Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit ja älykkäät naiset, vihataanko teitä?

Vierailija
12.12.2016 |

Hölmö otsikko, mutta kiteyttää kysymyksen ja hankala tehdä tästä aiheesta asiallista keskustelua, ettei minua haukuta itserakkaaksi yms. Mutta yritän. Oletteko kokeneet vihaa/syrjintää muilta naisilta vain sen vuoksi, että näytätte hyvältä ja olette myös älykkäitä ja omaatte hyvät käytöstavat.

Nimittäin itse koen tätä usein, ja monet yöt välillä itkiessäni tätä asiaa olen tullut siihen tulokseen, että vika ei voi olla minussa. Olen oikeasti todella miellyttävä ja empaattinen ihminen, hyvä kuuntelija enkä KOSKAAN sano ihmisille rumasti tai loukkaavasti. Olen herkkä ja mietin ennen kuin puhun. En siksi, että haluan miellyttää, mutta koska minusta on tärkeää luoda rakkautta ja hyvää tähän kovaan ja kylmään maailmaan, ihmiset ovat hyvin usein liian julmia.

Kuitenkin, omaan vain muutaman hyvän ja aidon ystävän ja nämä muutamat naiset ovat myös hyvin itsevarmoja, en ole heille uhka. Mutta vaikka kuinka olen yrittänyt pitää yllä muita ystävyyssuhteita, saan usein kateellisia katseita tai inhottavia kommentteja itselleni, ilman mitään syytä. Oikeasti.

Tiedän miltä tämä nyt kuullostaa, mutta musta tuntuu nyt pahalta ja halusin purkaa. Kukaan ei ole ketään parempi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko helposti pippeliä?

Vierailija
2/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minulla on ollut myös monen älykkään ihmisen tavoin voimakas seksuaalisuus ja ulkonäköni takia sainkin paljon miehiä ja seksiä. Tulos? Toiset NAISET haukkuivat minua huoraksi. Ja minä olen feministi, ihmettelin joskus nuorena miksi jaksoin puolustaa muita naisia.

Mutta ulkonäkö rapistuu aikoinaan ja sitten olet enää vain älykäs. Eipä enää huoritellakaan.

Sen myös opin, että älykkäät ihmiset tunnistavat toisensa. Minä sinut. Valitse siis tarkoin ystäväsi ja miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se muiden miellyttäminen ja ota oppia vaikka Madonnasta. Koska olet kaunis ja älykäs voit olla vaikka superbitch ja se jos mikä on vapauttavaa!

Vierailija
4/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minulla on ollut myös monen älykkään ihmisen tavoin voimakas seksuaalisuus ja ulkonäköni takia sainkin paljon miehiä ja seksiä. Tulos? Toiset NAISET haukkuivat minua huoraksi. Ja minä olen feministi, ihmettelin joskus nuorena miksi jaksoin puolustaa muita naisia.

Mutta ulkonäkö rapistuu aikoinaan ja sitten olet enää vain älykäs. Eipä enää huoritellakaan.

Sen myös opin, että älykkäät ihmiset tunnistavat toisensa. Minä sinut. Valitse siis tarkoin ystäväsi ja miehesi.

Ne naiset ovat harvassa, jotka sen saavat oppia, että pahimmat huorittelijat ovat sittenkin naisia.

Vierailija
5/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko helposti pippeliä?

Miksi pelkkää alapeukkua tähän? Tämä on olennainen kysymys ja siihen kiteytyy kaikki. Jos nainen ei saa pippeliä helposti, niin yksikään nainen ei vihaa sitä naista, oli nainen miten kaunis ja älykäs tahansa.

Vierailija
6/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Mulle on toiminut hyvin se että esitän tyhmää. Lisäksi äidiksi tulo jotenkin pehmentää naisia, eivät kehtaaenää niin kadehtia, eivät ehkä pidä enää niin uhkana? Mutta joo kolmenkympin tienoilla helpottaa. iva että olet saanut kuitenkin ystäviä. Munkin ystäviksi parhaiten ryhtyvät ne vieläkin kauniimmat ja älykkäämmät!

Vierailija
7/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se muiden miellyttäminen ja ota oppia vaikka Madonnasta. Koska olet kaunis ja älykäs voit olla vaikka superbitch ja se jos mikä on vapauttavaa!

Miksi? En itse näe vapauttavana sitä, että olisin "superbitch" ja samalla tuottaisin pahaa oloa muille.

Mutta tietenkin ihmiset kokevat eri asiat vapauttavina. Itselleni se on jooga ja luonnossa liikkuminen.

Vierailija
8/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit juuri kuvailla minua. Nättinä pidetty, koulutettu ja empaattinen. Vähän ystäviä, ovat lähinnä lapsuuden kavereita. Uudet ystävät osoittautuvat hyötyjiksi. Töissä ollut aina kateuden kohde ja jos jossain asiassa menestyn niin se on ulkonäön syytä. Tästä syystä ajatellut tehdä uralla jotain ihan muuta ja siirtyä kv-alalle tekemään jotain ihan muuta. Pärjään parhaiten miesvoittoisilla aloilla.

Vierailija
9/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kuka olet kirjoittaja ja niin tietää jo poliisikin . Jatka vaan niin saldo täällä kasvaa. Tiedoksi vain. Kukahan on kateellinen bitch? Provoaloitus.

Vierailija
10/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö otsikko, mutta kiteyttää kysymyksen ja hankala tehdä tästä aiheesta asiallista keskustelua, ettei minua haukuta itserakkaaksi yms. Mutta yritän. Oletteko kokeneet vihaa/syrjintää muilta naisilta vain sen vuoksi, että näytätte hyvältä ja olette myös älykkäitä ja omaatte hyvät käytöstavat.

Nimittäin itse koen tätä usein, ja monet yöt välillä itkiessäni tätä asiaa olen tullut siihen tulokseen, että vika ei voi olla minussa. Olen oikeasti todella miellyttävä ja empaattinen ihminen, hyvä kuuntelija enkä KOSKAAN sano ihmisille rumasti tai loukkaavasti. Olen herkkä ja mietin ennen kuin puhun. En siksi, että haluan miellyttää, mutta koska minusta on tärkeää luoda rakkautta ja hyvää tähän kovaan ja kylmään maailmaan, ihmiset ovat hyvin usein liian julmia.

Kuitenkin, omaan vain muutaman hyvän ja aidon ystävän ja nämä muutamat naiset ovat myös hyvin itsevarmoja, en ole heille uhka. Mutta vaikka kuinka olen yrittänyt pitää yllä muita ystävyyssuhteita, saan usein kateellisia katseita tai inhottavia kommentteja itselleni, ilman mitään syytä. Oikeasti.

Tiedän miltä tämä nyt kuullostaa, mutta musta tuntuu nyt pahalta ja halusin purkaa. Kukaan ei ole ketään parempi.

Älykäs ihminen tuskin sanoo "kuullostaa".

Ehkä näytät ylimieliseltä muiden silmissä tai ehkä sitä oletkin. Ei me (älykkäät) miehet ainakaan vihata kauniita ja älykkäitä naisia, päinvastoin. Älykkyys ja kauneus ovat kaksi suurinta turn onia.

Vierailija
11/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista ongelmaa, vaan päinvastoin olen aina ollut hyvin pidetty ihminen kaikenikäisten naisten ja miesten keskuudessa.

Siis keskivertoa pidetympi, vähän jalustalle jopa nostettu monessakin yhteisössä.

Vierailija
12/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä periaatteella älykkyys korreloi "voimakkaan seksuaalisuuden" kanssa? Todistetusti tyhmemmäthän sitä seksiä enemmän harrastavat.

Vierailija
13/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 aloitus

Vierailija
14/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihata. Minusta pidetään. Ja lienee sanomattakin selvää, että erityisesti miehet pitävät minusta. Ehkä olet liian herkkä? Ehkä et osaa puolustaa itseäsi?

Vierailija
15/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja älykäs nainen on oksymoroni käsite.

Vierailija
16/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihata. Nuorempana sai kyllä toisilta naisilta vihoja niskaansa syyttä suotta, mutta sellaista se on. En kuitenkaan ymmärrä tuollaista "olen kaunis ja älykäs ja SEN takia minua vihataan" -asennetta, koska miten kukaan voi määritellä noin!?

Ehkä olet vain ärsyttävä, tylsä, mitäänsanomaton, tympeän näköinen, tai ihan mitä tahansa. Kauneus ja älykkyyskin on katsojan silmässä/kuulijan korvassa, joten mitään absoluuttista "kaunis ja älykäs" -määritelmää ei ole. Jonkun mielestä voit olla myös ruma ja tyhmä. Eri ihmiset varmasti määrittelevät sinut eri tavoin ja tykkäävät tai ovat tykkäämättä eri syistä. Joten ehkä kannattaisi katsoa peiliin ennen kuin tekee noin mustavalkoisia päätelmiä.

Vierailija
17/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen pahansuopa. :)

Vierailija
18/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, toiset naiset ovat aina mielistelleet ja halunneet miellyttää minua.

Vierailija
19/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näytät ylimieliseltä muiden silmissä tai ehkä sitä oletkin. Ei me (älykkäät) miehet ainakaan vihata kauniita ja älykkäitä naisia, päinvastoin. Älykkyys ja kauneus ovat kaksi suurinta turn onia.

Älykäs ja kirjafiksu ovat eri käsitteitä. Voit opetella matemaattisia kaavoja, kielioppia tekemättä sua älykkääksi, vain oppineeksi.

Vierailija
20/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. mutta, tuo on laiskaa kun sanotaan että, älykäs ei sitä eikä älykäs tätä. Kukaan ei silloin voisi olla älykäs jos joka ikisisestä kirjoitusvirheestä olet tuomittu epä-älykkääksi.

Mielestäni on älykästä sellainen että, pystyy keskittymään oleelliseen eikä nussi pilkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi