Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin lahkosta

Vierailija
13.12.2016 |

Erosin vastikään uskonlahkosta ja olen katkera. Koen että olen joutunut ison huijauksen uhriksi ja olen kasvanut tynnyrissä. Minut kasvatettiin tiukassa lieassa ja pimitettiin tärkeää tietoa. Ollessani vielä lahkossa, jouduin ravaamaan tasaisin väliajoin Siionin työssä, esim. keittiövuoroissa, joissa panostani ei arvostettu. Kuinka pääsen tästä katkeruuden taakasta eroon? Kuinka voin aloittaa elämän puhtaalta pöydältä?
-21 vuotta elämästään hukkaan heittänyt

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka erosit lahkosta, sinun ei tarvitse erota Jumalasta. Lue vaikka kaikessa rauhassa Johanneksen evankeliumia ja omista Jeesuksen lupaukset itsellesi. Jos sinusta tuntuu, että uskosi on heikko tai sitä ei ole, se ei erota sinua Jumalasta. Jos tunnet kaipauksen Jumalan yhteyteen, olet turvassa. Rukoile vaikka Isä meidän -rukous päivittäin. Jumala kuulee sydämen rukouksen ja vastaa siihen. Rauhaa, ystävä.

Joskus käy niin, että lahkon tiukat säännöt ja käytännöt hämärtävät käsitystä Jumalasta. Vie aikansa ennen kuin niistä rasitteista vapautuu. Käy kirkossa, osallistu ehtoolliselle, vaali kaipausta Jumalan yhteyteen. Hän kyllä huolehtii sinusta.

Vierailija
22/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ajoi sinut eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ajoi sinut eroon?

Tunsin lahkon puristavan minut pieneksi palloksi. Olin ikään kuin häkkilintu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi