Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä on nyt tällaista (2 v:n äidin aamua)

Vierailija
12.04.2006 |

Herään siihen, kun terhakat jalat tömisevät lattiaan ja onnellinen pikkumies kömpii päälleni ja sanoo ihastuksissaan: Äiti, heräsin! Sitten kuuluukin jo loittoneva töminä ja kohta isosisko kiljahtaa: Olli kiipesi mun sänkyyn - tänne ylös! Apua! Mä en oo tiennyt että Olli pääsee tänne kerrossänkyyn... äitiii isiiii...!! Vilkaisen kelloa samalla kun ryntään hätiin. Kello oli ehkä kuusi. Terhakka pikkumies on tullut jo yläsängyltä alas ja keikkuu leveällä ikkunalaudalla amppelia osoittaen: Annan kukka. Ei ota! ja kuitenkin pienissä sormissa on jo multaa. Nostan pojan maahan ja tenava juoksee portaisiin ja sanoo toiveikkaana Puuha Pete? Kiirehdin pitämään alas laskeutuvaa poikaa kädestä, joka toteaa, ite, mene äiti. Olli menee tättä yssinään. Portaiden alhaalla tuli mieleen Puiuha Pete uudestaan. Pienen miehen on vaikea ymmärtää ja hyväksyä että nyt ei tule Puuha Peteä. Olli heittäytyy maahan ja sätkii ja potkii ja lopulta sanoo sovittelevasti, tuttpullosta maitoo?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika moni tuttummekin antaa iltavellin, aamumaidon tai esim autoon maitoa tai vettä tuttipullosta. En ymmärrä miksi ihmeessä ei saisi? Mielestäni kaksi vuotias on vielä niin pieni, että voi ihan hyvin juoda pullosta. Itse olen huomannut senkin, että tuttipullosta nestettä menee enemmän kuin mukista juomalla. Naapuri, joka antaa mukista sanoi, että lapsi juo ehkä vain puoli desiä per ateria!

Vierailija
2/4 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa muutoinkin siltä ettei noita käytöstapoja olla paljoa opeteltu. Voisitkohan siihen yrittää myös kiinnittää enempi huomiota? Lapselle kun tulee ikää lisää, taidot karttuu, niin jos ei niitä tapoja aleta pian opettelemaan niin... huh.. Mietipä sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pilatko tätä kivaa ketjua tarttumalla pikkuasioihin !

Vierailija
4/4 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tutulta kuulostaa!