Olen diagnosoitu narsisti, onko kysyttävää?
Kommentit (67)
Mikä siinä uhriutumisessa on niin sietämätöntä? Vastaisitko suhteellisen vuolaasti jos viitsit?
Työnnä sormi peppuun ja maista sitä.
Miten perustelet ylenkatseen itsellesi? Mistä luulet narsistisen pers. häiriösi johtuvan?
Mitä jos mistään ei tule mitään, koska olet hankala ihminen ja poltat koko ajan siltasi takanasi?
Osaatko manipuloida ihmisiä, ja teetkö sen tietoisesti ja suunnitelmallisesti?
Löydätkö ihmisistä helposti näiden heikot kohdat?
Narsisteista sanotaan että heillä on pohjimmiltaan heikko itsetunto. Miten luonnehtisit omaa itsetuntoasi?
Kiitti jos jaksat vastata!
Hän meni itkemään ja häpeämään itseään.
No, olen tarkka ulkonäöstäni ja julkisivusta. Ehkä jonkinnäköinen murtuminen, jos nämä pettävät.
Narsismi aiheutuu mielestäni lapsuuden traumoista. Oma äitini on mielenterveysongelmainen.
Ei ole syytetty narsistiksi.
Ehkä manipulointi ja herkkä kritiikinsietokyky.
Hakeuduin psykiatrin arvioon selittämättömien fyysisten oireiden vuoksi.
Käyttäydyn läheisiäni kohtaan mielestäni normaalisti.
Mulla on n.4 hyvää ystävää.
Yritän lohduttaa läheistäni, en suutu. Saatan miettiä, että mikäs nyt tuli.
Olen kostonhaluinen.
Voi olla, ettei mistään tule mitään sen takia. Siitä syystä olen hieman mennyt itseeni ja muuttanut käytöstäni.
Osaan manipuloida ihmisiä ja löydän heidän heikot kohtansa, mutta ekana pitää vähän tutustua.
Narsisteilla on pohjimmiltaan tyhjä olo. He ns. peilaavat itseään muista.
Miten annoit diagnosoida itsesi, saati hyväksyit diagnoosin?
Oletkohan täällä linjoilla muka puoleen yöhön asti? Vai olitko väärässä siinä? ;) Kohta pitää nimittäin kirjautua sisään. Olisi kiva, jos kirjautuisit.
Miksi viitsit leikkiä vakavalla aiheella? Narsisti ei koskaan myöntäisi olevansa narsisti.
Oletko mahdollisesti psykopaatti vain vain narsisti?mitä tarkoitat uhriutumisella,jota et voi sietää?kykenetkö rakastamaan ketään?
Jos et olekaan täällä noin puoleen yöhön saakka, mokasit. Et tiennyt, että palsta menee "kiinni" kello 23 niiltä, jotka ei kirjaudu. Säälittävää... Tietty jos pysyt täällä vastailemassa niihin, joihin et ehdi vastata ennen 23:a niin ei sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten diagnoosi tehtiin? t. ei diagnosoidun narsistin uhri
Aina näitä "narsistien" uhreja, huoh.
Oletko kostonhaluinen?