ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!
Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.
Kommentit (659)
Jos on parisuhteessa ja rakastaa puolisoaan haluaa seksiä hänen kanssaan. Jos ei halua, ei rakasta, ja silloin ei ole parisuhdetta vaan joku muu suhde, ystävyys, sukulaisuus tai vaikka kämppäkaveruus jos ei jopa bisneskumppanuus.
Osta helvetisti ruokaa. Kun miehesi on täynnä, tuputa lisää ruokaa. Kun miehesi vähänkin voisi ehkä haluta syödä, painosta häntä syömään paljon. Jos mies ei syö, koska ei maistu, loukkaannu.
Lopettakaa se seksistä jauhaminen ja relatkaa vähän, mä oon täysin Uffan linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Osta helvetisti ruokaa. Kun miehesi on täynnä, tuputa lisää ruokaa. Kun miehesi vähänkin voisi ehkä haluta syödä, painosta häntä syömään paljon. Jos mies ei syö, koska ei maistu, loukkaannu.
Rakasta helvetisti puolisoasi. Rakasta vuosia. Luule että puolisosikin rakastaa sinua koska on sanonut joskus niin. Puolisosi ei rakastakaan sinua vaan on vedättänyt sinua kaikki nämä vuodet. Lähde menemään suhteesta ja etsi joku joka oikeasti rakastaa sinua. Se entinen puoliso voi sitten kökkiä itsekseen joulut ja juhannukset ja kaikki päivät siinä välissä.
Rakkaus kirjoitti:
Voin kokemuksesta sanoa (40 vee nainen), että tuo on vain ja ainoastaan miehen luonteesta ja teidän välisestä kemiasta kiinni. Liian nössö tai epäkunnioitettava mies voi olla ihana kumppani, hyvää seuraa, hellä ja kultainen, loistava kuuntelija, sekä hyvä isä lapsille, mutta auttamaton ällötys sängyssä. Minua ainakin etoo antautua ja uhrautua ihmiselle ketä en kunnioita ihmisenä, miehenä.
Tuo höystettynä oksettavalla monkumisella, epätoivoisella lääppimisellä, tai inhottavampaa inhottavana epämiehekkäänä mökötyksenä, niin viimeisetkin halun rippeet katoaa. Menepä antautumaan tuollaiselle, niin itselle tulee likainen, hyväksikäytetty ja inhottava olo.
Innokkaimmat huutelijat ovat varmaan tässä vaiheessa sormet näppiksellä, että tuo nainen haluaa alistavan hakkaajan ja alkoholistin, tai rentun. Vaan enpä halua! Se tekee jo kummia jos miehellä on aitoa itseluottamusta (en tarkoita pullistelua tai machoilua). Ihminen joka on sinut itsensä kanssa ja osaa ottaa toisen huomioon, myös siinä seksissä ja kokonaisvaltaisesti arjessa. Naisen rooli ei ole kadonnut mihinkään kodin hengettärenä tai lasten päävastuullisena huoltajana tässä yhteiskunnassa, mutta harva mies on enää todellinen mies, tai vanhanajan vastuunkantaja ja miehekäs perheen suojelija. Sellaisesta kannattaa pitää kiinni jos sattuu löytämään.
Minä inhosin seksiä yli 20 vuotta ja luulin olevani aseksuaali ja päässäni vikaa ja itkin monet kerrat inhotustani seksin jälkeen, kunnes tapasin pari vuotta sitten edellisen kaltaisen miehen.
Aika kummallinen käsitys siitä ketä ei voi kunnioittaa ihmisenä
"Liian nössö tai epäkunnioitettava mies voi olla ihana kumppani, hyvää seuraa, hellä ja kultainen, loistava kuuntelija, sekä hyvä isä lapsille, mutta auttamaton ällötys sängyssä. Minua ainakin etoo antautua ja uhrautua ihmiselle ketä en kunnioita ihmisenä, miehenä"
Eikö hyvä kumppani, hyvä seurallinen, hellä ja kultainen, loistava kuuntelija, hyvä isä ole nimenomaan kunnioitettavia piirteitä ihmisessä oli nainen tai mies. Mitähän ihmeen ominaisuuksia tuon luettelon kirjoittanut on päässään elättänyt, että voisi harrastaa seksiä aviomiehen kanssa, jolla noilta ominaisuuksia. Mikä on auttamaton ällötys sängyssä?
Osta dildo ja sano miehelle että haluat tunkea sitä hänen aukkoihinsa aina seksissä. Loukkaannu, jos hän ei suostu, koska sitähän rakkaus on: seksiä.
