Vielä peräti 50euroa tilillä. Mihin käyttäisin? Nostaisinko rahat ja pyyhkisin sillä vaikka perseeni?
Ei vittuakaan kiinnosta enään tämä sentin venyttäminen. Ostaisko vaikka koko rahalla sipsejä ja suklaata vai käyttäiskö takan sytytykseen vai pyyhkiskö tosiaan perseensä tuolla setelillä vai jotain ihan muuta?
Kommentit (15)
Sama fiilis. Töissä käyn ja saan vähemmän rahaa kuin työttömänä ollessa. Olen kyllästynyt, lannistunut ja vihainen.
Mulla on 23,50EUR, pörssissä 697585EUR. tosi on
Vau, teillä on varaa takkaan tai peräti jopa kaakeliuuniin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sit teet, kun trump tai Putin ryhtyy sotimaan ja pörssit romahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vau. On sitä ihminen silloin rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sit teet, kun trump tai Putin ryhtyy sotimaan ja pörssit romahtaa?
Odotan tekemättä mitään ja sitten jossain vaiheessa ostan lisää hyödyntäen 1mE limittiä. (jo sovittu luotto osakkeiden vakuusarvoa vastaan)
Mulla on noin 30 euroa ja olen ihan tyytyväinen koska olen juuri saanut vuokran maksettua. Hyvin elää vaikka sillä suklaalla, sehän näin joulunakin on se juttu muutenkin.
Omalla tilillä ollut tasan yksi sentti tämän kuun ajan ja vuokrakin 9 päivää myöhässä. Tosi onnistunut fiilis. Kiitos sosiaalitoimi tästä.
Mulla on saman verran, mutta luotan että selviän.
Näin joulun alla tämä vähävaraisuus oikein korostuu :/ Joillakin pöydät notkuu ihania jouluruokia, on ostettu lahjoja ystäville/vanhemmille/sukulaisille/kumppanille/lemmikeille jne.. Itelläkin hyvin vähän rahaa ja terveyskin menetetty :( Hyvää Joulua vaan.
Työtön ja tuilla... Tossa 20 000 euroa rahaa <3<3 Mitäs sillä tekis? :)) Vink Vink tytöt :) tykkääkö tytöt nyt kelapummeista nyt?
Vierailija kirjoitti:
No vau. Mulla on leivinuuni, kaakeliuuni ja seitsemänkymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. On sitä ihminen silloin rikas.
On. Ei täällä kaupungin halvimmassa mörskässä oo kaakeliuunia.
Mulla on 1,54 e tilillä, ei saa edes persusta kolikoilla pyyhittyä tai kaakeliuunia sytytettyä. :/