Sinä lähihoitaja joka tykkäät työstäsi, mitä teet?
Monesti kuulee vaan negatiivista lähihoitajan työstä. Osaltaan kiinnostaisi.
Kommentit (14)
Olen lastenhoitaja vuoropäiväkodissa. Paras mahdollinen työ minulle, tykkään tehdä vuorotyötä ja saan tehdä töitä lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hoidan vanhuksia.
Pidän työstäni paljon vaikka en saa tehdä sitä niin hyvin kuin haluaisin. Saan mielihyvää kun saan auttaa ja hoitaa ja tehdä edes jotain pientä (perushoidon lisäksi) jonkun eteen.
Sama.
Tuntuu hyvältä antaa hoitamilleen vanhuksille pieniä ilonaiheita. Siihen ei paljoa tarvi. Palkkioksi saa hymyjä, naurua, posken silittelyjä, halauksia ja pusuja poskelle tai kädelle :)
Haluaisin olla lähis. Oon hoitopaikassa mutta teen muuta työtä.
Vanhusten kodissa, pakotan heidät vastentahtoaan kutomaan minulle ja myyn sitten ne profiitilla eteenpäin.
Teen boonusta about 2000 euroa kuukaudessa myymällä paskaa mitä vanhukset tekee. <3<3
Olen perhepäivähoitaja. Tykkään työstäni todella paljon.
Entä onko esim kuntoutukseen suuntautuneita? Millaista se on?
Olen päihdepuolella töissä. Pidän työstäni, joka päivä on erilainen ja kohtaa erilaisia ihmiskohtaloita. Rankkaahan tämä on välillä, mutta en osaa kuvitella olevani esim. vanhuspuolella töissä.
Pidän terveyskeskuksessa vastaanottoa. Siisti sisätyö ja pääosin mukavat asiakkaat. Välillä vituttaa puhelimessa istuminen jopa tuntikausia sekä työkaverit jotka ovat hyvin takakireitä ja tapojensa orjia suurin osa. Olen ollut myös kotihoidossa töissä, ja viihdyin siellä ehkä jopa enemmän. Asiakkaat olivat pääosin todella kiitollisia saamastaan avusta ja työkaverit olivat aivan mahtavia!
Työskentelen vanhusten kanssa, dementiaryhmäkotissa. Rakastan työtäni. Meillä ei ole töissä mikään älytön kiire,perushoidon saa tehdä rauhassa ja aikaa jää paljin asukkaiden kanssa viettämiseen ja heidän kanssaan touhuamiseen.toki niitäkin päiviä on että joutuu juoksemaan tuli hännä alla mutta ovat todella harvassa.
Olen yliopistosairaalassa osastonsihteeri, pidän työstäni
Kotihoidossa. Työ on todella vaihtelevaa.
Nykyisin vaan on niin tolkuton kiire.
Joku kysyi aiemmin, onko kuntoutuksen suuntautuneita lähihoitajia. Ystäväni on sellainen, työskentelee vammaisten hoitokodissa. Kova kiire, 3-vuorotyö, määräaikainen sopimus, ihan hyvä työporukka. Aikoo kuitenkin näillä näkymin vaihtaa työpaikkaa.
Ensihoitajana ambulanssissa. Koulutuksena lähihoitaja/ensihoito. Olen ns.perustason ensihoitaja ja teen työtäni työparina hoitotasoisen kanssa. Työ on vaihtelevaa ja mielenkiintoista sekä haastavaa.
Hoidan vanhuksia.
Pidän työstäni paljon vaikka en saa tehdä sitä niin hyvin kuin haluaisin. Saan mielihyvää kun saan auttaa ja hoitaa ja tehdä edes jotain pientä (perushoidon lisäksi) jonkun eteen.