Nämä seksikeskustelut ovat aina niin raskaita. Yleinen mielipide tuntuu olevan se, että seksiä pitää haluta vähintään pari kertaa viikossa. Jos ei halua, on pakko olla jotain häikkää. Ja vaikkei haluaisi, pitää sitä silti harrastaa puolison mieliksi (mietin vaan miten, eikös se tunnu naisena aika epämiellyttävältä jos ei yhtään nappaa?).
Toisilla meistä vaan on alhaisempi libido tai petipuuhat ei muuten vaan kiinnosta. Mulle on aika kaukainen ajatus, että haluaisin vuodesta toiseen harrastaa seksiä pari kertaa viikossa saman ihmisen kanssa. En jaksaisi. On parempaakin ja kiinnostavampaa tekemistä, eikä siinä ole mitään väärää. Mulle ei ole mikään ongelma olla ilman seksiä enkä kärsi siitä, mutta tämä tuntuu valtaosalle olevan todella vaikea ymmärtää. Onneksi ei ole miestä.
Kasvun vara kirjoitti:
Naisella on oikeus omistaa oma kehonsa. Naisella on myös oikeus omistaa oma ja miehensä seksuaalisuus. Naiset eroavat liitoistaan miehen kanssa, koska mies varastaa oman seksuaalisuutensa pois naisen omistuksesta ja vetäytyy omiin harrastuksiinsa, itsetyydytykseen, ulkopuolisiin suhteisiin. Miehiä opastetaan olemaan alistumasta kynnysmatoksi ja ottamaan roolia liiton arjessa. Miehen tulisi tehdä osansa kotitöistä, kantaa vastuuta naisen hyvinvoinnista, olla romanttinen ja tarvittaessa seksuaalisesti intohimoinen ja tehdä naisen elämä helpommaksi miehen kanssa, kuin ilman miestä. Mutta naiselle ei saisi tulla tunne, että mies vaatii naiselta vastapalvelusta teoistaan. Naisen pitää tuntea, että hän harrastaa seksiä omasta halustaan. Vaikka halu syntyisikin miehen tekemistä teoista. Ei miehen tarpeista, vaan naisen omasta halusta, koska naisella tulee olla itsemääräämisoikeus omaan seksuaalisuuteensa. Miehen osa on olla uskollinen, palvella naista hänen mielihaluissaan ja olla aina saatavilla tarpeen mukaan. Niillä miehillä ja naisilla, jotka pystyvät kasvamaan ulos näistä roolimalleista on mahdollisuus harrastaa seksiä ilman valta-asetelmia ja mahdollisesti silkasta rakkaudesta toisiaan kohtaan.
Täyttä paskaa koko juttu
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Nämä seksikeskustelut ovat aina niin raskaita. Yleinen mielipide tuntuu olevan se, että seksiä pitää haluta vähintään pari kertaa viikossa. Jos ei halua, on pakko olla jotain häikkää. Ja vaikkei haluaisi, pitää sitä silti harrastaa puolison mieliksi (mietin vaan miten, eikös se tunnu naisena aika epämiellyttävältä jos ei yhtään nappaa?).
Toisilla meistä vaan on alhaisempi libido tai petipuuhat ei muuten vaan kiinnosta. Mulle on aika kaukainen ajatus, että haluaisin vuodesta toiseen harrastaa seksiä pari kertaa viikossa saman ihmisen kanssa. En jaksaisi. On parempaakin ja kiinnostavampaa tekemistä, eikä siinä ole mitään väärää. Mulle ei ole mikään ongelma olla ilman seksiä enkä kärsi siitä, mutta tämä tuntuu valtaosalle olevan todella vaikea ymmärtää. Onneksi ei ole miestä.
Pysykkin sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Liika syöminen, liika seksin harrastaminen, liika päihteiden käyttö. Siinä ovat edelleen köyhien ihmisten ilot. Kyllä ihmisiäkin on niin paljon erilaisia. Toiset elävät vielä siinä maailmassa, jossa alkeellisten tarpeiden täyttäminen on elämän ykkösjuttu.
Tuntuu välillä siltä, että tässä maailmassa ei ole helppo olla intellektuelli. Kaikista helpoiten pärjäisi, kun ei olisi aivoja vaan menisi alkeellisten viettien vietävänä niin kuin kanit. Ihan hirveä ajatuskin, kuinka ihmiskunnassa yksilöt ovat tavallaan niin kaukana toisistaan.
