Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et avaa joululahjojasi muiden nähden?

Vierailija
13.12.2016 |

Minusta tökeröä käytöstä moinen jos lahjan antaja mukana lahjoja jaettaessa. Aikuisen pitäisi osata ainakin teeskennellä ilahtunutta ja kiittää vaikkei täysin nappiin osunutkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että isovanhemmat / muut sukulaiset näkevät jos olen saanut lahjaksi jotain kiusallista, kuten epillaattorin tai jellyjortikan tai stringejä.

Vierailija
2/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua että isovanhemmat / muut sukulaiset näkevät jos olen saanut lahjaksi jotain kiusallista, kuten epillaattorin tai jellyjortikan tai stringejä.

Tökerö lahjanantaja jos ei ole sanonut, että tämä voi olla kivempi avata omassa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isovanhemmilta tai muilta sukulaisiltako noita saat?? Oman miehen lahjan varmaan voit avata sivummalla jos pelkoa kiusallisesta lahjasta.

Vierailija
4/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsena kun isä ei koskaan avannut lahjojaan. Itse odotin innoisaani mitä se sanoo mun lahjasta, mut ei vaan sit avannut niitä. Lahjan antamisesta meni koko ilo.

Vierailija
5/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
6/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kiinnittää muiden huomion jonnekin muualle, kun avaan lahjan. Tai avaan sen kävellessäni huoneesta pois (hups, jäikö uuni päälle. Tarkistan äkkiä)

En ikinä avaa lajoja muiden katsoessa minua koska:

Sukulaiset ostavat todella omituisia lahjoja

Naamani on ilmeikäs, en hallitse ensireaktiota, en todellakaan omaa pokeri-ilmettä

Vaikka lahja on paska, en ikinä haluaisi tuottaa kenellekkään mielipahaa!

Avaan lahjan privaatisti, annan mitä vit... ilmeen mennä ohi, hymy naamaan ja palaan kiittämään erikoisesta ja originellista lahjasta

Vierailija
7/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tosi ikävää kun antaa lahjan (oli se sitten synttäri- joulu- tai mikä tahansa lahja), jos saaja vaan laittaa paketin sivuun ja avaa sen myöhemmin itsekseen. Aina odotan niin että näkisin ilahtuneen ilmeen kun lahja avataan :/

Vierailija
8/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan mieheltä aina kalliin lahjan ja muille mies on ostanut jotkut vitosen paketit.

Vierailija
9/13 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän kiinnittää muiden huomion jonnekin muualle, kun avaan lahjan. Tai avaan sen kävellessäni huoneesta pois (hups, jäikö uuni päälle. Tarkistan äkkiä)

En ikinä avaa lajoja muiden katsoessa minua koska:

Sukulaiset ostavat todella omituisia lahjoja

Naamani on ilmeikäs, en hallitse ensireaktiota, en todellakaan omaa pokeri-ilmettä

Vaikka lahja on paska, en ikinä haluaisi tuottaa kenellekkään mielipahaa!

Avaan lahjan privaatisti, annan mitä vit... ilmeen mennä ohi, hymy naamaan ja palaan kiittämään erikoisesta ja originellista lahjasta

Näytitkö lapsena pettymyksen näkyvästi?

Vierailija
10/13 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
11/13 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on todella inhottavaa, kun kaikki kyyläävät ja odottavat reaktiotani. En halua kokea tuota ollenkaan.

Vierailija
12/13 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiusallani. Inhoan sukujouluja, sellaiset eivät ole koskaan kuuluneet elämääni. Nyt kun on muutaman kerran velvollisuudesta joutunut osallistumaan, niin en todellakaan ryhdy availemaan paketteja siinä muiden nähden etenkin, kun ympärillä kärtetään, että näytä nyt, mitä sait. Ihan kuin koulussa, kun kokeet palautettiin ja oli sosiaalinen pakko se 10 paperin kulmasta näyttää.

Totean, että helpompi vielä lahjat kotiin paketeissaan ja keskityn lapsen lahjoihin. Niitä sukujoulussa saa olla max 5 kpl eli lapsen varsinaiset lahjat odottavat kotona. Ettei vain joku sukulaislapsista pety, kun meidän lapsi saa enemmän kuin hän.

Mieskään ei nauti näistä sukujouluista, mutta sosiaalisen paineen takia on suostunut muutaman kerran. Nyt sanoi jo lokakuussa, että tämä joulu ollaan oman perheen kesken kotona.

Vierailija
13/13 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme