Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmiten käyttämänne asento?

Vierailija
13.12.2016 |

Yhdynnässä siis?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti vaimon lemppari on takaa päin, siis vaimo kontillaan sängyllä ja itse sesion lattialla. Ihan hyvä.

Vierailija
2/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka kerta on ainakin takaapäin ja nainen päällä. Aika useasti lusikka ja lähetyssaarnaaja ja näiden lisäksi lukemattomia variaatioita asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osaa nussia takaapäin.Ei saa edes kalua sisään. Mikä voi olla vialla?? Onko mulla vaan tosi paha ns. etupillu?

Vierailija
4/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Mä läähätän sängyn reunalla ja vaimo leikkii kuollutta.

Vierailija
5/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Takaapäin.

2. Lähetyssaarnaaja

3. Lusikka (anaalia, oikeastaan vain tässä)

4. Joskus harvoin ratsastan miehellä, en pidä tästä, koska joutuu pitämään rintsikoita päällä.

Siinäpä ne tärkeys järjestyksessä. n27

Vierailija
6/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei osaa nussia takaapäin.Ei saa edes kalua sisään. Mikä voi olla vialla?? Onko mulla vaan tosi paha ns. etupillu?

Minkä pituinen miehesi se on?

Vierailija
7/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. Joskus harvoin ratsastan miehellä, en pidä tästä, koska joutuu pitämään rintsikoita päällä

Minkä takia rintsikat ratsastuksessa?

Vierailija
8/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen miehesi se on?

180 ja minä 160, ollaanko me väärän pituisia toisillemme? Kalu ihan normikokoinen.

Vierailija
9/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja ihan kiinni toisessa tai sivuttain kasvokkain, jos hellää ja syvällistä rakastelua.

Jos taas rankempaa menoa, niin takaapäin tai niin, että pilluni on sängyn reunalla ja mies polvillaan lattialla, jalkani miehen olkapäillä.

Päällä ratsastaessani tuppaan olemaan liian tietoinen omasta kehostani ja nautintoon keskittyminen vaikeutuu.

Vierailija
10/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reverse cowgirl & Doggy style & Back seat driver

Vierailija
11/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin vaimo kontillaan , muna ykkösessä ja paukalo kakkosessa .

Vierailija
12/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten perus lähetyssaarnaajasta. Sen jälkeen tulee että olen päällä. Sitten lusikka. Takaapäin en tykkää, koska kenenkään miehen kenen kaa olen ollut ei ole tuntunut kivalta vaan enemmänkin kivuliaalta.

Vierailija
13/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen lähetyssaarnaaja useimmiten ja tyyny vaimon pepun alla. Saa vaihdeltua työntökulmaa hyvin hänen halujensa mukaan.Pidämme siitä molemmat eniten ja kumpikin haluaa laueta siinä asennossa. Eilen illalla rakastelimme viimeksi niin.

Aluksi vaimo on joskus päälläkin. Harvoin otan hänet takaa päin , kun on kontallaan sängyssä. M 50+

14/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyin on varmaan sivusta (minä kyljelläni toinen jalka miehen jalkojen välistä ja mies pitää toisen jalkani ylhäällä). Takaapäin käydään yleensä läpi sekä niin että olen kontillani, ja niin että olen polvillani selkä tiukasti miehen vatsaa vasten.

Vierailija
15/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vahva mieheni nostaa minut pohkeista ilmaan ja  tulee alakautta takaapäin sisääni ponnistaen.

Vierailija
16/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa.

Vierailija
17/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa tietenkin.

Vierailija
18/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ihmeessä asentoa, jossa nainen makaa selällään "ruokapöydällä" . Pehmeä alusta pöydälle ja siihen maate, peppu reunan yli mies tekee työn seisten. Nainen voi pitää jalkojaan vaikka miehen olkapäillä /vyötäröllä jne... asento edellyttää et pöytä on sopivan korkuinen miehen jalkojen pituuteen. Asento sopii erinomaisesti myös pullukoimmille. Itse löysimme asennon, kun miehellä oli kirurginen toimenpide nivusseudella ja ei voinut / saanut " ponnistella "...olemme normipainoisia ...

Vierailija
19/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusty trombone

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi