä paistatteleville sanoisin, että olkaa onnellisia onnestanne, mutta ymmärtäkää myös toisenlaisessa tilanteessa olevia. Ette koskaan kuitenkaan voi tietää, mitä tulevaisuus tuo. Karu totuus on, että jokainen voi joutua tilanteeseen, jossa omat entiset mielipiteet tuntuvat hävettävän naiiveilta.

Vierailija
151/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille joulukortti missä lukee:

Et saa seksiä Jouluna!

T. Ap

Sitten eroa koska sinä olet sika.

Vierailija
152/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin iso myytti, että siitä pitäisi aidosti tehdä tutkimus. Minun kokemukseni mukaan seksuaalisesti haluttomilla on vaikeuksia myös läheisyyden kanssa. He kyllä pitävät kosketuksesta ja läheisyydestä, jos siihen ei liity seksuaalista vihjettä, ja jos joku muu heille sitä tekee. Itsellään heillä on vaikeuksia koskettaa toista ja olla toisen lähellä, he vain odottavat että toinen osapuoli "antaa" heille läheisyyttä. He ovat passiivisia ja mukana lähinnä silloin, jos eivät koe mitään sellaista mikä juuri siinä tilanteessa ei heidän mielestään ole sopimatonta. Tilanteiden ei vain anneta viedä mukanaan, vaan koko ajan analysoidaan sitä, tekeekö toinen jotain väärin tai huonosti, tai onko vihjauksia ja millaisia ne ovat. Parisuhteessa läheisyyden ei pitäisi olla arvostelulaji, jostain syystä siitä usein sellainen tulee haluttoman kanssa...

Kaikki tietämäni seksuaalisesti aktiiviset pitävät myös läheisyydestä ja pelkästä kosketuksesta, jopa huomattavasti enemmän ja useammin kuin haluttomat. Heidän kanssaan läheisyyttä ja kosketusta on tiheämmin, usein se toki johtaa myös seksiin - koska se vain on niin mukavaa. Useimmiten niin paljon mutkattomampaa.

Ap ei tajua että hänelle se ongelma on! Yrittää vaan syyttää siitä miestä, että mies ei koske oikein tai ahdistaa tai ällöttää. Totuus on että ap on frigidi ja kukaan ei pysty tekemään asialle mitään tai mitään oikein. Mene ap terapiaan!!

Vierailija
153/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää se jouluseksi saamatta kun mies ei kiihotu raskaus-kropasta :/

Vierailija
154/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksi on naisten mielestä noin vastenmielistä?? Onko teillä huono mies, huonoja kokemuksia, vai ootteko itse menettäneet halunne? Käsittämätöntä. Mulla on niin ihana mies et voisin rakastella hänen kanssaan vaik viis kertaa päivässä. Ei vaan pysty ku on tätä muutaki elämää.

Painostaminen ja vaatiminen tuhoaa kaikki halut.

Se kun mies ei ymmärrä ettet ole hänen mikään lelu ja 24/7 valmiina hänen nussittavakseen..

Se tuhoaa seksuaalisuuden kokonaan.

Ei hirveästi tee mieli sen jälkeen enää antaa miehen koskea itseään, kun toinen on syyllistänyt, haukkunut ja vittuillut kun ei aina tee mieli.

Myös toisiin naisiin vertaileminen ja arvostelu tuhoavat seksuaaliset halut aika kätevästi.

Olet marttyyri. Se tarkoittaa sitä, että vierität mielelläsi syyn omasta pahasta olostasi toisen syyksi. Et halua ottaa vastuuta itsestäsi ja elämästäsi, vaan haluat olla uhrin asemassa. Jotakin etua siitä sulle itsellesi on. Koska, jos et olisi marttyyri, olisit lähtenyt pois tuollaisen miehen luota. Miksi siellä olet ja valittelet kamalaa elämääsi? Ajatteletko että mies muuttuu ja jonakin päivänä kaikki on taas mahtavasti? Hirveää lastenkin katsoa katkeraa äitiä.os iehesi todella on noin paska, lähde menemään.  Kukaan muu kuin sinä ei päätä siitä oletko siellä uhriutumassa ja syyttämässä miestäsi naiseutesi tuhoamisesta. Vai et.   [/quot]

Tunneäly?

Vierailija
155/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksi on naisten mielestä noin vastenmielistä?? Onko teillä huono mies, huonoja kokemuksia, vai ootteko itse menettäneet halunne? Käsittämätöntä. Mulla on niin ihana mies et voisin rakastella hänen kanssaan vaik viis kertaa päivässä. Ei vaan pysty ku on tätä muutaki elämää.

Se kun mies ei ymmärrä ettet ole hänen mikään lelu ja 24/7 valmiina hänen nussittavakseen..

Ei hirveästi tee mieli sen jälkeen enää antaa miehen koskea itseään, kun toinen on syyllistänyt, haukkunut ja vittuillut kun ei aina tee mieli.

Myös toisiin naisiin vertaileminen ja arvostelu tuhoavat seksuaaliset halut aika kätevästi.

Olet marttyyri. Se tarkoittaa sitä, että vierität mielelläsi syyn omasta pahasta olostasi toisen syyksi. Et halua ottaa vastuuta itsestäsi ja elämästäsi, vaan haluat olla uhrin asemassa. Jotakin etua siitä sulle itsellesi on. Koska, jos et olisi marttyyri, olisit lähtenyt pois tuollaisen miehen luota. Miksi siellä olet ja valittelet kamalaa elämääsi? Ajatteletko että mies muuttuu ja jonakin päivänä kaikki on taas mahtavasti? Hirveää lastenkin katsoa katkeraa äitiä.os iehesi todella on noin paska, lähde menemään.  Kukaan muu kuin sinä ei päätä siitä oletko siellä uhriutumassa ja syyttämässä miestäsi naiseutesi tuhoamisesta. Vai et.   [/quot]

Tunneäly?

Olen lähtenyt tuon miehen luota.

Kerroin tuossa vain syitä sille miksi ei seksi mahdollisesti kiinnosta.

Mitä vittua sinä minulle keuhkoat siinä.

En ole äiti, eikä minulla ole lapsia.

Pitäisikö sinun koettaa vähän rauhottua ja miettiä miksi joku tuntematon ihminen aiheuttaa tuollaisen raivon sinussa.

Pelottaa tuollaset ihmiset jotka tuntevat sokeaa raivoa ja vihaa ihmisiä kohtaan, jotka eivät seksistä nauti.

Hulluhan sinä olet!

Ja tyhmä, koska keksit kaikenlaista valetta minusta, kaikkea mikä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
156/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunneäly?

Tunneäly ITSELLESI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
157/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ihmisellä (nainen) saisi olla oikeutta edes hetkellisesti pidättäytyä harrastamasta seksiä.

Jos vaikka olet kipeä ja väsynyt, niin ajatus pumpattavana olosta on ahdistava ja tukala.

Sitten kun väistelet kaikki lääppimis ja sörkkimisyritykset, etkä jaksaisi tehdä selontekoa, kaikista vatsanväänteistä, hiivatulehduksista, pienestä yökötyksen tunteesta ja unettomuuden aiheuttamasta voimattomuudesta, olet PAHA, HUONO ja epäkelpo lehmä.

Saat helvetilliset syyttelyt, kiukuttelut ja VIHAN osaksesi, vain koska et ole KONE.

Sen jälkeen kun olet fyysisesti paremmassa kunnossa, että voisit fysiikkasi puolesta harrastaa seksiä, arvaa tekeekö henkisesti mieli enää sellaisen miehen kanssa, joka on osoittanut sinulle, pitävänsä sinua vain toimimattomana ja temppuilevana rakkineena, joka on temppuilunsa vuoksi ansainnut Vihaa ja Halveksuntaa.

Minä en ole Kone enkä Nukke.

Siksi en miesten kanssa enää ole, koska he eivät ymmärrä nuken ja naisen eroa.

Vierailija
158/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin iso myytti, että siitä pitäisi aidosti tehdä tutkimus. Minun kokemukseni mukaan seksuaalisesti haluttomilla on vaikeuksia myös läheisyyden kanssa. He kyllä pitävät kosketuksesta ja läheisyydestä, jos siihen ei liity seksuaalista vihjettä, ja jos joku muu heille sitä tekee. Itsellään heillä on vaikeuksia koskettaa toista ja olla toisen lähellä, he vain odottavat että toinen osapuoli "antaa" heille läheisyyttä. He ovat passiivisia ja mukana lähinnä silloin, jos eivät koe mitään sellaista mikä juuri siinä tilanteessa ei heidän mielestään ole sopimatonta. Tilanteiden ei vain anneta viedä mukanaan, vaan koko ajan analysoidaan sitä, tekeekö toinen jotain väärin tai huonosti, tai onko vihjauksia ja millaisia ne ovat. Parisuhteessa läheisyyden ei pitäisi olla arvostelulaji, jostain syystä siitä usein sellainen tulee haluttoman kanssa...

Kaikki tietämäni seksuaalisesti aktiiviset pitävät myös läheisyydestä ja pelkästä kosketuksesta, jopa huomattavasti enemmän ja useammin kuin haluttomat. Heidän kanssaan läheisyyttä ja kosketusta on tiheämmin, usein se toki johtaa myös seksiin - koska se vain on niin mukavaa. Useimmiten niin paljon mutkattomampaa.

Ap ei tajua että hänelle se ongelma on! Yrittää vaan syyttää siitä miestä, että mies ei koske oikein tai ahdistaa tai ällöttää. Totuus on että ap on frigidi ja kukaan ei pysty tekemään asialle mitään tai mitään oikein. Mene ap terapiaan!!

Koitahan hullu rauhoittua vähäsen.

Vierailija
159/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
160/659 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pysty kiihotyumaan miehestäni, koska hänellä on erektio-ongelmia (ja ehkä ollaan vaan oltu liian kauan yhdessä, tuntuu kuin olisimme sisar ja veli) . Koko homma menee pelätessä, että kohta lörpähtää. Katselen sitten pornoa ja masturboin itekseni kun mies ei ole kotona. Ehkä pitäisi erota, koska varmasti meille molemmille tekisi hyvää olla sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa seksi sujuu. Meillä on aika paljon ikäeroa, eikä multa vielä löydy ymmärrystä erektio-ongelmille. Tunnelma on pilalla, vaikka homman hoitaisi loppuun muilla tavoin. Avoin suhdekin sopisi mulle, mutta mies ei sitä halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän