Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menen baariin varattuna yksin?

EetuR
14.12.2016 |

Mun mielestö jos aisat ovat kotona hyvin onko pakko varattujen naisten mennä yksin tyttöjen "kanssa". Mitä sieltä haetaan. On aivan paskaa että tanssin takia. Hienoimilla lantion vatkailuilla saadaan aikaiseksi Markkina-arvoa, sitä tarvii Ilmeisesti testata .Muutama kiva kohtaava katse ja perseenpuristelu tekevät reissusta hyvän? Voiko itsetunnossa olla jonkinlaisen hyväksymisen tarpeen osoittaminen kokeilemalla miesten huomion sytyttämisellä. Väittäisin että tarpeeksi flirtti katse, asenne, vartalonmuotoja myötäilevä vaatetus ja yhdyntäliikkeitä esittävä paras kännitanssi kädet ylhäällä herättää jokaisin terveen miehen huomion.
Eihän sellaista naista kukaan pysty vastustamaan.
Mun mielestä on hyvin pitkälle syytä hakea itsestään vikaa jos kuppilassa saa osakseen perseenpuristelua pitkin iltaa. Jos omalta mieheltä saat kotona puristelua, hellyyttä ja seksiä kotona pävittäin? Mikä tästä yöelämästä tekee niin tärkeän? Sanoisin että on aivan turha esittää- tykkään vaan niin kovasti tanssia-.Bull Shit.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkö mietit aina kyynelsilmin yksin kotona viikonloppuiltaisin kun naisesi on "tyttöjen kanssa" radalla? 

Vierailija
2/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen paikka on kotona!

Vierailija
4/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap aivan oikeassa.

N35

Vierailija
5/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppanaa, oletko mustasukkainen kun äiskä on kavereitten kanssa ulkona?

Vierailija
6/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitäkö mietit aina kyynelsilmin yksin kotona viikonloppuiltaisin kun naisesi on "tyttöjen kanssa" radalla? 

Mä luulen että ei edes kuuromykkäsokea olisi tollasen kanssa

Vierailija
7/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sinkkukaverit olivat ennen aina järjestelemässä tyttöjen iltoja ja nimenomaan baari-iltoja. Näihin oli vaimoni aina pakko päästä. Näitä baari-iltoja oli melko usein kunnes sinkkukaverit pariutui yksi toisensa jällkeen. Tyttöjen illat loppui kuin seinään kun heistä itsestä tuli "varattuja". Ihmettelen vaan ,että miksi silloin pienten lasten äiti piti saada aina mukaan joka bileisiin ja nyt itse eivät käy enään missään.

Vierailija
8/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joillekin kovaa kun se persujen haikailema 50-luku (jota ei todellisuudessa koskaan ollut) ehti mennä jo. Katsos, uli-vinku-nössöseni, nykyään harva nainen on nyrkin ja hellan välissä. Eipä kyllä ollut 50-luvullakaan.

Mutta jos haluat naiseksi nöyrän orjan, on toivoa! Se toteutuu yllättävän helposti: mene valitsemaasi maahan, matkusta ajassa taaksepäin ja ryhdy keisariksi. Loppu hoituu itsestään! Terve menoa...

Vierailija
9/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn baarissa yksin varattuna koska olen alkoholisti.

Vierailija
10/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varattujen miesten pitää päästä baariin? Jos he haluavat nähdä kavereita, sen voi tehdä jonkun kotona. Eikä sitä alkoholiakaan tarvitse juoda, keittää vaikka kunnon pullakahvit. Samalla mies voi katsoa lapsia, niin vaimo pääsee käymään kaupassa.

Vierailija
11/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis yksin vai tyttöjen kanssa? Kai ymmärrät, että se ei ole sama asia?

Vierailija
12/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä!Naisen kuuluu laittaa ruokaa kotona ja olla hiljaa

Vierailija
13/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen baariin kaveripoikien kanssa. Miksikö? Koska meillä on hauskaa porukalla ja baareissa on kiva käydä.

Vierailija
14/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä myydään siveysvöitä?131

Vierailija
15/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa Ap

Nainen 41 v.

Vierailija
16/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa se siivotakin.

Vierailija
17/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpas nyt tähän provoon ihan vakavissani. Miksi nainen menee baariin vaikka on jo mies itsellä? No kantabaarissa on kavereita, pari ystävääkin. Ja karaokea, pelejä, tuoreet lehdet, juoruja, sosiaalista elämää. Mies käy sillävälin harrastustoiminnassa, tulee sieltä hakemaan ja siitä yhdessä kotiin.  Tai toisinaan yhdessä jäädään vielä baariin. Ei mulla sen kummallisempia syitä ole.

Vierailija
18/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva provo, mutta ehkä vähän väsynyttä. Tätä olisi voinut maustaa jollain "kyllä MIES saa tehdä mitä haluaa, naisen paikka on kotona" -paatoksella. 2,5/5

Vierailija
19/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaanjohtava otsikko. Eihän sitä olla yksin liikenteessä, jos ollaan tyttöporukalla. 

Tulin vastaamaan kysymykseen, että miksi YKSIN. Sillä minä käyn joskus ihan YKSIN, en edes tyttöporukalla. Kun mies ja lapset lähtee mökille, niin mulla on silloin vapaa viikonloppu. En halua mökille, eikä mieheni onneksi pakotakaan enää mukaan, kun lapset sen verran isoja ja omatoisimisia jo. 

Perjantai iltana ja lauantain päivällä puunaan talomme lattiasta kattoon, samalla kippistän pitkin lauantaita kuplivaa. Usein sitten lähden vielä baariin, shotteja ja joraamaan. SIKSI, koska tekee mieli ja on vauhti päällä, kiva nousuhumala ja  menojalka vipattaa. Monesti tulee naurettua uusien tuttavuuksien kanssa. Sitten aamuyöstä noutopizzaa ja repusta juotavaa ja kuuntelemaan lokkien kirkunaa. Mikään ei tuoksu niin hyvälle kuin aamuvarhainen kesä Helsingissä!

ja miksipä ei?! 

Vierailija
20/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä miehenä kyllä menen muiden naisten kanssa tanssimaan jos tahdon. Tietenkin nainen on kiltisti kotona sinä iltana ja seuraavana päivänä laittaa krapularuokaa ja siivoaa plus antaa pillua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi