Mies, saatko yleensä pettingistä erektion?
Kommentit (11)
No todellakin saan. Kuka hullu ny ei?
Vaikea sanoa kun vaimoni ei moista harrasta. Meillä esileikki keskittyy vain naiseen. Ja näin on ollut parin tyttöystävänkin kanssa aikanaan. Ei tekisi naisillekaan pahaa miettiä mitä mies seksistä saa.
Olen nainen, mutta kerron omasta miehestäni.
Hän saa erektion todella herkästi, siihen voi riittää esimerkiksi pussailu, lähekkäin television katseleminen tai se että näytän hänen mielestään erityisen hyvältä. Olemme olleet yhdessä pari vuotta ja asumme nyt yhdessä.
Jos tässä on vielä tarpeellista vastata otsikkoon: kyllä saa erektion esileikin ja hyväilyn aikana (ihan sama kumpaa sillä hetkellä kosketellaan). Joskus joutuu ottamaan lääkettä joka vaikuttaa erektiokykyyn, eikä se ole täysin kova, mutta kuitenkin jonkin verran seisoo silloinkin.
Yksinkertainen vastaus: jos olen kiihottunut niin saan pettingistä erektion, jos en ole, en saa pettingistä erektiota. Sama koskee suuseksin vastaanottamista. Eli ei se erektio tuosta vain mistään fyysisestä stimulaatiosta pelkästään tule (ainakaan enää näin nelikymppisenä).
Yleensä seisoo jo heti, kun on seksihommat tiedossa. Pettingin alkaessa on jo heti teltta pystyssä.
Mitä se nyt on? Täällä on niin paljon outoja termejä käytössä etten voi osallistua puoliinkaan keskusteluista. Olen siis nainen ja voisin mielelläni tehdä tuota miehelleni, jos vain joku kertoisi miten sitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt on? Täällä on niin paljon outoja termejä käytössä etten voi osallistua puoliinkaan keskusteluista. Olen siis nainen ja voisin mielelläni tehdä tuota miehelleni, jos vain joku kertoisi miten sitä tehdään.
Tällaista, eli mies ei suoranaisesti nai sinua vaan katsoo kun saat orgasmin.
https://bdsmstreak.com/video/54102/metal-bondage-and-orgasm-torture
M44 kirjoitti:
Yleensä seisoo jo heti, kun on seksihommat tiedossa. Pettingin alkaessa on jo heti teltta pystyssä.
Näin on. Heti kun vaimo näyttää vihreää valoa alkaa alapää heräämään ja turpoamaan. Hyväily nostaa seisokin varmasti, vaikka tietäisin, ettei se johda seksiin. Tuolla vaimo toisinaan testailee panetuspaineitani. Jos keulii herkästi herää hänekin himot ja seksiä odotettavissa viimeistään seuraavana iltana. Jos oikein kovin keulii ottaa vaimo suihin ja tasaa paineita.
Minulla on erektio jo ennen pettingin alkamista. Se että petting on alkanut tarkoittaa sitä, että tunnelma on ollut jo virittynyt ja penikseni siten myös.