Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen diagnosoitu narsisti, onko kysyttävää?

Vierailija
13.12.2016 |

Olen linjoilla n. keskiyöhön asti.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, täällä toinen narsisti. Minä kyllä olen tunnistanut narsismin itsessäni jo ilman psykiatriakin. Olin jo lapsena sellainen, että koin itseni paremmaksi kuin muut ja nautin siitä kun sain satuttaa ja nöyryyttää muita. Olen aina inhonnut eniten heikkoja ihmisiä.

Vierailija
62/67 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo aloin epäillä, että olen itsekin narsisti: olen sisimmässäni helposti ylemmyydentuntoinen, "muita viisaampi", ja kauniimpi kuin persjalkaiset pulloposkinaiset. Olen myös vaihtanut miestä kuin paitaa ja nuorempana harrastin avioliiton ulkopuolisia suhteita. Ilman mitään omantunnon vaivoja.

En siedä uhriutumista ja halveksin riippuvuutta, oli kyse sitten alkoholista tai ihmissuhteista. Olen henkisesti Tosi Vahva ihminen ja minua ei kertakaikkiaan voi manipuloida

Mutta: olen kiltti, ystävällinen, avulias (autan apua tarvitsevia tuntemattomiakin), en manipuloi ketään.

Viihdyn parhaiten yksinäni, enkä todellakaan kaipaa mitään hännystelevää hovia.

Olen yksinäinen susi, tärkeintä minulle on saada elää omaa elämääni niin kuin itse tahdon. Kompromissit eivät ole minua varten.

Olen muuten samanlainen paitsi en sanoisi itsestäni että olen Tosi Vahva, vaan enemmänkin herkkä ja haavoittuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, täällä toinen narsisti. Minä kyllä olen tunnistanut narsismin itsessäni jo ilman psykiatriakin. Olin jo lapsena sellainen, että koin itseni paremmaksi kuin muut ja nautin siitä kun sain satuttaa ja nöyryyttää muita. Olen aina inhonnut eniten heikkoja ihmisiä.

Heikko ihminen nauttii kun saa satuttaa muita. Eli menepäs kotiin kasvamaan.

Et ole ainakaan ketään parempi jos sinulla on tarve muita satuttaa ja nöyryyttää.

Vain surkimusten ja luusereiden on tarve painaa muita alaspäin.

Vahvat, täysipäiset ja hienot ihmiset nostavat toisia ylöspäin, eivät paina alas, kuten luuserit tekevät.

Vierailija
64/67 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys

Vierailija
65/67 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jo aloin epäillä, että olen itsekin narsisti: olen sisimmässäni helposti ylemmyydentuntoinen, "muita viisaampi", ja kauniimpi kuin persjalkaiset pulloposkinaiset. Olen myös vaihtanut miestä kuin paitaa ja nuorempana harrastin avioliiton ulkopuolisia suhteita. Ilman mitään omantunnon vaivoja.

En siedä uhriutumista ja halveksin riippuvuutta, oli kyse sitten alkoholista tai ihmissuhteista. Olen henkisesti Tosi Vahva ihminen ja minua ei kertakaikkiaan voi manipuloida

Mutta: olen kiltti, ystävällinen, avulias (autan apua tarvitsevia tuntemattomiakin), en manipuloi ketään.

Viihdyn parhaiten yksinäni, enkä todellakaan kaipaa mitään hännystelevää hovia.

Olen yksinäinen susi, tärkeintä minulle on saada elää omaa elämääni niin kuin itse tahdon. Kompromissit eivät ole minua varten.

Olen muuten samanlainen paitsi en sanoisi itsestäni että olen Tosi Vahva, vaan enemmänkin herkkä ja haavoittuva.

Hah, mäkin olin nuorempana 'herkkä ja haavoittuva', mutta sanonta "se mikä ei tapa, vahvistaa" on tehnyt musta henkisesti tosi jämäkän. Olen lempeän vahva. Tuntuu, ettei mua voi mikään luhistaa, olen sillä tavalla kohonnut tavan kuolevaisten yläpuolelelle. (Joo, kuulostaa äärimmäisen ärsyttävältä ja itseriittoiselta, mutta näin on marjat!) :)

Tsemppiä sulle! Terv. TosiVahva

Vierailija
66/67 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt narsistin omiin oloihinsa ilman kysyttävää ja niin saavat muutkin kaltaisensa olla. Ei kiinnosta. 

Vierailija
67/67 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että ilman aitoa myötätuntoa olet todella mitätön ihminen? Ja tyhmä kuin mikä, jos luulet olevasi parempi kuin muut.

Oikeasti, olet pelkkä paskakasa.