Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lähes poikkeuksetta naiset pilataan näissä muodonmuutoksissa leikkaamalla "räväkkä/napakka" tukka?

Vierailija
13.12.2016 |

Tuli mieleen tuosta yhdestä keskustelusta joka koski hiusten leikkuuta.

Kaikki muu olisi hyvin, on valittu nätti asu ja meikki - naps, kokonaisuus pilataan rumalla räväkällä/mummotukalla.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millainen tukka sillä reiällä on, paitsi pidemmästä saa paremmin kiinni.

Pimeässä kaikki naiset ovat samanlaisia. (vanha arab. sananlasku)

Vierailija
22/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten on tullut sanonta kouvolatukka?

Siitä että Kouvola on mauttoman tyylin Mekka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin näkyy.

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole ulkomailla paljon näkynyt tätä värikästä räväkkää kananpersetukkaa naisilla, taitaa olla vain suomalaisten juttu. :D

Vierailija
24/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lasimaisen liimatukan jos leikkaisi lyhyeksi näyttäisin pulimummolta. Kokeiltu on.

Ja jos minun pörröisyyteen taipuvat luonnonkiharani leikattaisiin lyhyiksi, näyttäisin Ronald McDonaldilta. Huonona päivänä. Kokeiltu on 25 vuotta sitten.

Vierailija
25/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin näkyy.

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole ulkomailla paljon näkynyt tätä värikästä räväkkää kananpersetukkaa naisilla, taitaa olla vain suomalaisten juttu. :D

Brittein saarilla pitkään asuneena yhdyn tähän. Sielläkin lyhyt tukka on suosittu, kananpersettä näkee kaikkialla.

Sielläpäin monen syy leikata tukka on päinvastainen kuin Suomessa: irlantilaisilla kavereilleni esimerkiksi on kaikilla TODELLLA paksu,karkea ja luonnonkäkkärä tukka, jota ei kuulemma vaan kertakaikkiaan jaksa olla jatkuvasti suoristamassa ja harjaamassa, kun laittamattomana se on vain sivuille sojottava takkupehko. Samoin, jos ilmassa on vähänkin kosteutta, se leviää silmille.

Lyhyenä laittamista on kuulemma vähemmän.

Minulla oli äskettäin vieraana irkkukaverini ja voi sitä hiustuotearsenaalia. Oli suoristava shampoo, ultrasuperkosteuttava hoitoaine, hiusnaamio, jokin öljy, suoristusrauta, muotoilutuotteet... Hän on kovin kateellinen lasimaisesta, piikkisuorasta liurutukastani! Hänen unelmansa on ohut ja suora tukka. :-D

Vierailija
26/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Dianan viimeisten vuosien lyhyt tukka oli mielestäni parempi kuin joskus nuorempana puolipitkä. Jennifer Anistonille ja Sarah Jessica Pakerille ei sopisi kovin lyhyet.

Vierailija
27/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä monilla naisilla on ajatus, että tylsällä ihmisellä on klassista tyyliä? Näkemys on täyttä roskaa. Klassisuus on kaiken perusta länsimaissa ja sen voi toteuttaa tosi tyylikkäästi ja sensuellisti.

Vierailija
28/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatukka sopii useimmille iästä huolimatta, joko hieman lyhyempänä tai pidempänä versiona, vähän kerrostettuna tai ilman, otsiksella, sivujakauksella tai keskijakauksella. Itselläni on valtavan hieno hiuslaatu, vaikkakin tukkaa kuulemma on paljon - polkka on kautta vuosien ollut paras vaihtoehto. Nyt minulla ikää 49.

Oikein lyhyt tukka ei tosiaan sovi kaikille, mutta joillakin se on tosi upea. Toki väri on myös tärkeä, harvalle sopii kovat punaiset tai mustat, yllättävän paljon niitä kuitenkin näky.

Vierailija
29/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen muuten tietää että millainen tukka sopii esim mulle? Mulla on aina ollut hiusten kanssa kriisi kun en osaa/jaksa tehdä niille mitään. Kampaaja ei ole koskaan osannut auttaa vaan odottaa että minä itse tiedän mikä mulle sopii. Ihan mallista ja väristä alkaen.. Olen antanut eri kampaajille vapaat kädet mutta se lyhyt mummo tukka tosiaan on tällätty useamman kerran. En halua olla mummeli vaikka lähestynkin  neljääkymmentä.. Ihoni on vaalea, hiukset suht ohuet pyörylöineen ja otsa nousee veemäisen ylös (inhoan sitä). Vinkkejä?!

Et tosiaan ole mummeli vielä etkä mummotukkia ansaitse! Hmm, kuulostaa oudolta ettei useammatkaan kampaajat ole onnistuneet vakuuttamaan sinua edes vapailla käsillä. Jos asut tuppukylässä tms. voi joutua lähtemään vähän kauemmas. Jos otsa on tosiaan korkea sitä voisi tasoittaa hyvällä otsatukan leikkauksella kulmien yllä tai linjalla joka katkaisee vaikutelman

Vierailija
30/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä muodonmuutosjutuista ovat kiinnostuneet wt-kouvolatukat ja vastaava aines. Siksi niissä pyritään luomaan tuota kohderyhmää miellyttävä muutos. Maantien värinen ohuttukkainen körmyniskasiiderivalas muuttuu muka normaalin ihmisen näköiseksi kynityillä hiuksilla ja suutumeikillä.Haloo?

Vierailija
32/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytkin tukka voi olla naisella kaunis, mutta oikeasti aika harvalle sopii se "räväkkä kananpersetukka". Räväkällä minäkin tarkoitan esim. liian luonnotonta värisävyä tai liian pystyssä olevaa "kananpersettä". Tyypilliseen suomalaiseen kylmään ihonväriin ei sovi liian vahvat värisävyt, mutta ei myöskään sellaiset kuparin/kullanhohtoiset värisävyt, jotka sopivat enemminkin lämpimään taittuvaan ihonväriin. Kampaajilla tai stylisteillä ei todellakaan ole aina värisilmää sille mikä sopii yksilöllisesti parhaiten.

Itselläni on pitkät hiukset, vaikka ikääkin jo 36 ja hiuslaatu perinteisen ohut suomalainen lasinen hius. Pitkien hiusten ei välttämättä tarvitse olla edes paksut, jotta niistä saa kivoja kampauksia. Esim. erilaiset letit ja nutturat ovat helppoja ja nopeita tehdä. Kihartamalla saa myös volyymia ja vaihtelua pitkiin hiuksiin. Muuttumisleikeissä voisi opettaa pitkähiuksisille/puolipitkähiuksisille miten tehdään helppoja mutta kivoja kampauksia.

Aiheen vierestä: kaikille ohuista hiuksista ja hiustenlähdöstä (jos niin että keskijakaus harvenee vuosien myötä)  kärsiville naisille suosittelen Rogainen kokeilua. Olen käyttänyt sitä noin vuoden; hiustenlähtö pysähtynyt ja uusia hiuksia selvästi tullut tilalle. Onhan se kallista, mutta moni tuhlaa saman rahan hiustenlähtöön tarkoitettuihin humpuukivitamiineihin yms, joilla ei ole lääketieteellisesti todistettua vaikutusta, toisin kuten Rogainella.

Vierailija
33/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin näkyy.

Vierailija kirjoitti:

Brittein saarilla pitkään asuneena yhdyn tähän. Sielläkin lyhyt tukka on suosittu, kananpersettä näkee kaikkialla.

Sielläpäin monen syy leikata tukka on päinvastainen kuin Suomessa: irlantilaisilla kavereilleni esimerkiksi on kaikilla TODELLLA paksu,karkea ja luonnonkäkkärä tukka, jota ei kuulemma vaan kertakaikkiaan jaksa olla jatkuvasti suoristamassa ja harjaamassa, kun laittamattomana se on vain sivuille sojottava takkupehko. Samoin, jos ilmassa on vähänkin kosteutta, se leviää silmille.

Lyhyenä laittamista on kuulemma vähemmän.

Minulla oli äskettäin vieraana irkkukaverini ja voi sitä hiustuotearsenaalia. Oli suoristava shampoo, ultrasuperkosteuttava hoitoaine, hiusnaamio, jokin öljy, suoristusrauta, muotoilutuotteet... Hän on kovin kateellinen lasimaisesta, piikkisuorasta liurutukastani! Hänen unelmansa on ohut ja suora tukka. :-D

Tämä on niin totta. Mulla on intialaisia kavereita (naisia), jotka ihailevat suomalaista ohutta hiuslaatuani. Heidän mielestä hiukseni ovat ihanan pehmeät, kiiltävät ja silkkiset. Aluksi en voinut uskoa, että ovatko oikeasti tosissaan, mutta ilmeisesti ovat :D Minä kun taas pidän heidän tummaa, paksua ja pitkää hiuslaatua aivan mielettömän upeana!

Intialaiset ystäväni kommentoivat myös, että heistä olisi kiva leikitellä värisävyillä, mutta luontaisesti tumman mustan hiuksen värjääminen on todella kova homma värinpoistoineen kaikkineen. Maantienruskealla hiusvärilläni pystyn sen sijaan muuntelemaan tyylejä raidoilla ja värisävyillä useamman asteen, mikä tavallaan on näin tarkemmin ajateltuna ihan mukavaa :) Etenkin kun nykyään olen löytänyt henna- ja indigopohjaiset kasvivärit, eikä tarvitse käyttää myrkkyvärejä.

Vierailija
34/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on niin paksu tukka (=sitä on paljon), että yhtään pitempi malli vaatii kauheasti tupeeraamista yms. ettei olisi sellainen lätty. Tykkään lyhyestä tukastani ja saan usein kehujakin siitä, vaikka monille tuntuu olevan kirosana, että nuori nainen pitää hiuksistaan lyhyinä.

N23

Vierailija
36/36 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista voi kampauksella "pilata". Korkeintaan hänen ulkönäön voi.