En tunne ainuttakaan miestä joka haluaisi naiset armeijaan
Kaikki tuntemani miehet ovat sitä mieltä, että armeija ei ole naisten paikka.
Ihan tavallisia duunareita kaikki (jokunen korkeastikoulutettu myös). Eivät ole myöskään mitenkään vanhoillisia (tyyliin naiset kuuluvat keittiöön jne.). He vain haluavat pitää armeijan miesten paikkana.
Kommentit (10)
En itseasiassa tiedä minäkään.
Kukaan mies ei ole ikinä hehkuttanut sitä, että naiset pitäisi saada armeijaan.
Kukaan nainen ei ole koskaan hehkuttanut, että haluavat miehen joka on kodinhengetär ja koti-iskä. Kyllä se keittiö on naisten paikka, ja tätä on kaikki naisetkin mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tappaminen on miesten hommaa siinä on vaan naiset tiellä. Pitäisi saada vain reilu korvaus esim 40ke intistä ja sitten pari tonnia joka vuosi vaikka verohelpotuksia reservissä olosta.
Sitä kutsuttaisiin sitten palkka-armeijaksi.
Ja oikeasti, joku 40tuhatta puolen vuoden palveluksesta? Eihän joku 18-19v. tienaa edes vuodessa noin paljoa. Mun puolesta voitaisiin kyllä korvata ansiomenetykset inttiajalta (jos on opiskelija niin saisi opintotukien yms. verran rahaa kuukaudessa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tappaminen on miesten hommaa siinä on vaan naiset tiellä. Pitäisi saada vain reilu korvaus esim 40ke intistä ja sitten pari tonnia joka vuosi vaikka verohelpotuksia reservissä olosta.
Sitä kutsuttaisiin sitten palkka-armeijaksi.
Ja oikeasti, joku 40tuhatta puolen vuoden palveluksesta? Eihän joku 18-19v. tienaa edes vuodessa noin paljoa. Mun puolesta voitaisiin kyllä korvata ansiomenetykset inttiajalta (jos on opiskelija niin saisi opintotukien yms. verran rahaa kuukaudessa).
Armeija lykkää opintoja ja koko tulevaa ansiokehitystä vuodella eteenpäin. Ja se viimeinen ja usein paraspalkkainen vuosi ennen eläkkeelle siirtymistä jää kokonaan saamatta koska ura lyhenee sen vuoden verran. Oikea tapa korvata armeijasta yksilölle tulevat kustannukset on diskontata koko tuo tuleva ansiovirta nykyhetkeen. Helposti päästään tollaiseen 40 tuhannen ansiomenenetykseen.
Mitä väliä miesten (väitetyillä) haluilla on? Eikö naiset tunne velvollisuudekseen osallistua maanpuolustukseen?
Onneksi naiset saavat vapaasti valita ja tehdä ratkaisunsa itsenäisesti. Ei ole miesten haluista, tai haluamattomuudesta kiinni.
Ymmärtääkseni nuoret naiset, armeijaan astuttuaan ja kuntotesteissä, ovat parempi kuntoisia ja kestävämpiä, kuin samaan ikäluokkaan kuuluvat nuoret miehet. Tämä jo kertoo naisten kurinalaisuudesta ja päättäväisyydestä selviytyä kovissakin koitoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset saavat vapaasti valita ja tehdä ratkaisunsa itsenäisesti. Ei ole miesten haluista, tai haluamattomuudesta kiinni.
Ymmärtääkseni nuoret naiset, armeijaan astuttuaan ja kuntotesteissä, ovat parempi kuntoisia ja kestävämpiä, kuin samaan ikäluokkaan kuuluvat nuoret miehet. Tämä jo kertoo naisten kurinalaisuudesta ja päättäväisyydestä selviytyä kovissakin koitoksissa.
Tai sitten ne huonokuntoisemmat naiset jättävät menemättä?
Ei kukaan mies haluaa.
Mielipide on vain palstaulisija"miesten".
Tunnistat heidät tällaisista mielipiteistä:
"Niisk, yhyy, olen niin IHANA ja KILTTI, mutta missit eivät rakasta minua. Uliuliuliuu!" tai
"Feminismi on vääryys, naisten kuuluu tienata vähemmän ja tehdä enemmän kotitöitä. Uliuliuliuu!".
"Olen NUOREKAS 48-vuotias ja tytärtäni nuorempien naisten kuuluu himoita minua. Uliuliuliuu!"