Millainen diagnoosi voi olla ihmisellä, joka tekee tori.fi-oharit?
Mietin vain, että harrastaako joku ihan ns. normaali terve ihminen tuollaista, että sopii tapaamisen tavaran noutamiseksi, mutta sitten jättää ilmaantumatta paikalle. Miten joku oikeuttaa itselleen tuollaisen teon? Miten sellainen on selitettävissä? Tunnetko sinä ihmistä, joka on tehnyt noin?
Kommentit (23)
Pitää sopia niin että kauppa on sitova ja ottaa hlötiedot ylös ennenkuin päästää hakemaan.
Varmaan jotkut tekee ihan huvikseenkin kiusaa. Olen aika kauan myynyt Torissa erilaisia tavaroita ja useamman kerran olen törmännyt samantyyliseen tyyppiin, joka on mukamas kovasti ostamassa, annan tilitiedot tai mobilepayn mutta sitten hänen pitää vielä tehdä joku yksi juttu, työt loppuun, ajaa kotiin, soittaa yksi puhelu tms. ja sen jälkeen ei kuulu enää mitään. Nauraa varmaan partaansa, että taas sai jonkun odottelemaan turhaan.
Olen kokenut saman monta kertaa ollaan sovittu että tulee hakemaan. Pyytänyt osoitteen mutta sitten ei sen jälkeen ole kuulunutkaan yhtään mitään vaikka ei olisi ollut suuri vaiva ilmoittaa ettei osta eikä tule hakemaan olisi säästynyt odottamisen vaivalta. Luulen että nämä tyypit tekevät tahallaan ohareita ei ole alun alkaenkaan ollut tarkoitusta ostaa mitään nauttivat siitä että saavat kusettaa toisia ihmisiä. Sairasta touhua moinen. Itse en enää varaa mitään ensimmäinen tosi ostaja saa myymäni tuotteen.