Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustajaa paikalla?

Vierailija
12.03.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työnäkymistä lähiaikoina (muutoksia, ja jos on mitä tuo tullessaan) , Lapsi näkymät. Perheemme tilanne on vähän kaikensuhteen sekava.. riittääkö tämä?

Vierailija
2/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kannattaako meidän myydä nykyinen talomme ja ostaa isompi vai jäädä peräti sen jälkeen vuokralle...pitääkö mieheni lupauksensa asiassa joka jos toteutuu valitettavasti erottaa meidät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko haaveilemani yrityksen perustamisesta totta? Tapahtuuko lähi aikoina vai jatkanko työttömän ahdistavaa eloa vielä pitkäänkin?

Vierailija
4/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis ehkä jotenkin miehesi takia, onko teillä sellainen tilanne, että et oikein luota miehesi kykyyn " elättää" perhe (kuulostaa juntilta sanoa näin, mutta tajuat ehkä mitä tarkoitan.) Mulle tulee myös tunne, että tämä on seikka, joka jollain tavalla estää sua saamasta lasta. Vähän vaikea selittää, mutta ikäänkuin sun omat tunteesti vaikuttaisivat vähän negatiivisesti siihen. Miehesi työnäkymistä mulle tulee jotenkin mieleen, että jotain muutosta on tiedossa, mutta samalla näen sen lyhytkestoisena tai ehkä ennemmin siten, että jotain muutosta on tiedossa pariksi kuukaudeksi, joka kuitenkin johtaa johonkin muuhun. Jotenkin musta tuntuu, että miehesi on tyytyväisempi tilanteeseen kevään mittaan kuin sinä. Te myös ehkä muutatte, en osaa sanoa miten tai miksi mutta muutto puskee mulle mieleen koko ajan.

Vierailija:

Miehen työnäkymistä lähiaikoina (muutoksia, ja jos on mitä tuo tullessaan) , Lapsi näkymät. Perheemme tilanne on vähän kaikensuhteen sekava.. riittääkö tämä?

Vierailija
5/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ensimmäisenä ajatus mieleen, että nykyisen talonne sijainti tai tontti ei jollain tavalla miellytä teitä. (Tiheään rakennettu alue?) Mä en näkisi, että teidän kannattaa myydä nyt, vaan mieluummin antaa asioiden olla niin kuin ovat nyt. Miehesi ei taida pitää lupaustaan, mutta asia tulee aiheuttamaan riitaa välillänne.

Vierailija:

Kerro kannattaako meidän myydä nykyinen talomme ja ostaa isompi vai jäädä peräti sen jälkeen vuokralle...pitääkö mieheni lupauksensa asiassa joka jos toteutuu valitettavasti erottaa meidät?

Vierailija
6/6 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun kannattais tehdä jos näin tulee käymään...tiedät varmaan mistä on kyse...saa kertoa muillekin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän