Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori neuvolatyttö kutsui 35-vuotta täyttäneiden seksiä "senioriseksiksi"...!

Vierailija
12.12.2016 |

Tuli ihan satavuotias olo!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten tyhmä tyttö.

Vierailija
22/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lääkärin roolissa uusin usein potenssilääkereseptejä 40-luvulla syntyneille miehille. Mitähän seksiä se pääle 70-vuotiaiden seksi sitten on, jos 35-vuotiailla on jo senioriseksiä?! =D

Se on seniiliseksiä. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan parikymppisenä ku omat vanhemmat oli " iättömiä nelikymppisiä eli keski-iän ja kuoleman välillä." (Vaikka äitikin mua 18v vanhempi ja en nuorin).  Se oli että vanhuksia ne oli.. Nyt nelikymppisenä en pidä mun ikäisiä vanhana. 

Vierailija
24/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miten alkoi tuntua että tää on ikäerohullun astetta elegantimpi provo?

Siltä se minustakin tuntuu. Mikä "neuvolatyttö", oliko jonkun odottajan pikkuvanha 6-vuotias vai mitä muita tyttöjä neuvolassa on? On kyllä luvallistakin  puhua "senjoriseksistä", jos  ap käyttää th:sta sanaa neuvolatyttö! Huono provo.

Vierailija
25/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan parikymppisenä ku omat vanhemmat oli " iättömiä nelikymppisiä eli keski-iän ja kuoleman välillä." (Vaikka äitikin mua 18v vanhempi ja en nuorin).  Se oli että vanhuksia ne oli..

Nyt nelikymppisenä en pidä mun ikäisiä vanhana. 

Näinhän se yleensä menee.Nuorethan yleensä ajattelevat elävänsä ikuisesti vanhenematta silti  itse  koskaan.

Vierailija
26/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä jotenkin niin repesin tälle 😅 illan piristys!

Vierailija
27/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"neuvolatyttö"

Siinä on vakka kohdannut kantensa..

Vierailija
28/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan parikymppisenä ku omat vanhemmat oli " iättömiä nelikymppisiä eli keski-iän ja kuoleman välillä." (Vaikka äitikin mua 18v vanhempi ja en nuorin).  Se oli että vanhuksia ne oli..

Nyt nelikymppisenä en pidä mun ikäisiä vanhana. 

Näinhän se yleensä menee.Nuorethan yleensä ajattelevat elävänsä ikuisesti vanhenematta silti  itse  koskaan.

Tätä ajoin takaa nimenomaan. Ja nuorena oli 30-40v jo vanha..  Minä en ole vanha mielestäni, nuorten mielestä olen :)

Vierailija
29/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehillä senioriseksi-iässä alkaa olemaan kankeat paikat. Eli lonkat eivät taivu vaativiin asentoihin ja saattaa tulla pahoja kramppeja seksin aikana. Krampit heikentävät merkittävästi erektiota ja vievät partnerilta halun.

Välilevyn pullistuma on toinen vaiva joka estää normaalin notkean seksin harjoittamisen.

Senioriseksiä olisikin hyvä harrastaa varovaisesti turvallisissa asennoissa. Erityisen vaativa asento on lähetyssaarnaaja jossa lonkkien liikkuvuutta tarvitaan erityisen paljon.

Useimmiten vanhemmat miehet lykkivätkin takaapäin seisten. Polvillaan on vaarana että polvet tulehtuvat.

Vierailija
30/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä se minustakin tuntuu. Mikä "neuvolatyttö", oliko jonkun odottajan pikkuvanha 6-vuotias vai mitä muita tyttöjä neuvolassa on? On kyllä luvallistakin  puhua "senjoriseksistä", jos  ap käyttää th:sta sanaa neuvolatyttö! Huono provo.

En nyt ihan tarkkaan terveydenhoitajien koulutusvaatimuksia tunne,mutta ylioppilashan siihen koulutukseen aikovan Suomessa on ainakin oltava ja kyllä se jonkun vuoden kestääkin ,eli kaipa ne nuorimmatkin ovat siinä väh. 22-23 vuotiaita,(jos heti koulun jälkeen ovat alalleen päässeet lukemaan.( Oikaiskaa, jos olen väärässä ja tiedätte tuon  asian. Tämä on siis ihan maallikon arvio asiasta)

Tuskinpa sen ikäiset ja vielä tuollaisen koulutuksen läpikäyneet ketään enää tädittelevät tai sedittelevät ja tietävät kyllä tarkkaan senkin missä iässä oikeasti puhutaan vanhuksista ja vanhustenhuollosta ja ikäihmisistä.

Kyllä he elämän faktat tuntevat,eikä tuollaisella alalla mitkään nirppanokkaiset ällöttelijät ja ikäfiksaatiosta kärsivät voi toimiakaan.Kohtelias on siellä  osattava kaikille ja asiallinen

Sellaiset,jotka eivät siihen pysty karsiutuvat kyllä  kestämättöminä tapauksina pois jo koulutuksen alkuvaiheessa.

Vierailija
31/55 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyn pullistuma on toinen vaiva joka estää normaalin notkean seksin harjoittamisen.

Mikä on normaalia, mulla oli alle 20 veenä ja paha sellainen? .. Ei vaikeuttanut  seksiä paitsi raskaana ollessa. Sain leikkausajan mutta peruin, koska vakipaikka oli tulossa. Tyhmänä tosin kerroin lääkärille ja ei suositellut mua. Töihin ole koskaan vaikuttanut, ainoastaan raskauksiin. 

Ainoastaan akuuttina vaikutti vaikka tosi paha pullistuma, tuntuu ulkoa lääkärin tunnustelemana. En tiedä tuntuuko enää, halvaantumisriskiä maalailivat mutta rankoissa tehdastöissä ollut ja selkä ei oo vaivannut. Ei siis pannessakaan.

Vierailija
32/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, joissain urheilulajeissa seniorisarjat kai alkaa 35-vuotiaasta, eli jos "neuvolatyttö (=terveydenhoitaja?) on kova urheilija, niin ehkä siitä teki rinnastuksen ajattelemattomasti. Tosi hassusti sanottu kuitenkin, näin 35-vuotiaan näkökulmasta. 

Ennen varsinaisia senioreja ovat veteraaniurheilijat. On myös aikuisurheilijoita ja senioriurheilijoita.

"Toiseksi yleisimmässä merkityksessään sana veteraani tarkoittaa urheiluveteraania eli urheilijaa, joka on lopettanut kilpailun yleisissä sarjoissa. Toisaalta urheiluveteraanit järjestävät myös omia kilpailuita, veteraanikisoja."

Lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/Veteraani

Vierailija
33/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto:

12-20 normaaliseksi

21-25 aikuisseksi

26-35 keski-ikäseksi

35-50 senioriseksi

51- xx seniiliseksi

Näin se hoitsukoulussa opetetaan.

Vierailija
34/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v ei ole normaali seksi-ikä

Vierailija
35/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh... Ei tää samanlaista ole, kuin 5- vuotta sitten. Yllättyy itsekin, et kuinkas sitä ei enää taivukkaan johonkin asentoon. Kyllä meikäläisellä ainakin +30 ikä on tehnyt tehtävänsä. Olo on vanha ja raihnainen, peilistä katsoo joku väsyneen näköinen, kuolema pyyhkii suvussa ja itse on tajunnut, että tää oli tässä... Nuoruus on eletty ja nyt alkaa alamäki..

Ja näin se vain on!!

Vierailija
36/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neuvolassa puhutaan seksistä?

Vierailija
37/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan tarkkaan terveydenhoitajien koulutusvaatimuksia tunne,mutta ylioppilashan siihen koulutukseen aikovan Suomessa on ainakin oltava ja kyllä se jonkun vuoden kestääkin ,eli kaipa ne nuorimmatkin ovat siinä väh. 22-23 vuotiaita,(jos heti koulun jälkeen ovat alalleen päässeet lukemaan.( Oikaiskaa, jos olen väärässä ja tiedätte tuon  asian. Tämä on siis ihan maallikon arvio asiasta)

Tuskinpa sen ikäiset ja vielä tuollaisen koulutuksen läpikäyneet ketään enää tädittelevät tai sedittelevät ja tietävät kyllä tarkkaan senkin missä iässä oikeasti puhutaan vanhuksista ja vanhustenhuollosta ja ikäihmisistä.

Kyllä he elämän faktat tuntevat,eikä tuollaisella alalla mitkään nirppanokkaiset ällöttelijät ja ikäfiksaatiosta kärsivät voi toimiakaan.Kohtelias on siellä  osattava kaikille ja asiallinen

Sellaiset,jotka eivät siihen pysty karsiutuvat kyllä  kestämättöminä tapauksina pois jo koulutuksen alkuvaiheessa.

En ole th, mutta kokemuksesta tiedän, että tämä ei pidä paikkaansa. AMK:ssa sh-, th- ja muissa koulutuksissa opiskelee niin tyhjäpäistä väkeä ettei tosikaan. Lähihoitajakoulutuksesta ei ole kokemusta, mutta luulisin ettei tilanne ole sielläkään toinen. Todellakin tädittelevät ja sedittelevät ja käyttävät paljon pahempiakin nimityksiä, varsinkin takanapäin. Nirppanokkaisuus on juurikin se sana, jolla aika montaa opiskelijatyttöä voisi kuvata. Eivät todellakaan karsiudu minnekään "koulutuksen alkuvaiheessa" eivätkä edes työelämässä.

Joten ihan mahdollista että ap:n juttu on tottakin.

Vierailija
38/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. 35 vuotta, ILMAN VIIVAA!

Vierailija
39/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan siinä iässä väistämättä lähestytään viittäkymppiä.

Kaikki alle 50-vuotiaat väistämättä lähestyvät viittäkymppiä. :)

Vierailija
40/55 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos parikymppiseltä kysyy jonkun ikää, niin eihän ne osaa sanoa minkä ikäinen kukakin on.