Miksi menen baariin varattuna yksin?
Mun mielestö jos aisat ovat kotona hyvin onko pakko varattujen naisten mennä yksin tyttöjen "kanssa". Mitä sieltä haetaan. On aivan paskaa että tanssin takia. Hienoimilla lantion vatkailuilla saadaan aikaiseksi Markkina-arvoa, sitä tarvii Ilmeisesti testata .Muutama kiva kohtaava katse ja perseenpuristelu tekevät reissusta hyvän? Voiko itsetunnossa olla jonkinlaisen hyväksymisen tarpeen osoittaminen kokeilemalla miesten huomion sytyttämisellä. Väittäisin että tarpeeksi flirtti katse, asenne, vartalonmuotoja myötäilevä vaatetus ja yhdyntäliikkeitä esittävä paras kännitanssi kädet ylhäällä herättää jokaisin terveen miehen huomion.
Eihän sellaista naista kukaan pysty vastustamaan.
Mun mielestä on hyvin pitkälle syytä hakea itsestään vikaa jos kuppilassa saa osakseen perseenpuristelua pitkin iltaa. Jos omalta mieheltä saat kotona puristelua, hellyyttä ja seksiä kotona pävittäin? Mikä tästä yöelämästä tekee niin tärkeän? Sanoisin että on aivan turha esittää- tykkään vaan niin kovasti tanssia-.Bull Shit.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siis yksin vai tyttöjen kanssa? Kai ymmärrät, että se ei ole sama asia?
Minäkin luulin otsikosta, että menisi yksin istumaan baaritiskille, mutta tekstin perusteella olikin kyse kaverien kanssa menosta. Sehän on aivan eri asia.
Mä menen keikoille katsomaan bändejä ja nimenomaan yksin tai miespuolisen ystäväni kanssa en missään tyttöporukoissa. Enkä tanssi, ikinä, en tykkää siitä.
Kyllä me ainakin kavereitten kanssa käytiin baarissa vsikka kaikki oltiin varattuja. Tanssin takia nimenomaan :D Asutaan aika pienellä paikkakunnalla eikä täällä ole muuta tekemistä.kuin baareilla ja ei siellä ole pakko juoda. Jos halusi jonnekin muualle kuin kotiin niin mentiin baariin.
Ja meillä oli iso kaveriporukka, jossa myös miehiä mukana. Koskaan ei mitää pettämistä tapahtunut tai ollut edes mielessäkään että mennään hakee miehiltä huomioo.
Nyt en ite oo menny kun pieni lapsi kotona, mutta muut kaverit käy aina silloin tällöin. En koe että minun tarvitsisi mennä mukaan, näemme muutenkin ja yleensä päiväsaikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Se on joillekin kovaa kun se persujen haikailema 50-luku (jota ei todellisuudessa koskaan ollut) ehti mennä jo. Katsos, uli-vinku-nössöseni, nykyään harva nainen on nyrkin ja hellan välissä. Eipä kyllä ollut 50-luvullakaan.
Mutta jos haluat naiseksi nöyrän orjan, on toivoa! Se toteutuu yllättävän helposti: mene valitsemaasi maahan, matkusta ajassa taaksepäin ja ryhdy keisariksi. Loppu hoituu itsestään! Terve menoa...
Öö miten tämä liittyy persuihin? Eivätkös nimenomaan ne ole sitä porukkaa vastaan, jotka ovat "ajassa taaksepäin" ja alistavat naisia?
Mielenkiintoista myös se, että väität, ettei 50-lukua koskaan ollut. Onko siis nyt oikeasti vuosi 2006 ja meitä kaikkia on huijattu?
Ajatella, mä käyn ihan yksinkin baarissa välillä. Joko menen tuohon paikalliseen kuppilaan (jossa joka tapauksessa lähes kaikki ovat tuttuja, pieni "kylä" kuitenkin kyseessä) tai sitten lähden rockhenkiseen baariin jossa esiintyy aika ajoin bändejä ja jossa tapaan samanhenkisiä ihmisiä kuin minä.
Niin siinä on ap ehkä oikeassa ettei siellä pelkän tanssin vuoksi käydä
Hyvinvarustetuissa erotiikkaliikkeissä.