Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin aloitte viettää joulua yhdessä?

Vierailija
14.12.2016 |

Niinkuin parisi kanssa. Olen seurustellut 6 vuotta, mutta menen silti aina oman perheeni luo joulun viettoon. Tätä kaikki aina kauhistelevat. :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1994. -93 mies meni vielä vanhempiensa luo, mutta ei enää sen jälkeen.

Vierailija
22/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joulu on ensimmäinen yhdessä, seurusteltu juyri ja juuri vuoden päivät. Aaton aattona käymme minun äidin luona, aattona aitten miehen äidille, joulupäivä vietetään kahdestaan ja tapaninpäivänä vieraillaan molempien isät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun poika tuo jouluksi kotiin aina jotain tuntemattomia uusia muijia, joiden kanssa jutut ei kuitenkaan kestä. Toisi vasta kun ovat muutaman vuoden olleet yhdessä.

Vierailija
24/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen kanssa vietettiin joulua yhdessä 2 vuoden seurustelun jälkeen, oltiin silloin 19v ja toisten nurkissa tietty. Kun lapset syntyi, siirryttiin ydinperhejouluun.

Eron jälkeen on vietetty eka "erojoulu" yhdessä mun suvun kanssa, siis exäkin mukana. Toisena erojouluna oltiin aatto yhdessä ja illalla lähdin oman miesystäväni luo, exä jäi lasten kanssa.

Nyt taas samalla tavalla. Miesystäväni viettää aaton vanhempiensa luona ja illalla tulee mun luo. Joulupäivä ja tapani ollaan kahdestaan. Mielelläni olisin mieheni kanssa koko myös aaton, mutta lapset haluaa olla aattona kummankin vanhemman kanssa ja mieheni vanhemmat varmasti haluavat miehen sinne. Eikä sentään ihan vielä ole aika kypsä exät ja nyxät ja nyxän suku-jouluun ;)

Mutta noin ajatuksen tasolla olisin heti halunnut viettää yhdessä joulua. Eikä mitään sukuja ympärillä. Vain minä ja mies ja mun lapset.

Vierailija
25/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltu 4vuotta. Nyt vietetään eka joulu yhdessä. Mun porukat asuu melkeen 400km päässä ja oon halunnu viettää joulut siellä. Nyt on lapsi niin ruvetaan vuorotella joulujen viettoa kummankin porukoilla.

Vierailija
26/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta saakka. Ensimmäisenä jouluna oltiin seurusteltu pari viikkoa. Miksi ihmeessä haluaisin viettää joulun jossain muussa seurassa kuin oman puolison kanssa? Perhekin on rakas ja tapanina ehtii sitten.

Vierailija
27/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa oli ekana jouluna pari viikkoa seurustelua takana. Aattopäivä vietettiin kumpikin tahoillamme, mutta jo illaksi suunnattiin yhteisten ystävien luokse yhdessä. Pari seuraavaa joulua käytiin yhdessä molempien vanhemmilla, mutta esikoisen synnyttyä on vietetty joka vuosi aatto kotona ja molemmat isovanhemmat tulleet meille. Miehen vanhemmilla käydään jo ennen joulua ja omillani tapanina. Joulupäivää vietetään kotona ihan oman perheen kesken.

Vierailija
28/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun meille syntyi ensimmäinen lapsi. Oltiin kumpikin 26-vuotiaita silloin. Seurusteltu oltiin jo 18-vuotiaasta ja asuttu yhdessä. Se jäi tavaksi silloin nuorena että ollaan omilla vanhemmilla. Lapsen kanssa kuljetaan perheenä.

Vierailija
29/29 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet 8 vuotta yhdessä. Tänä jouluna on ensimmäinen joulu kun olemme yhdessä kahden omassa kodissamme. En malta oottaa, että pääsee itse laittamaan kinkkua ja hääräämään joulua omaan kotiin. Aiempina jouluina olemme kyllä olleet aina yhdessä, mutta viettäneet joulua minun vanhempien tai poikaystävän äidin luona. Se paikasta toiseen juokseminen aattona ja joulupäivänä ärsyttää mua suunnattomasti, joten ihana kun nyt saa vaan rentoutua omassa kodissa koko joulun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi