Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologi huolissaan päivän lehdessä: teinien anuksenvalkaisuvillitys ei ole terveydelle hyväksi

Vierailija
14.12.2016 |

Gynekologi on huolissaan nuorten teinityttöjen villityksestä valkaista anustaan. Oletteko äidit puhuneet asiasta kotona: karvojen vahaus täytyy tehdä aina kosmetologilla ettei pääse bakteereja ja anusta ei tarvitse valkaista.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisneksestähän tässä loppujen lopuksi on kyse. Viis terveydestä ja muusta. Fakta on se, että mitä tahansa pystyy myymään taitavalla strategialla ja myyntityöllä, jos sääntelyä ei ole. Eskimoille pystyy myymään jäätä ja hietikolla asuville hiekanjyviä. Suuri osa ihmisistä (varsinkin teineistä muuta myös muun ikäisistä) on lampaita, jotka alkavat seurata toisia ihan vain siksi, että näkevät toisten tekevän jotain. Kotisohvalta seurattuna tämä ilmiö naurattaa.

Vierailija
62/65 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä ainut, jota ei edes kiinnosta joku perseensilmän väri?

Itse miehenä pidän peppureiän ulkonäköä jopa aika tärkeänä asiana, ymmärrän erittäin hyvin miksi joku haluaisi valkaista, kyllä se näyttää paremmalta.

Paras on jos reikä on aika rypytön ja pinkki.

Häh? Siis oletteko oikeasti tosissanne näiden peppujuttujen kanssa? Peppureikä on tarkoitettu KAKKAAMISEEN, ei mihinkään muuhun. Se toinen reikä on tarkoitettu seksiin. Voi luoja oikeasti, onneksi oma mieheni ajattelee samoin kuin minä.

Ilmeisesti ajattelette (molemmat) myös suuseksistä samoin? Onhan sekin tarkoitettu ihan muuhun kuin seksinharrastamiseen...

Suuseksi on suutelua ja hyväilyä. Tapaatko sinä suudella ja hyväillä peppureiälläsi? En tiedä millaista teidän esileikkinne on, mutta suuteleminen on minulla ollut aika olennainen osa sitä, peppureiällä suutelu on minulle aika vieras käsite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
64/65 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon rasvan levittely ole ihan samanlaista kuin muidenkin rasvojen.

Vierailija
65/65 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lääkärit koskaan puhu anaaliseksiä vastaan? En ainakaan ole kuullut koskaan. Onkohan se heidän mielestä normaalia? Peräsuolesta on tarkoitus tulla ulostetta. Vai olenko täysin väärässä?