Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit ja älykkäät naiset, vihataanko teitä?

Vierailija
12.12.2016 |

Hölmö otsikko, mutta kiteyttää kysymyksen ja hankala tehdä tästä aiheesta asiallista keskustelua, ettei minua haukuta itserakkaaksi yms. Mutta yritän. Oletteko kokeneet vihaa/syrjintää muilta naisilta vain sen vuoksi, että näytätte hyvältä ja olette myös älykkäitä ja omaatte hyvät käytöstavat.

Nimittäin itse koen tätä usein, ja monet yöt välillä itkiessäni tätä asiaa olen tullut siihen tulokseen, että vika ei voi olla minussa. Olen oikeasti todella miellyttävä ja empaattinen ihminen, hyvä kuuntelija enkä KOSKAAN sano ihmisille rumasti tai loukkaavasti. Olen herkkä ja mietin ennen kuin puhun. En siksi, että haluan miellyttää, mutta koska minusta on tärkeää luoda rakkautta ja hyvää tähän kovaan ja kylmään maailmaan, ihmiset ovat hyvin usein liian julmia.

Kuitenkin, omaan vain muutaman hyvän ja aidon ystävän ja nämä muutamat naiset ovat myös hyvin itsevarmoja, en ole heille uhka. Mutta vaikka kuinka olen yrittänyt pitää yllä muita ystävyyssuhteita, saan usein kateellisia katseita tai inhottavia kommentteja itselleni, ilman mitään syytä. Oikeasti.

Tiedän miltä tämä nyt kuullostaa, mutta musta tuntuu nyt pahalta ja halusin purkaa. Kukaan ei ole ketään parempi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö otsikko, mutta kiteyttää kysymyksen ja hankala tehdä tästä aiheesta asiallista keskustelua, ettei minua haukuta itserakkaaksi yms. Mutta yritän. Oletteko kokeneet vihaa/syrjintää muilta naisilta vain sen vuoksi, että näytätte hyvältä ja olette myös älykkäitä ja omaatte hyvät käytöstavat.

Nimittäin itse koen tätä usein, ja monet yöt välillä itkiessäni tätä asiaa olen tullut siihen tulokseen, että vika ei voi olla minussa. Olen oikeasti todella miellyttävä ja empaattinen ihminen, hyvä kuuntelija enkä KOSKAAN sano ihmisille rumasti tai loukkaavasti. Olen herkkä ja mietin ennen kuin puhun. En siksi, että haluan miellyttää, mutta koska minusta on tärkeää luoda rakkautta ja hyvää tähän kovaan ja kylmään maailmaan, ihmiset ovat hyvin usein liian julmia.

Kuitenkin, omaan vain muutaman hyvän ja aidon ystävän ja nämä muutamat naiset ovat myös hyvin itsevarmoja, en ole heille uhka. Mutta vaikka kuinka olen yrittänyt pitää yllä muita ystävyyssuhteita, saan usein kateellisia katseita tai inhottavia kommentteja itselleni, ilman mitään syytä. Oikeasti.

Tiedän miltä tämä nyt kuullostaa, mutta musta tuntuu nyt pahalta ja halusin purkaa. Kukaan ei ole ketään parempi.

Älykäs ihminen tuskin sanoo "kuullostaa".

Ehkä näytät ylimieliseltä muiden silmissä tai ehkä sitä oletkin. Ei me (älykkäät) miehet ainakaan vihata kauniita ja älykkäitä naisia, päinvastoin. Älykkyys ja kauneus ovat kaksi suurinta turn onia.

Älykäs ja kirjafiksu ovat eri käsitteitä. Voit opetella matemaattisia kaavoja, kielioppia tekemättä sua älykkääksi, vain oppineeksi.

Soveltaminen on älykkyyttä, ei valmiiksi opettelu. Kyseenalaistaminenkin on älykkyyttä.

Vierailija
22/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla aina omasta mielestään kauniita ja älykkäitä sorretaan, vaikka oikeassa elämässä se on päinvastoin :D

Olisiko kuitenkin niin, ettet olekaan niin kaunis ja älykäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä periaatteella älykkyys korreloi "voimakkaan seksuaalisuuden" kanssa? Todistetusti tyhmemmäthän sitä seksiä enemmän harrastavat.

Ja  historiasta tiedetään paljon älykkömiehiä joilla kaikesta päätellen taisi olla mielessä muutakin kuin sen oman peniksensä palvonta, vaikea kuvitella Einsteiniä panosonniksi. Lievästi aspergerpiirteiset miehet ja eunukit ovat myös muita miehiä älykkäämpiä ihan tutkitustikin.

Vierailija
24/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut välittämisen mitä muut ajattelee minusta. Tiedän miltä elämäni voi näyttää ulkopuolisen silmin, ja se aiheuttaa paljon närää, MUTTA en yleensä hiero mitään muiden naamaan, joka voisi aiheuttaa kateellisuutta. Kyllä, olen korkeasti koulutettu, mutta en siitä puhu. Kyllä olen finanssialalla töissä, mutta en siitä retostele. Totta kai olen älykäs, koska muuten en olisi urallani päässyt eteenpäin, mutta en nyt ainakaan puhu omasta älystäni.. Mutta ulkonäkö ja älykkyyteni on ne piirteet mistä minua myös kehutaan, joten jotenkin ne tulee ilmi, vaikka en sitä tahalteen kenenkään tietoisuuteen tuo.

Itse en yritä tehdä jokaisesta ihmisestä ystävää, vain niistä jotka välittää aidosti minusta ja minä niistä.

Joten vinkkini on; keskity omaan elämääsi, elä sitä miten haluat, ja jätä kateelliset omaan arvoonsa.

Vierailija
25/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihata. Vaikka en edes ole täydellisen ja erehtymättömän hyväkäytöksinen ja silloni tällöi ntulen jotakuta loukanneeksikin.

Ei minusta kaikki pidäkään, vaikka moni pitää.Kaikki kuitenkin arvostavat minua.  jotkut pelkäävätkin, ainakin tietyissä tilanteissa.

Tämä ehkä johtuu siitä, että minulla on ympärilläni lähinnä muita hyvin älykkäitä ihmisiä.  Eikä pahan näköisiäkään, vaikka se on kyllä aika vähämerkityksinen seikka.

Vierailija
26/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihata, muttei liiemmin pidetäkään. En usko, että kauneudella on sen kanssa mitään tekemistä, älykkyydellä hieman enemmän -> yhteiset puheenaiheet ja ajattelun taso eri leveleillä. Kuitenkin suurin syy, miksi minusta ei pidetä johtuu mielestäni muusta persoonastani; olen liian hiljainen ja liian sisäänpäin kääntynyt. Nykymaailmassa pitäisi olla hölösuu ekstrovertti, niin johan suosiota löytyisi. Minua asia ei suuremmin häiritse. 

Vierailija
27/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Marika Fingerroos uskoi että hänelle ollaan kateellisia...

Vierailija
28/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huoriteltu ja haukuttu selän takana, mutta minulla on myös laaja ystäväpiiri. En siis koe olevani vihattu, vaikka tiedän ärsyttäväni monia. Nuorempana asia häiritsi enemmän, nykyään ei juuri lainkaan. Asialla on merkitystä lähinnä silloin, jos joku homma vaikeutuu toisen osapuolen asenteen vuoksi. Erityisesti ottaa päähän, jos kyse on vaikka omiin lapsiini tai muuten läheisiini liittyvistä asioista, koska silloin on aika aseeton. Työasioissa voi aina etäännyttää oman persoonansa, jos vastapuoli yrittää jotenkin henkilöidä mitä tahansa tilannetta, mutta yksityiselämässä se ei paljoa auta, jos joku haukkuu teini-ikäisille lapsilleni minua.

Vierailija
29/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä periaatteella älykkyys korreloi "voimakkaan seksuaalisuuden" kanssa? Todistetusti tyhmemmäthän sitä seksiä enemmän harrastavat.

Tätä minäkin jäin miettimään. Eikö tutkimustulokset väitä juuri päinvastaista?

Vierailija
30/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa alkuperäisen kirjoituksen perusteella minäkään en pidä sinusta. Pitää miellyttää kaikkia ja koko ajan mielessä mitä muut ajattelee. Mitä väliä sillä on?

Itse olen kaunis ja älykäs, ja viis veisaan siitä mitä muut ajattelee. En ole oikeastaan ikinä edes kiinnittänyt siihen huomiota, ei sillä ole mulle mitään väliä.

Olen akateemisella alalla, missä kaikki on älykkäitä. Ei vain oppineita vaan älykkäitä. Ei sillä ulkonäöllä siellä ole kenellekään mitään väliä. Naiselle tai miehille.

Ystäviä ei kauheasti ole, en kaipaa niitä, eikä niille ole aikaa. Mies, lapsi ja vaativa työ vie kaiken ajan. Ikää +30.

Vierailija
31/31 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena kirjoitan komean ja fiksun miehen mietteitä asiasta. Itse ei ole kohdannut suoranaista vihaa, mutta kadehdintaa olen saanut sietää nuorempana paljonkin. Lähinnä sitä on tullut muilta miehiltä ja se on ilmennyt esim. työpaikalla huonona kohteluna ja vähättelynä. Joillakin naisilla on puolestaan ollut paljon ennakkoluuloja. Jotkut uskovat jotenkin, että kaataisin paljon naisia yms., vaikka suurimman osan aikuisiästä olen ollut parisuhteessa enkä ole koskaan ollut kiinnostunut mistään yhden illan jutuista.  En kyllä ole paljon tästä välittänyt, mutta ei se aina kuitenkaan kivaa ole ollut. Toki ulkonäöstä on ollut joskus hyötyäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi