Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salaa naimisiin..

Vierailija
12.12.2016 |

Mitä mieltä olette?

Ollaan mieheni kanssa päätetty mennä naimisiin uutena vuotena (maistraatti) ja sen jälkeen menemme uudenvuoden bileisiin ystäviemme luokse jonne tulee myös muita ystäviämme.

Olisiko ihan hölmöä ostaa skumpat kaikille ja pitää pieni puhe ja kertoa että menimme naimisiin, mitä mieltä te olisitte juhlien isäntinä jos joku tekisi näin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä idea.

Vierailija
2/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hauskalta idealta! Mä tykkään näistä ylläreistä, itsekin mentiin yllärinä tyttären ristiäisissä naimisiin eikä kukaan tiennyt aikeistamme etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää etukäteen, että osaisin varata tarpeeksi laseja. Vai tuotteko omat kertakäyttöiset mukana? Muuten kuulostaa hyvältä.

Vierailija
4/25 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii jännää!

Vierailija
5/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää etukäteen, että osaisin varata tarpeeksi laseja. Vai tuotteko omat kertakäyttöiset mukana? Muuten kuulostaa hyvältä.

Tiedän että siellä on lasit valmiina, koska tarkoitus on juhlistaa myös uutta vuotta puolen yön aikaan mutta tiskaushommiksi se menisi siinä välissä jos nostamme maljan ennen puolta yötä.. Pitäisiköhän ostaa varmuudeksi kertakäyttölasit? Muistaakseni Ikeassakin myydään aika halvalla laseja..

Ap

Vierailija
6/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että siellä on lasit valmiina, koska tarkoitus on juhlistaa myös uutta vuotta puolen yön aikaan mutta tiskaushommiksi se menisi siinä välissä jos nostamme maljan ennen puolta yötä.. Pitäisiköhän ostaa varmuudeksi kertakäyttölasit? Muistaakseni Ikeassakin myydään aika halvalla laseja..

Ap

Meinaat laittaa emännän tiskaamaan teidän takia, varmaan tosi ilonen emäntä sen jälkeen!

Vierailija
7/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Mutta mikä maistraatti on auki lauantaina vai vihitäänkö teidät jo perjantaina? Ei sillä ettäkö asialla suurta merkitystä olisi. Eikä tarvita edes laseja jos ostatte piccolo-pulloja. Bileissä niistä voi juoda ihan suoraan tai pillillä :D

Vierailija
8/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meinaat laittaa emännän tiskaamaan teidän takia, varmaan tosi ilonen emäntä sen jälkeen!

Susta en tiedä, mutta mä oon osannu itse tiskata jo 20 vuotta, kannattaa nyt viimeistään opetella, ei se oo kovin vaikeeta.

Ap

Vierailija
9/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pidät itsestään selvyytenä, että juuri naiset tiskaavat? Isäntää et edes ajatellut tiskauspuuhissa.

Vierailija
10/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on törkeää kaapata toisen järjestämät juhlat noin. Eri asia jos esim oman lapsen ristiäisissä tempaisee samalla yllätyksenä naimisiin mutta se että tavallaan ei järjestä omia juhlia tarjoiluineen vaan ratsastaa jonkun toisen järjestämillä on vähintäänkin kyseenalaista.

Samaa settiä kun toisen kihlajaisissa tai häissä tai ristiäisissä jne. ilmoittaa omasta kihlauksesta/naimisiin menosta/raskaudesta

Vierailija
11/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta ja moukkamaista. Pitäkää omat juhlat jollain syyllä, älkää kaapatko toisten juhlia. Antaa tökerön ja huomionkipeän vaikutelman.

Vierailija
12/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on törkeää kaapata toisen järjestämät juhlat noin. Eri asia jos esim oman lapsen ristiäisissä tempaisee samalla yllätyksenä naimisiin mutta se että tavallaan ei järjestä omia juhlia tarjoiluineen vaan ratsastaa jonkun toisen järjestämillä on vähintäänkin kyseenalaista.

Samaa settiä kun toisen kihlajaisissa tai häissä tai ristiäisissä jne. ilmoittaa omasta kihlauksesta/naimisiin menosta/raskaudesta

No mä en osaa ajatella uudenvuodenjuhlia samantyylisinä kuin esim ristiäiset. Ristiäisissä tms on joku "pääroolissa" joten en itsekään sitä juhlaa keneltäkään "varastaisi". Mutta uudenvuodenbileet on kaverikokoontuminen jonne tuo naimisiinmeno sopisi musta oikeinkin hyvin.

