Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen diagnoosi voi olla ihmisellä, joka tekee tori.fi-oharit?

Vierailija
13.12.2016 |

Mietin vain, että harrastaako joku ihan ns. normaali terve ihminen tuollaista, että sopii tapaamisen tavaran noutamiseksi, mutta sitten jättää ilmaantumatta paikalle. Miten joku oikeuttaa itselleen tuollaisen teon? Miten sellainen on selitettävissä? Tunnetko sinä ihmistä, joka on tehnyt noin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. diabetes on aika yleinen suomalaisilla, ja sydän- ja verisuonitaudit.

Vierailija
2/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka vyöruusu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikka vyöruusu.

Hmm...

Vierailija
4/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tavallinen unohdus? Tökeröä, mutta sellaista kiireisyys+epätunnollisuus teettää.

AP:lla taitaa olla F786.9 Vitutus maximus ja F10.4 Keittiöpsykologisyndrooma. Käyväksi hoidoksi suosittelen tekemään sopparin asian kanssa ja pyytämään kauppakumppanin puhelinnumeron etukäteen.

Vierailija
5/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin koulun kesken aknen ja ihottuman takia 

Vierailija
6/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton takia olen laittanut toriin ilmoituksia ilmaiseksi annettavista tavaroista. Huonekaluja, rakennustarvikkeita yms. Viikon sisällä neljä kuudesta hakijasta on tehnyt oharit. Kovalla kiireellä on laitettu mulle viestiä että juu olen kiinnostunut ja tulen hakemaan kamat pois nopeasti. On sovittu noutoaika ja mitään ei ole sen jälkeen kuulunut. Jos muuttaa mielensä olisi kohteliasta ilmoittaa. Tori veloittaa jos haluaa laittaa saman ilmoituksen uudelleen vaikka kyseessä olisi ilmainen tavara. Siinä saa sitten tehdä uuden ilmoituksen ja uudelleen päivystää himassa. Päätin etten enää viitsi yrittää ja vien loput kamat kierrätyskeskukselle.

Vierailija
7/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosina vittumainen, huonokäytöksinen ja itsekäs luonne. Noita tullut itsellekin nimenomaan tori. fi:n kautta vastaan. Onneksi on ollut myös niitä sanansa pitäviä ja mukavia ihmisiä. Todella turhauttavaa, varsinkin jos sovit ja järjestelet tapaamisen ja sitten ihminen ei tulekaan. Olen itse nyt sopinut että tulevat hakemaan tavaran kotoa, niin ei tarvitse lähteä itse minnekään ja voi heti ilmoittaa seuraavalle ostajalle, että tavara on vapaana.

Vierailija
8/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuton takia olen laittanut toriin ilmoituksia ilmaiseksi annettavista tavaroista. Huonekaluja, rakennustarvikkeita yms. Viikon sisällä neljä kuudesta hakijasta on tehnyt oharit. Kovalla kiireellä on laitettu mulle viestiä että juu olen kiinnostunut ja tulen hakemaan kamat pois nopeasti. On sovittu noutoaika ja mitään ei ole sen jälkeen kuulunut. Jos muuttaa mielensä olisi kohteliasta ilmoittaa. Tori veloittaa jos haluaa laittaa saman ilmoituksen uudelleen vaikka kyseessä olisi ilmainen tavara. Siinä saa sitten tehdä uuden ilmoituksen ja uudelleen päivystää himassa. Päätin etten enää viitsi yrittää ja vien loput kamat kierrätyskeskukselle.

Eikä veloita jos tekee ihan normaalisti uuden eikä käytä sitä valmista toimintoa.

Vierailija
9/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuohon laitoinkin niin veloittaa jos laittaa SAMAN ilmoituksen uudellen. On siis laadittava uus ilmoitus, ladattav kuvat etc. Ei valtaisa vaiva mutta vaan ylimääräinen harmi jos joku jättää tulematta.

Vierailija
10/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus?

Vierailija
11/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties suomalainen kulttuuri on muuttunut tai muuttumassa? Ilmeisesti jo muuttunut siis siihen suuntaan, ettei tarvitse enää olla sanansa mittainen. Lupauksiaan ei tarvitse pitää.

Vierailija
12/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kulttuuri kai muuttuu. Sattuipa sitten niin että tavarat menivät afrikkalaiselle ja virolaiselle, he kun tulivat paikalle.

Vierailija
13/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia suomalaista käytöstä. Tai sitten "afrikkalainen aikakäsitys" noin kulttuurisena tuontitavarana.

Vierailija
14/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi ostajat ovat muutenkin aika sekalaista seurakuntaa. Miettikääpä ne kaikki mielipuolet naapurit, sukulaisenne, tuttavanne tutut ja kaiken maailman kylähullut, joihin törmää kaupoissa ja muualla julkisilla paikoilla. Ne samat sankarit käyttää tori.fi sivustoa! Onko ihmekään jos niiden kanssa asioinnista ei tule yhtään mitään.  Mielenterveysongelmalliset sun muut hörhöt surffailee netissä, kun niillä sitä aikaa on. Huuto.netissä heidän tunnuksensa on suljettu tai palauteet on negatiivisista täynnä ja nyt harjoittavat kaupankäyntiä tori.fi sivustolla. Näkeehän sen ymmärryksen tason, kun eivät edes osaa lukea sitä ilmoitustakaan. Esim teksti vain nouto, niin johan rupeaa tulemaan viestiä että ostan tämän ja postitatko Porvooseen.

Vierailija
15/23 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että on olemassa kiusanhenkiä jotka tekevät tuota ihan tahallaan. Siksi en myy mitään pikkusälää netissä.

Olen myynyt torilla kerran. Kyseessä oli sohva joka ostettiin ja noudettiin heti samana päivänä myynti-ilmoituksen julkaisusta.

Ostin myös vauvan turvaistuimen. Soitin myyjälle ja hän toi sen minulle seuraavana päivänä pihalleni. Todella ystävällistä.

Nykyisin myyn lähinnä itsepalvelukirppareilla, vaikka tiedän että netissä voi tienata enemmän, koska välikäsiä ei ole. No pinnasängyn, syöttötuolin kuitenkin laitan kohta toriin.

Vierailija
16/23 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin venäläiset tuntuu tekevän Helsingissä

Vierailija
17/23 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin koulun kesken aknen ja ihottuman takia 

Mikä sinusta tuli vai tuliko mitään?

Vierailija
18/23 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuohon laitoinkin niin veloittaa jos laittaa SAMAN ilmoituksen uudellen. On siis laadittava uus ilmoitus, ladattav kuvat etc. Ei valtaisa vaiva mutta vaan ylimääräinen harmi jos joku jättää tulematta.

Sen vanhankin ilmoituksen voi uusia entisellä paikallaan ilman maksua. Kohteen sulkeutuessa sähköpostiin tulee vieti, jossa lukee suurinpiirtein "jos haluat ilmoittaa kohteen uudelleen  vanhalla paikallaan, klikkaa _tästä_"

Toki siihen alkuperäiseen ilmoitukseenkin voi laittaa, että en varaa kellekään, ensimmäinen hakija saa. 

Vierailija
19/23 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei veloita ja kokemuksella sen sanon. Mulla kuvat kännyssä niin kauan kunnes tavarat on myyty.

En myy vaatteita.

Vierailija
20/23 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse mitään tori myyntiä harrastaa.