Samaa mieltä. Naurattaa nuo alanuolet joita alkeelliset ihmiset ovat mielipahassaan naputelleet.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Pysykkin sinkkuna
Voin kuvitella miten sylki lentää paskaisesta turvastasi jossa muutama likainen hammas horottaa siine tänne: "Physsssykkin Sssinkkuna!"
Sinä et koskaan saa normaaliälyistä kumppania, etkä kovin hehkeää seksiseuraakaan.
Olet idiootti.
Tavallinen mies. kirjoitti:
Miten naiset voivat ollakin noin helvetin tyhmiä? Onneksi on vielä normaaleja fiksujakin naisia olemassa, muuten alkaisin homoksi. On kai mullakin ollut joskus sellainen olo, ettei nyt huvita paneskella mutta kyllä se molo herää kun nainen parkkeeraa naaman päälle ja... Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos sitä ei ole niin ero tai lupa käydä vieraissa.
Sinä olet äärimmäisen yksinkertainen ja tyhmä.
Naisen seksuaalisuus on vähän erilaista kuin miehen. Olet tosi idiootti jos et tajua sitä.
Ei naisen seksuaaliset halut välttämättä ihan sillä herää jos mies parkkeeraa hänen päälleen.
Kusipää!
Kuuluisit soramonttuun. Paskaläjä!
Vierailija kirjoitti:
Eksälle seksi oli henki ja elämä. Ongelmat alkoivat lapsen synnyttyä. Hänen seksistään ei saanut olla pois, vaikka lapsi oli huonouninen ja mies totaalisen laiska tekemään muuta kuin nukkumaan ja roikkumaan tietokoneella. Menetin haluni ja annoin tyypin vielä vakuuttaa itseni että haluttomuus on minun ongelmani, joten juoksin terapiassa kuulemassa lisää syyllistystä.
Muistan niin elävästi ahdistuksen, jonka kaikki lomat, matkat, pyhät ja juhlat aiheuttivat. NYT seksiä mulle, et voi pilata mun lomaa/juhlaa. Joulupano, synttäripano, perjantaipano, reissussa ja lomalla ainakin pannaan joka päivä! Yök, tästä on kymmenen vuotta aikaa kun läksin mutta vieläkin etoo.
Voin uskoa että on vastenmielistä. Tuo on oikeasti todella surullista kun syyllistetään ja painostetaan.
Tunnen tosi voimakasta inhoa miesten seksuaalisuutta kohtaan vielä vuosienkin jälkeen, koska olen kokenut saman henkisen paskan mitä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ovat kaikki seksihalut kuolleet kokonaan kun olen muutaman kerran toisen mieliksi harrastanut seksiä.
Se tuhosi seksuaalisuuteni kokonaan. Enää en pysty ollenkaan.
Siinä menee rikki oikeasti.
Ei kenenkään pitäisi alistua seksiin ellei oikeasti halua.
Se on pahempi asia jos joutuu harrastamaan seksiä vastentahtoisesti kuin jäisi ilman seksiä vaikka haluaisi.
Jokaisen täysjärkisen pitäisi tuo ymmärtää.
Vaan eipä tunnu ihmiset nykyään tajuavan. Tärkeintä on oma nautinto. Oma nautinto on tärkeämpää kuin toisen kärsimyksen estäminen.
Hyi saatana.
Taidat olla mun vaimo. Toistan kysymykseni. Minkä h----tin takia sitten änkesit väkisin naimisiin pihtailemaan etkä halua tehdä asialle mitään vaikka olen pyytänyt terapiaa ja lääkehoitoa.
En ole kenenkään vaimo. En ole koskaan halunnut naimisiin kenenkään kanssa.
Mene hoitoon saatanan hullu.
Mene sinä syömään ne lääkkeesi hullu sika.
Olet oksettava.
Käy sääliksi sinun vaimoasi. Jätä hänet rauhaan kyrvälläsi ajatteleva oksettava elukka.
Onhan se kamalaa kun toinen pitää sua niin haluttavana että tahtoo harrastaa seksiä sun kanssa.
Harmillista, osanottoni! Kyllä sääliksi käy sitä miestä, toivottavasti pian ymmärtää ettet ole niin haluttava ja lopettaa vonkaamisen!
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset voivat ollakin noin helvetin tyhmiä? Onneksi on vielä normaaleja fiksujakin naisia olemassa, muuten alkaisin homoksi. On kai mullakin ollut joskus sellainen olo, ettei nyt huvita paneskella mutta kyllä se molo herää kun nainen parkkeeraa naaman päälle ja... Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos sitä ei ole niin ero tai lupa käydä vieraissa.
Naisen seksuaalisuus on vähän erilaista kuin miehen. Olet tosi idiootti jos et tajua sitä.
Ei naisen seksuaaliset halut välttämättä ihan sillä herää jos mies parkkeeraa hänen päälleen.
Kusipää!
Kauheen agressiivista käyttäytymistä sulta. Oletko harkinnut hakea jotain apua tuohon vihanhallintaongelmaasi? Vaikka epäilen kyllä, ettet uskaltaisi sanoa tuota samaa "Tavalliselle miehelle" naamatusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ovat kaikki seksihalut kuolleet kokonaan kun olen muutaman kerran toisen mieliksi harrastanut seksiä.
Se tuhosi seksuaalisuuteni kokonaan. Enää en pysty ollenkaan.
Siinä menee rikki oikeasti.
Ei kenenkään pitäisi alistua seksiin ellei oikeasti halua.
Se on pahempi asia jos joutuu harrastamaan seksiä vastentahtoisesti kuin jäisi ilman seksiä vaikka haluaisi.
Jokaisen täysjärkisen pitäisi tuo ymmärtää.
Vaan eipä tunnu ihmiset nykyään tajuavan. Tärkeintä on oma nautinto. Oma nautinto on tärkeämpää kuin toisen kärsimyksen estäminen.
Hyi saatana.
Taidat olla mun vaimo. Toistan kysymykseni. Minkä h----tin takia sitten änkesit väkisin naimisiin pihtailemaan etkä halua tehdä asialle mitään vaikka olen pyytänyt terapiaa ja lääkehoitoa.
Kuka mielisairas raiskaaja sika on yläpeukuttanut tuota hullua, joka luulee että olen hänen joku vaimonsa?
Idiootit. Tällä palstalla on tuhansia ihmisiä.
Pitää olla helvetin tyhmä ja aivovammainen jos saa päähänsä että hei tuo on minun VAIMO.
Hyi vitun vitun vittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusipää!
Kauheen agressiivista käyttäytymistä sulta. Oletko harkinnut hakea jotain apua tuohon vihanhallintaongelmaasi? Vaikka epäilen kyllä, ettet uskaltaisi sanoa tuota samaa "Tavalliselle miehelle" naamatusten.
Tuossa ei sitten ole mitään vikaa, kun oletetaan että kyllähän se naisenkin on kiihotuttava milloin vaan kun mies vaan parkkeeraa hänen päälleen.
Kyllä olen vihainen kun naisiin suhtaudutaan tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvun vara kirjoitti:
Naisella on oikeus omistaa oma kehonsa. Naisella on myös oikeus omistaa oma ja miehensä seksuaalisuus. Naiset eroavat liitoistaan miehen kanssa, koska mies varastaa oman seksuaalisuutensa pois naisen omistuksesta ja vetäytyy omiin harrastuksiinsa, itsetyydytykseen, ulkopuolisiin suhteisiin. Miehiä opastetaan olemaan alistumasta kynnysmatoksi ja ottamaan roolia liiton arjessa. Miehen tulisi tehdä osansa kotitöistä, kantaa vastuuta naisen hyvinvoinnista, olla romanttinen ja tarvittaessa seksuaalisesti intohimoinen ja tehdä naisen elämä helpommaksi miehen kanssa, kuin ilman miestä. Mutta naiselle ei saisi tulla tunne, että mies vaatii naiselta vastapalvelusta teoistaan. Naisen pitää tuntea, että hän harrastaa seksiä omasta halustaan. Vaikka halu syntyisikin miehen tekemistä teoista. Ei miehen tarpeista, vaan naisen omasta halusta, koska naisella tulee olla itsemääräämisoikeus omaan seksuaalisuuteensa. Miehen osa on olla uskollinen, palvella naista hänen mielihaluissaan ja olla aina saatavilla tarpeen mukaan. Niillä miehillä ja naisilla, jotka pystyvät kasvamaan ulos näistä roolimalleista on mahdollisuus harrastaa seksiä ilman valta-asetelmia ja mahdollisesti silkasta rakkaudesta toisiaan kohtaan.
Täyttä paskaa koko juttu
Joku täällä tarvitsisi hyvää seksiä ja pikaisesti. Helpottaisi tuo takakireys ja ahdistus... :D
ainoastaan ympäriinsänussivat lutkat näkee seksin pillulimana ja spermana.