Kun mies saattaa sinut illalla kotiovellesi, annatko jotenkin ymmärtää että haluat suudella?
Olen ihan ulalla deittailusta koska olen ollut koko elämäni parisuhteessa. Suhde päättyi vuosi sitten ja olen nyt alkanut tapailla miehiä. Yksi suuteli minua ekalla tapaamisella, toisella ei. Jäin vähän kaipaamaan sitä suutelua, mutta en tajunnut itsekään tehdä mitään asian eteen.
Neuvokaa aloittelijaa! :)
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin ihmettelemään kysymystä. Olen ollut monilla treffeillä ja naimisissakin, eikä kukaan mies ole saattanut minua kotiovelle. Ehkä se on maaseutujuttu? Helsingissä on aina sovittu treffit paikkaan x ja kumpikin on mennyt sinne itse ja vastaavasti mennyt sieltä kotiin itse.
No itse asuin Helsingin keskustassa ja arvostin kovasti, jos minut saatettiin portille. Yksinäinen, nuori nainen saa paljon häiritsevää, pelottavaa huomiota osakseen, kun kävelee myöhään illalla kotiin. Lähes joka päivä jotain huutelua ja pysäyttelyä. Minulla oli aina pippurisumute taskussa. Yleensä kuljin taksilla ja pyysin kuljettajaa odottamaan, että olen saanut porttikongin lukon auki.
Aika outoa. Olen syntyperäinen helsinkiläinen ja liikkunut aina yksin illallakin, hoikka ja pitkät blondit hiukset, eikä kukaan ole koskaan huudellut, eikä pysäytellyt. Veikkaanpa että olet todellisuudessa mies maaseudulta, jolla on täysin absurdit kuvielmat Helsingin turvallisuustilanteesta.
Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa!
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin saavat vastata: onko naisen syytäkään antaa ymmärtää mitään, vai onko paremminkin niin, että jos mies ei suutele niin hän ei suutele ja sillä sipuli? Onko mielestänne nainen tyrkky, jos hän antaa ymmärtää haluavansa suudella? Missä menee kivan ja liian tyrkyn välinen raja?
ap
Ihanaa jos nainen on aloitteellinen. Itseä usein pelottaa, etten ole liian tunkeileva. Tosi tähän saakka olen onnistunut tulkitsemaan oikein.
Suutelu pilaa koko saaton. Pitåå ehdottaa vielä sisällemenoa ja kahvinkeittoa tms. Suuteluhan tarkoittaisi että kiitos tämä oli tältä illalta tässä ja sitähän sinä et halua.
Jos mies olisi niin tuttu jo, että päästäisin saatille, niin kyllä mä sitten jo sanon, että nyt olisi pusun paikka..
Musta olisi älyttömän creepyä, jos ekoilla treffeillä mies toisi ovelle saakka. Se on liian iholla. *puistatus*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin ihmettelemään kysymystä. Olen ollut monilla treffeillä ja naimisissakin, eikä kukaan mies ole saattanut minua kotiovelle. Ehkä se on maaseutujuttu? Helsingissä on aina sovittu treffit paikkaan x ja kumpikin on mennyt sinne itse ja vastaavasti mennyt sieltä kotiin itse.
No itse asuin Helsingin keskustassa ja arvostin kovasti, jos minut saatettiin portille. Yksinäinen, nuori nainen saa paljon häiritsevää, pelottavaa huomiota osakseen, kun kävelee myöhään illalla kotiin. Lähes joka päivä jotain huutelua ja pysäyttelyä. Minulla oli aina pippurisumute taskussa. Yleensä kuljin taksilla ja pyysin kuljettajaa odottamaan, että olen saanut porttikongin lukon auki.
Kirjoitat menneessä muodosa. Milloin tuommoista on tapahtunut?
Itse kun olin nuori sain kulkea keskustassa aivan rauhassa. Eihän siellä juuri muita ollut, samanlaisia satunnaisia työstä kotiin iltayöllä palaavia. Nyt viisissäkymmenissä, eikä siellä edelleenkään jengiä näe huutelemassa. No, nyt en asu keskustassa, mutta työt on. Pitää kuitenkin kävellä juna-asemalle esim Kaisaniemen puiston läpi. Sielläkin harvoin ketään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen naisystäväni teki aloitteen ensimmäisillä treffeillä ja suuteli treffien päätteeksi kun erosimme. Oli kiva liike.
Ja sai mitä halusi: sinut.
Asialliset kannanotot hukkuu täällä saastaan. Mutta totean Ap:lle että mies käyttää joka tapaamisessa aika paljon aikaa miettien seuraavaa siirtoaan.
Siis känninen mies uskaltaa ehkä käpälöidä rändom baaripirkkoa ja selittää mahdollisen kiinnostuksensa ja mahdolliset virheliikkeensä humalalla, ja se baaripirkko voi tehdä samoin.
Mutta jos daami oikeasti kiinnostaa ja sen kanssa jon jopa päädytty treffeille niin seuraavaa siirtoa miettii tarkkaan. Se on vähän stressaavaakin.
Emme siis kumpikaan tiedä miten siellä alaovella tulisi menetellä. Yleensä jos ilta on onnistunut niin suukko suulle on kiva juttu, sen ei tarvitse olla mikään suu ammollaan imuttelu. Sen jälkeen mies saattaa toiveikaasti odottaa (tai pelätä jos ei itse ole valmis) kutsua yömyssylle (seksiä) mutta on yhtä tyytyväinen jos hymyilet ja toteat että oli oikein mukavaa ( haluat että se soittelee uudestaan). Tässä kohtaa on ihan ok suudella.
Jos vain kiität illasta ja käännät katseen ovea kohti se jättää vähän epävarmaksi. Mies saattaa soittaa mutta ei odota liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin suutelu on kutsu peremmälle.
Jos on sovittu, että mies saattaa kotiovelle, niin silloin kyllä koen oikeudekseni suudella vaikka kuinka intohimoisesti ja olla pyytämättä/päästämättä häntä sisälle. Suudelmalla viestitän vain sen, että toivon meidän tapaavan uudestaan ja että hänen läheisyytensä houkuttaa.
Miehenä: Jos on sovittu että saatan naisen kotiovelle, niin silloin kyllä koen oikeudekseni suudella vaikka kuinka intohimoisesti. Pidemmälle kuin kotiovelle pääsyä ei ole tietenkään sovittu.
Mitenköhän käy jos joku nainen kotiovellaan kokisikin että en saisi suudella intohimoisesti, mutta toisaalta suostumushan on jo annettu?
Tosiasiassa vältän nämä kysymykset seurustelemassa vain Suomen ulkopuolella.
Annan ymmärtää, en ymmärrä antaa...
Ei ole mitään miestä joka saattaa.
No ensinnäkin en anna tuntemattoman saattaa minua mihinkään ja ei todellakaan ensitreffeillä suudella. Ihan sekopäinen tämä oletus, että pitää olla lääppimässä täysin tuntematonta parin tunnin tapaamisen päätteeksi, tai jopa päästää hänet kotiinsa. Hänhän voi olla vaikka rikollinen, niitä on joka sosiaaliluokassa