Isä ei suostu jalkapallo-joukkueen vaihtamiseen???
Moi
Oon 13v poika .
Oon harrastanu jalkapalloa melkein 7v.
Siis haluaisin vaihtaa joukkuetta honkaan.
(Pelaan nyt epsissä)
Isälle ei jostain syystä sovi joukueen vaihtaminen.
Oon kysyny moneen kertaan asiaa mutta ei sovi sanoo sillee :nyt sun pitää keskittyy kouluun enemmän ja nostaa numeroit jne.
Ja se mun syy vaihtamiseen on ku meillee ei opeteta harkoissa mitään ku pelataan 11v11 ni pitäis oppii taktii koita valkut on aivan paskoja .
Oisko vinkkei miten saa isän suostumaan siirtoob??? Pliis
Kommentit (10)
Kai se koulu kuitenki tärkein on. Jos sovitte isän kanssa että parannatnumeroita ja sit ku numerot on paremmat voit siirtyy.
Ap
Kiitos vinkeidtä kokeilen asiaa
Selitä mahdollisimman rauhallisesti ja asiallisesti että futis on sinulle tärkeää, ja koet että nykyisessä joukkueessa et opi ja turhaudut vaan. Ja että lupaat hoitaa koulun hyvin futiksen ohella, että nyt sinulla ei ole motivaatiota oikein mihinkään kun valmennus turhauttaa. Kerro samat asiat äidillesi (kahden kesken) ja pyydä häntä puhumaan myös isällesi.
Ap
Toinen syy joukkueen vsihtamiseen on joukkuelaiset ne vaan vetää nuuska,polttaa sähkö röökiä ja juo alkoholia
No sitä suuremmalla syyllä ja kerro vanhemmillesi varsinkin nuo.
Isäsi on oikeassa. Tunnusta väriä!
Voiko kyseessä olla myös taloudelliset syyt? Harrastaminen EPSissä voi olla edullisempaa kuin Hongassa?
Ehkä sun kannattaisi keskittyä kouluun
Ap
Kiitis vinkeista isä suostu vaihtamaan honkaan:)ja lupasin yrittää enemmän koulussa
Puhu äidille, äiti voisi viedä ehdotuksen isälle. Kerro, että olet tosissasi. Perustele. Muista keskustella asiallisesti.