Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin tietää...

Vierailija
12.03.2006 |

Kuinka kokenut olit kun sait ensimmäisen orgasmisi?

Kauan olit siis (vuosis/kuukausis) harrastanut seksiä, ennen sitä isoo O:ta?

Ja minkä ikäinen olit silloin?

Minua itseäni kismittää tämä aihe juuri nyt paljon. kun itselläni on tuo " ongelma" , et ensimmäisen orkun saaminen kestää ja kestäää.. vaikka " puitteet" olis kunnossa...

Kiitos vastauksista

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 22v.

Vierailija
2/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs, menetin neitsyyteni 18 vuotissynttäreiden aikoihin. Sen jälkeen ehkä noin 3 vuotta harrastin seksiä lyhyemmissä ja pidemmissä suhteissa enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Sitten tuli 2 vuoden selibaatti-tauko, jonka jälkeen tapasin nykyisen aviomieheni ja seksielämäkin siitä virisi mukavasti. Ehdittiin olla yhdessä varmaan vuoden päivät ennen kuin se vihdoin tapahtui eli sain yhdynnässä orgasmin ekan kerran. Tästähän se sitten selviää, että noin nelisen vuotta piti " harjoitella" ennen kuin onnisti. Sen jälkeen onkin yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun en ole saanut orgasmia yhdynnässä ja yhdessä ollaan sentään miehen kanssa oltu jo 7 vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joskus murrosiässä, kun aloin masturboida. Ekalla kerralla saadessani muistan pelästyneeni, että mitä nyt tapahtui, mutta aika pian päättelin, että olin saanut orgasmin.

Yhdynnässä en saanut ekalla kerralla (19 v), mutta toisella jo sain, kun pyysin miestä vähän hiljentämään tahtia (olimme molemmat aloittelijoita).

Vierailija
4/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne. Kuten ajattelinkin, me naiset ollaan hyvin erilaisia...

Pitää ny vaan rauhassa odotella.

Vierailija
5/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteella kun opin masturboimaan. Tein sitä säännöllisesti läpi murrosiän, lähinnä reisiä yhteen puristamalla ja jännittämällä lihaksia. Sitten luin lehdistä, miten orkku pitää tehdä " oikein" ja opettelin kädelläkin. Ja muilla tavoilla, ihan vain jännittämällä alapään lihaksiakin.

Seksiä muiden kanssa aloin harrastaa vasta 19 vuotiaana. Sain käytännössä heti klittaorkkuja ja parin kuukauden kuluttua myös yhdynnässä. Harjoittelu tekee mestarin :)

Vierailija
6/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 olin... ja iha yhdynnässä.. sain kyllä enne sitäkin yksin..siis sormilla,klitorista hieromalla..

Vierailija
7/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan omin käsin...

Neitsyyden menetin 16v.

Vierailija
8/10 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joku 4 vuotta ehdin aktiivisesti harrastaa seksiä eri miesten kanssa kunnes kohdalle osui tyyppi jonka kanssa tulin. Taitaa olla kiinni henkilökemiasta ja siitä kuinka rennoksi ittes tilanteessa saat. ja lantion nosto on supertärkeetä! nykyisin saan silloin tällöin poikaystäväni kanssa, mutta en ole vieläkään löytänyt takuuvarmaa keinoa tulemiseen. turhautti välillä kun orgasmi katosi melkein puolex vuotta...melko mysteeri juttu edelleen.

Vierailija
9/10 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää oli ekan orkun saadessa 20v.

Vierailija
10/10 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v. ja aviomieheni kanssa. seksielämän aloitin 16v.

ikinä en ole saanut orgasmia mitenkään muuten kuin yhdynnässä, ja nimenomaan aviomieheni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän