Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes poikkeuksetta naiset pilataan näissä muodonmuutoksissa leikkaamalla "räväkkä/napakka" tukka?

Vierailija
13.12.2016 |

Tuli mieleen tuosta yhdestä keskustelusta joka koski hiusten leikkuuta.

Kaikki muu olisi hyvin, on valittu nätti asu ja meikki - naps, kokonaisuus pilataan rumalla räväkällä/mummotukalla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä pidemmäksikään voi leikata.

Vierailija
2/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä pidemmäksikään voi leikata.

Voi värjätä/tehdä raitoja/joku nätti kampaus, ei tarvitse pilata koko tukkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei osaa muuta.

Vierailija
4/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta taas lyhyt tukka sopii useimmille naisille paremmin kuin malli "karjakko". Suomalaisten hiuslaatu on yleensä ohut, eikä sitä pituus kaunista. Varsinkin jos on jo ikää ja leukahelttaa, niin ehdottomasti mieluummin lyhyt tukka, joka keventää vaikutelmaa.

Mutta tää toki on mielipide ja makuasia siinä missä ap:n "mummotukka" -kommenttikin.

Vierailija
5/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne enää tee niin? Se oli silloin 90-00 muotia täti-ihmisillä.

Vierailija
6/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lasimaisen liimatukan jos leikkaisi lyhyeksi näyttäisin pulimummolta. Kokeiltu on.

Vierailija
7/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää asenne, että lyhyt tukka on aina ruma mummotukka... Itse olen ainakin joitain naisia katsonut, että lyhyempi tukka voisi sopia paremmin kuin nykyinen pitkä roikko. Esimerkiksi krista kososen entinen ylipitkä ja tumma tukka ei ollut kaunis ja hän näytti paljon raikkaammalta leikattuaan lyhyemmäksi, enkä nyt tarkoita sitä robin-tukkaa, vaan se mikä hänellä oli ennen sitä.

Vierailija
8/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taisi tarkoittaa sitä, että lyhyestä tukasta tehdään "räväkkä" laittamalla luonnottomia värejä, kuten mustaa ja violettia ja leikkkauskin on kasvoja imartelemattoman kova, jokin kanaperse tms. Läheskään kaikilla suomalaisilla ei ole ohut tukka eikä iän mukana tarvitse fakkiutua johonkin tiettyyn malliin. Kukin kasvonpiirteiden ja tyylin mukaan. Se oli ennen vanhaan se, kun letti pätkäistiin rippikoulun jälkeen ja siirryttiin lyhyeen "aikuisen naisen" permistukkaan.

Vierailija
9/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla kampaajista ei ole värisilmää ollenkaan. Jollekin maantienharmaalle siniharmaasilmäiselle naiselle värjätään joku lämmin kuparinpunainen tukka tai ruskea sävy. Ei istu sitten ollenkaan! Minullekin aina tyrkytetään lämmintä suklaanruskeaa sun muuta, vaikka ihoni on selvästi kylmä.

Vierailija
10/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä muuttumisleikeissä saadaan dramaattisin muutos aikaan, kun pätkäistään pitkät hiukset lyhyiksi. Sillä ei ole niinkään väliä sopiiko ne henkilölle vai ei (toissijainen juttu), mutta muutosta tulee ainakin, se on fakta.

Vierailija
11/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kouvolatukka rocks!

Vierailija
12/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne enää tee niin? Se oli silloin 90-00 muotia täti-ihmisillä.

Ja tarkoitan siis näitä lyhyitä tukkia nimenomaan "räväkillä" punatehosteilla jne. Luulin että ne ovat auttamattomasti täysin out. Hassua jos niitä leikataan muuttumisleikeissä.

Vierailija
13/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole ulkomailla paljon näkynyt tätä värikästä räväkkää kananpersetukkaa naisilla, taitaa olla vain suomalaisten juttu. :D

Vierailija
14/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entä se, että niitä tehdään ihmiselle joka kertoo että käy noin kerran viidessä vuodessa kampaajalla. Ei, ei ja ei. Kaunis lyhyt värjätty (räväkkä tai ei) tyyli vaatii joka kk käyntejä ylläpidossa, muuten siitä tulee ihan karsea just siivooja/kouvolamalli

Vierailija
15/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen muuten tietää että millainen tukka sopii esim mulle? Mulla on aina ollut hiusten kanssa kriisi kun en osaa/jaksa tehdä niille mitään. Kampaaja ei ole koskaan osannut auttaa vaan odottaa että minä itse tiedän mikä mulle sopii. Ihan mallista ja väristä alkaen.. Olen antanut eri kampaajille vapaat kädet mutta se lyhyt mummo tukka tosiaan on tällätty useamman kerran. En halua olla mummeli vaikka lähestynkin  neljääkymmentä.. Ihoni on vaalea, hiukset suht ohuet pyörylöineen ja otsa nousee veemäisen ylös (inhoan sitä). Vinkkejä?!

Vierailija
16/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihmisestä. Jollekin suht. siropäiselle- ja kasvoiselle tyttömäiselle naiselle sopii lyhytkin tukka. Sitä en ymmärrä, että jollekin jykeväleukaiselle ja iso-otsaiselle leikataan lyhyt malli. Tai ylipainoiselle pyöreäkasvoiselle.

Vierailija
17/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lasimaisen liimatukan jos leikkaisi lyhyeksi näyttäisin pulimummolta. Kokeiltu on.

Mun lasimaisen liimatukan jos antaa kasvaa leukalinjaa pidemmäksi, niin näyttää rasvaiselta kassialmalta.

Kunnon lyhyt leikkaus, korvat näkyvillä on ollut paras jo parikymmentä vuotta. Tosin vaatii joka-aamuisen laittamisen, että sopii jakkupukulookiin. Helppoa olisi pistää vaan ponnarille, mutta sitten näyttäisin suurinpiirtein juicelta kaljua lukuunottamatta.

Vierailija
18/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanat tietää paremmin mikä miehistä on kaunista, tai ainakin päättävät sen ymmärtämättömyyttään.

Vierailija
19/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanat tietää paremmin mikä miehistä on kaunista, tai ainakin päättävät sen ymmärtämättömyyttään.

Miksi kenenkään pitäisi miellyttää miehiä hiuksillaan? Eikö se ole pääasia, että itseään miellyttää omat hiukset?

Vierailija
20/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten on tullut sanonta kouvolatukka?