Saaran Aallon ura X Factorin jälkeen OFFICIAL
Seurataan täällä nyt Saaran kansainvälisen uran kehittymistä :)
Kommentit (728)
Mitä sä olet katsonut? Minä ainakin olin paikalla ja siellä oli enemmän tai vähemmän faneja 100-200. Ei se ettei kaikilla ollut pahvinpalasta kädessä tarkoita, että niitä faneja oli kolme. Itse ainakin olen fani mutta pysyttelin sivummalla, kuten moni muu. Nimmareita ja yhteiskuvia jaettiin ainakin puoli tuntia.
Tuolta voi katsoa Saara Aallon valtavaa menestyksen tasoa Kiinassa. Hänhän on siis julkaissut levyjä kiinaksi, kierrellyt Kiinassa ja on siellä valtavan suosittu. Kiinnittäkää huomiota hänen kiinaksi esittämänsä hittibiisin saamiin peukkujen määriin kiinalaisella "youtube"-kanavalla:
Vierailija kirjoitti:
Her future looks brighter than the discoball
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2564609/saara-aalto-has-been-give…
Onko tuon ekan kuvan kaiteen reunassa tosiaan...XD??
Vierailija kirjoitti:
Tuolta voi katsoa Saara Aallon valtavaa menestyksen tasoa Kiinassa. Hänhän on siis julkaissut levyjä kiinaksi, kierrellyt Kiinassa ja on siellä valtavan suosittu. Kiinnittäkää huomiota hänen kiinaksi esittämänsä hittibiisin saamiin peukkujen määriin kiinalaisella "youtube"-kanavalla:
Ei yhtään peukkua muka? Kiinalaiset on samanlaista vihaporukkaa kuin suomalaiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo realityshow/dokkari nyt vähän ihmetyttää, sillä eikös YLE ole sitä tekemässä? Ei kai yhden ihmisen ympärillä voi kovin montaa tuotantoyhtiötä pyörimässä.
Ja tuo juttujen vuotaminen The Sunille. Idioottimaista. The Sun on laajalevikkinen lehti, mutta on niin järkyttävää roskaa ja täynnä sensaatiohakuisuutta, että kukaan itseänsä kunnioittava esiintyjä ei ole sen kanssa tekemisissä, jos pystyy välttämään.
Joku tiedotusstragia nyt kehiin.No eiköhän Saara ja ne OIKEAT managerit osaa tämän paremmin handlata kuin sinä. Älä vaivaa päätäsi asioilla, joista et mitään ymmärrä ja tiedä![/
Kukaan OIKEA manageri ei olisi päästänyt artistia ratkaisevalle keikalle sennäköisenä kuin Saara lauantaina. Sen sijaan se pallopäinen "manakeeri" päästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutteko te nyt manakeerin discopallopäästä? On ja on, siellä hän stalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis puhutteko te nyt manakeerin discopallopäästä? On ja on, siellä hän stalkkaa.
Manakeri katselee ylpeänä. Juuri lopettanut kolmen kuukauden session, jolloin hän teki 10-tuntisia työpäiviä. Myi keikkaa, stailasi, hoiti suhteita, teki kaiken ja antoi Saaran olla prinsessa. Ja hoiti some-tilit, muisti mainita joka toisessa kuvassa "my bjuutiful fionssee" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Page not found.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä kiusausta. Nyt jo epäillään Saaran Kiinan suosiotakin. Saara on tunnettu Kiinassa, mutta siellä on vain erinlaiset musiikki markkinat.
Kyllä. Kiinassa ei peukuteta lainkaan. Eikä siellä myydä levyjä. Siksi markkinat on erilaiset. Kuitenkin Kiinassa Saara on erittäin tunnettu. Menossa keikkailemaan sinne helmikuussa, kunhan ensiksi käy Los Angelesissa, suomalaisella kaatopaikalla ja Hartwall Areenalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tuskaisen epämukavalta näyttää myös discopallon päällä istuminen. Missä on hänen oma tyylinsä, nyt on liikaa ihmesillisalaattia, diskopalloa, keijua, verkkosukkaa, prinsessaa, nahkahousuhomppelia, sivusiiliä, höyhentä, korkkaria. Ymmärrän käsitteen muuntautumiskykyinen, mutta kaikki samaan aikaan tekee kaikesta hengästyttävän sekavaa teatteria. Hänen vahvin ominaisuutensa upea laulutaito jää nyt kaiken tämän alle. Nyt pitäisi rauhoittua ja löytää oma tyyli ja suunta, mitä tehdään ja kenelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuon discopallon funktipta. Saara kököttää sen päällä ilmeisen epämukavasti. Pallo ei liiku ja se on 10 sentin korkeudella. Mikä sen idea on? Asu näyttää tosi kamalalta, kun istuma-asennossa reidet leviää ja ne vyötäröläskit nousee sekäeteen että taakse...
Arvostukseni Miley Cyrusta kohtaan on noussut huikeasti tänään. En eilen vielä tiennyt, että ison diskopallon päällä istuminen on noin tuskallista. Ja Miley istuu sellaisen muurinmurtajapallon päällä, ja näyttää timmiltä ja laulelee samalla hilpeästi.
No etkai nyt luule, että se on laulanut samalla tai että kyseessä olisi edes oikea muurinmurtajapallo? Musiikkivideo, laiha Miley, lipsync. Vai etkö tiedä miten musiikkivideoita tuotetaan, kuvittelet että artistit laulavat videolla ja musiikki soi taustalla? Ehkä kuitenkin niin että laulut nauhoitetaan erikseen?
Saara näyttää häkellyttävän raskastekoiselta. Ja hänellä on silmiinpistävän paha istua siinä. Hän takertuu hädissään olevan näköisenä siihen naruun.
Miley näyttää höyheneltä. Istuu tyytyväisenä. Ja se kroppa on ihan eri asennossa suhteessa siihen palloon.
Se hyvä siinä kyllä oli, ettei Saara pystynyt käyttämään vasenta kättään kuin kiinni pitämiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto on käyttänyt erittäin taitavasti finaalin jälkeisen ajan pysymällä otsikoissa sekä Suomessa että Briteissä ja luonut koko ajan suhteita molemmissa maissa. Ja sehän se tässä huomiotaloudessa on tärkeintä. NO FEAR!
Hän on piirtynyt kahdessa maassa lähtemättömästi mieliin homssuisena sekavana lihavana lesbona, jonka suurin halu on päästä tosi-tv-roskaan entisen stalkkerinsa kanssa. Aikamoinen saavutus.
Kannattaisi yhä edelleenkin käydä vaikka netistä lukemassa Saaran kuulumisia, niin ei nuo omat harhat ottaisi niin valtaansa.
Taas yksi kiusaaja Saaran fani. Minä levitän ainoastaan positiivisuutta fanina enkä kiusaa ketään. Saara on koko maailma oma tähti.
En mä mitään kiusannut, kerroin vaan totuuden, jota kukaan muu ei sulle ilmeisesti ole ennen sanonutkaan..olisi kyllä kannattanut, niin et olisi sinne linnoihisi jäänyt.
Miks vastaat mulle, en ole tuo jolle alun perin vastasit?! Vai onks täällä sun mielestä kiellettyy fanittaa SAARA Aaltoa? Miks kiusaat Aaltofaneja täällä?!!
Toi toinen fani ei vaan kestä kun palstalle tulikin kilpaileva Saara-fani hänen lisäkseen :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuon discopallon funktipta. Saara kököttää sen päällä ilmeisen epämukavasti. Pallo ei liiku ja se on 10 sentin korkeudella. Mikä sen idea on? Asu näyttää tosi kamalalta, kun istuma-asennossa reidet leviää ja ne vyötäröläskit nousee sekäeteen että taakse...
Arvostukseni Miley Cyrusta kohtaan on noussut huikeasti tänään. En eilen vielä tiennyt, että ison diskopallon päällä istuminen on noin tuskallista. Ja Miley istuu sellaisen muurinmurtajapallon päällä, ja näyttää timmiltä ja laulelee samalla hilpeästi.
No etkai nyt luule, että se on laulanut samalla tai että kyseessä olisi edes oikea muurinmurtajapallo? Musiikkivideo, laiha Miley, lipsync. Vai etkö tiedä miten musiikkivideoita tuotetaan, kuvittelet että artistit laulavat videolla ja musiikki soi taustalla? Ehkä kuitenkin niin että laulut nauhoitetaan erikseen?
Saara näyttää häkellyttävän raskastekoiselta. Ja hänellä on silmiinpistävän paha istua siinä. Hän takertuu hädissään olevan näköisenä siihen naruun.
Miley näyttää höyheneltä. Istuu tyytyväisenä. Ja se kroppa on ihan eri asennossa suhteessa siihen palloon.
Se hyvä siinä kyllä oli, ettei Saara pystynyt käyttämään vasenta kättään kuin kiinni pitämiseen :)
Valitettavasti se vispasi kättä sitten senkin edestä laulaessaan toisen laulun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä olet katsonut? Minä ainakin olin paikalla ja siellä oli enemmän tai vähemmän faneja 100-200. Ei se ettei kaikilla ollut pahvinpalasta kädessä tarkoita, että niitä faneja oli kolme. Itse ainakin olen fani mutta pysyttelin sivummalla, kuten moni muu. Nimmareita ja yhteiskuvia jaettiin ainakin puoli tuntia.
Ne muut oli matkustajia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manakeri katselee ylpeänä. Juuri lopettanut kolmen kuukauden session, jolloin hän teki 10-tuntisia työpäiviä. Myi keikkaa, stailasi, hoiti suhteita, teki kaiken ja antoi Saaran olla prinsessa. Ja hoiti some-tilit, muisti mainita joka toisessa kuvassa "my bjuutiful fionssee" :D
Luulisi seurustelun korostamisen ja kovin näkyvästi esillä olevan puolison tekevän vain hallaa artistin uralle. Mutta mitäpä minä näistä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se vispasi kättä sitten senkin edestä laulaessaan toisen laulun.
Rauhoittuminen tekisi hyvää hänen erityksilleen. Kaikki se huitominen, vispaaminen, tasajalkaa hyppääminen ja tuskaiset ilmeet tekevät esityksen kovin levottomaksi ja vie laulamisesta huomion.
Saara on tunnetumpi Kiinassa kuin Michael Jackson.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella oli matkalaukku kädessä..
Onneksi Saaran taustajoukot lukevat häntä koskevat somekeskustelut ja suodattavat typerimmän roskan, niin ettei se päädy hänen silmiinsä.