Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies saattaa sinut illalla kotiovellesi, annatko jotenkin ymmärtää että haluat suudella?

Vierailija
14.12.2016 |

Olen ihan ulalla deittailusta koska olen ollut koko elämäni parisuhteessa. Suhde päättyi vuosi sitten ja olen nyt alkanut tapailla miehiä. Yksi suuteli minua ekalla tapaamisella, toisella ei. Jäin vähän kaipaamaan sitä suutelua, mutta en tajunnut itsekään tehdä mitään asian eteen.

Neuvokaa aloittelijaa! :)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä joitakin kommentoijia vaivaa? Ihme saastaa päästätte näppäimistöltänne kun kukaan tuttavanne ei ole näkemässä ja lukemassa. Miettikääpä joskus, kommentoisitteko juuri tällä samalla tyylillä, jos vaikka puolisonne tai pomonne näkisi kaiken kirjoittamanne. Jos ette ja siis käytätte palstaa jonkinlaisena äärimmäisenä pahan olon varaventtiilinä, suosittelen esim. terapiaa tai muuten vain ongelmienne tiedostamista ja kohtaamista.

ap

En enää ihmettele, että suhteesi päättyi. Seuraavaa saatkin varmaan odotella tovin.

Aika paljon mulla on suhteen päätyttyä mennyt energiaa kilpakosijoiden pitämisessä loitommalla, jotta voin keskittyä rauhassa tapailemaan niitä miehiä, joita pidän oikeasti lupaavina. Ja aikamoinen selvänäkijä sun kyllä pitäisi olla, jotta voisit tietää miksi olen nykyään sinkku.

ap

Sarkasmin ymmärtämisessä ja huumorintajussa sinulla hieman petrattavaa. Suutelet kuitenkin ilmeisen hyvin.

Vierailija
22/56 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tapauskohtaista tietysti. Joskus olen tehnyt niin, että heiluttanut kieltäni ylös alas V-malliin levitettyjen etu- ja keskisormen välissä. En tiiä toimiiko, mutta saapihan sitä kokkeilla.

Lienee parasta että jatkat herutuksiasi jatkossakin perhepiirissä. Kyllä äiskä ymmärtää, vaikkei temppu toimisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat molosta kiinni ja huohotat

Näen jo sieluni silmin sinut siinä molon päässä huohottamassa.

Vierailija
24/56 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat molosta kiinni ja huohotat

Näen jo sieluni silmin sinut siinä molon päässä huohottamassa.

Niin minäkin :) AP varmaan kova huohottamaan, kun sille päälle sattuu. Niin paljon on vientiäkin kuulemma.

Vierailija
25/56 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniallinen, siveellinen nainen ei koskaan suutele muita miehiä kuin aviomiestään, eikä häntäkään julkisella paikalla tai muiden ihmisten nähden.

Vierailija
26/56 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä joitakin kommentoijia vaivaa? Ihme saastaa päästätte näppäimistöltänne kun kukaan tuttavanne ei ole näkemässä ja lukemassa. Miettikääpä joskus, kommentoisitteko juuri tällä samalla tyylillä, jos vaikka puolisonne tai pomonne näkisi kaiken kirjoittamanne. Jos ette ja siis käytätte palstaa jonkinlaisena äärimmäisenä pahan olon varaventtiilinä, suosittelen esim. terapiaa tai muuten vain ongelmienne tiedostamista ja kohtaamista.

ap

En enää ihmettele, että suhteesi päättyi. Seuraavaa saatkin varmaan odotella tovin.

Aika paljon mulla on suhteen päätyttyä mennyt energiaa kilpakosijoiden pitämisessä loitommalla, jotta voin keskittyä rauhassa tapailemaan niitä miehiä, joita pidän oikeasti lupaavina. Ja aikamoinen selvänäkijä sun kyllä pitäisi olla, jotta voisit tietää miksi olen nykyään sinkku.

ap

Tapailemaan niitä miehiä?

Yök, pyöritätkö kullikarusellia?

Vierailija
27/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miestä käsistä ja vedä häntä puoleesi tai jos on iso mies niin itseäsi häntä kohden katsoen samalla syvälle silmiin.

Vierailija
28/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain amerikkalaiselta elokuvalta. Miksi siinä ovella pussattais? Ei muutenkaan kokemusta moisesta saatilla olosta.

Jos ei hankkiudu eroon äijästä ennen kotimatkaa, niin varmaan jotain kiinnostusta on. Jos mies matkalla puhunut sekavia tai kähminyt, pissannut seinälle tm. niin heippa, äkkiä itse sisälle ja ovi kiinni släm. Muuten varmaankin kysyy, että haluatko tulla sisälle.

Minusta lähtökohtaisesti nainen tekee aloitteen siihen, että saa koskea. Mutta kyllä pitää kysyä ensin lupa. 

Vierailija
29/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Näin me taas ollaan erilaisia. En todellakaan tykkäsi jos joku alkaisi minulta kysymään jotain lupaa suuteluun. Minusta tuo halaus ja siihen liittyvä tarina on hyvä ohje. Halaus ja siihen liittyvään tunteeseen pitää uskaltaa luottaa. Kemian kyllä tuntee. 

Vierailija
30/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun nykyinen mieheni saattoi ensimmäisen kerran minut kotiportille. Minä taisin tehdä aloitteen halaukseen ja olin antamassa suukkoa kainosti poskelle, mutta hän käänsikin päänsä nopeasti niin, että pusu osui suoraan huulille. Hoipertelin jalat vetelinä ja pää pilvissä rappuset asuntooni...

Vierailija
31/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Näin me taas ollaan erilaisia. En todellakaan tykkäsi jos joku alkaisi minulta kysymään jotain lupaa suuteluun. Minusta tuo halaus ja siihen liittyvä tarina on hyvä ohje. Halaus ja siihen liittyvään tunteeseen pitää uskaltaa luottaa. Kemian kyllä tuntee. 

Et tykkäisi, jos "joku" katsoisi silmiin ja ja sanoisi: "Saanko mä suudella sua?" Ok.

Olen joskus sanonut, että ei nyt viitsitä. Nämä ei olleet mitään saattoja, vaan nettitreffejä.

En ole varmaan ikinä kajonnut kehenkään pyytämättä lupaa. Nainen olen. En oikein pidä itsekään, että kosketaan kysymättä. Lasken kyllä kysyvän naamanilmeenkin, mutta pitää antaa toiselle aidosti mahdollisuus perääntyä.

Ilmeitä ja eleitä voi tulkita väärin, ja jotkut eivät ymmärrä niistä mitään. 

Vierailija
32/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yritän nostaa sitä niskatukasta pois haarojen välistä ja vihjata että voisitko nuolla näitä ylempiäkin huulia.

Vierailija
33/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan naisena huulet sillai valmiiksi törölle ja silmät kiinni

Vierailija
34/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tykkäisi, jos "joku" katsoisi silmiin ja ja sanoisi: "Saanko mä suudella sua?" Ok.

Olen joskus sanonut, että ei nyt viitsitä. Nämä ei olleet mitään saattoja, vaan nettitreffejä.

En ole varmaan ikinä kajonnut kehenkään pyytämättä lupaa. Nainen olen. En oikein pidä itsekään, että kosketaan kysymättä. Lasken kyllä kysyvän naamanilmeenkin, mutta pitää antaa toiselle aidosti mahdollisuus perääntyä.

Ilmeitä ja eleitä voi tulkita väärin, ja jotkut eivät ymmärrä niistä mitään. 

En, en pitäisi jos kysyisit. Tunnelman tappaja täysin. Näin me ollaan erilaisia. Eipä ole koskaan kukaan ollut vastaamatta suudelmaan, joten toiminut on. Eikä multa ole kysytty lupaa kuin kahdesti. Ne todella tappoi tunnelman, vaikka olisin halunnut suudella. 

Vierailija
35/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jostain vanhansta elokuvasta. Ei kukaan todellisuudessa enää saattele mihinkään kotiovelle. Nykynainen osaa kävellä sinne itsekkin.

Vierailija
36/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo luvan kysyminen on periaatteessa sama kuin huohottaisi "haluan sua". Jollekin se sitten tappaa tunnelman. 

Vierailija
37/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ihmettelemään kysymystä. Olen ollut monilla treffeillä ja naimisissakin, eikä kukaan mies ole saattanut minua kotiovelle. Ehkä se on maaseutujuttu? Helsingissä on aina sovittu treffit paikkaan x ja kumpikin on mennyt sinne itse ja vastaavasti mennyt sieltä kotiin itse.

Vierailija
38/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jos suutelee joutuu käräjäoikeuteen. Siksi naisen pitää tehdä aloite.

Vierailija
39/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/56 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naisystäväni teki aloitteen ensimmäisillä treffeillä ja suuteli treffien päätteeksi kun erosimme. Oli kiva liike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi