Miksi hyvin tienaava ja koulutettu, suht hyvännäköinen ja mukavakin 39-vuotias mies etsii seuraa tinderissä?
Onko hänessä joku vika kun ei saa muuten naista?
Tuntuu, että tuollaiset miehet ovat kuumaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla
Kommentit (14)
No totta hitossa mielummin mies, joka tienaa kuin mies, joka on köyhä
Varmaan ikuinen poikamies, joka ei halua sitoutua ja etsii vain satunnaista seksiä. Noita tulee tinderissä vastaan aika usein.
Tinderissä on kivaa jos on kysyntää.
Eiköhän se ole siellä saadakseen helppoa ja nopeaa seksiä.
Tinder on panosovellus. Varakkuus on AINA plussaa pillua metsästettäessä, naiset ovat lompakkoloisia.
Raha, ulkonäkö + status = pillua satelee panosovelluksessa.
Etsii luultavasti parikymppistä opiskelijatyttöstä, jota pitää panopuuna tavaroita vastaan
Mä luulen, että se on sarjamurhaaja.
Etsii nuorta iloisesti kikattelevaa naista joka antautuu öisin hiljaa uikuttaen.
Mä tunnen pareja, jotka ovat löytäneet toisensa tinderistä
No voihan se olla sama ongelma kuin monella muullakin tuon ikäisellä sinkulla. Baarit on ns. nähty, työelämä on kiireistä, vapaa-aika menee harrastuksissa ja esim. matkustaessa. Jos töistä tai harrastuksista ei syystä tai toisesta voi ketään löytää, niin kyllä ne mahdollisuudet tavata ketään mielenkiintoista on aika rajalliset. Tinder on helppo ja nopea tapa tutustua uusiin ihmisiin. Ei se ole kaikille pelkästään panosovellus, kyllä siellä tosi moni on avoimin mielin katselemassa, jos jotain mielenkiintoista tulisi vastaan.
Varattu mies, joka ettii hetken huvia höynäytettävästä naikkosesta
Ei jaksa enää rampata baareissa ja vapaa-aika on kiireistä? Näin mä mun mieheni löysin Tinderistä.
Oletteko te naiset oikeasti noin rahan perään?