Vierailija
13/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävien kesken juhlistetaan uutta vuotta niin moniko OIKEASTI harmistuisi ja ottaisi itseensä, jos joku pariskunta kertoisi menneensä naimisiin ja tahtovansa kohottaa maljan sen kunniaksi porukan kesken? Käsi sydämelle? Kuinka katkeria ämmiä täällä oikein on,kun tästäkin saadaan negatiivinen asia. Vai millaisia ystäviä te olette, jos ainoa ajatus on, että nyt ne kaappas mun juhlat ja kuka noi lasitkin tiskaa.

Hankkikaapa itsellennekin elämä niin ei tarvi olla noin kateellinen.

Ja ap:lle kuulostaa hyvältä. Aina kun on aihetta juhlaan niin sitä on kiva juhlistaa. :)

Vierailija
14/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en osaa ajatella uudenvuodenjuhlia samantyylisinä kuin esim ristiäiset. Ristiäisissä tms on joku "pääroolissa" joten en itsekään sitä juhlaa keneltäkään "varastaisi". Mutta uudenvuodenbileet on kaverikokoontuminen jonne tuo naimisiinmeno sopisi musta oikeinkin hyvin.

Bileet on bileet nekin. Joku ne järjestää ja emännöi. Tarkoitus on juhlistaa uutta vuotta eikä ap:n naimahommia. Järjestäköön itse omat juhlat jollakin verukkeella ja sielä sitten julkistakoon naimisiinmenonsa.

Vierailija
15/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ystävien kesken juhlistetaan uutta vuotta niin moniko OIKEASTI harmistuisi ja ottaisi itseensä, jos joku pariskunta kertoisi menneensä naimisiin ja tahtovansa kohottaa maljan sen kunniaksi porukan kesken? Käsi sydämelle? Kuinka katkeria ämmiä täällä oikein on,kun tästäkin saadaan negatiivinen asia. Vai millaisia ystäviä te olette, jos ainoa ajatus on, että nyt ne kaappas mun juhlat ja kuka noi lasitkin tiskaa.

Ja ap:lle kuulostaa hyvältä. Aina kun on aihetta juhlaan niin sitä on kiva juhlistaa. :)

En ole kateellinen. Minulla on onnellinen avioliitto ja mahtava kaveripiiri jonka kanssa juhlitaan useamman kerran vuodessa. Ainoa ero on se että meillä kaikilla on käytöstavat hallussa eikä kenelläkään tulisi mieleen kaapata toisen vaivalla järjestämiä juhlia.

Vierailija
16/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateuskortti vedetty!

Vierailija
17/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateuskortti vedetty!

JA katkeruuskortti! Vielä samassa postauksessa!

Vierailija
18/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tökeröä mielestäni. Ensin mennään salaa naimisiin, ja sitten kuitenkin halutaan juhlia kavereiden kanssa? Miksette vain järjestäneet hääjuhlia, ja juhlineet siellä? Uuden vuoden bileet ovat toisten bileet, ei teidän hääjuhlat.

Mielestäni voisitte järkätä vuoden vaihteen jälkeen jotkut pippalot, ja juhlia häitänne siinä, koska nyt kuitenkin haluatte juhlistaa.

Vierailija
19/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia mielipiteistä, harkitsen asiaa vielä.

Emme siis halua juhlia naimisiin menoamme, mutta aloin miettimään että jos kerron siitä uudenvuoden juhlissa niin talon emäntä kumminkin haluaa kohottaa maljan (mikäli yhtään ystävääni tunnen) ja en haluaisi että he joutuvat maksamaan meidän "maljamme"

Tarkoitus ei ole heti alkuun asiaa ilmottaa vaan syödään ja juhlitaan ensin ja sitten kun ohjelma on ohi, ajattelin että haluaisin ilmoittaa yhden asian ja juomme skumpan ja se siitä, jatkamme bileitä.

Itse luulisin ettei ystäväni tästä ole moksiskaan mutta en ole 100% varma joten siksi asiaa tiedustelin.

Ap

Vierailija
20/25 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi olisi tavallaan etiketin vastaista, mutta ok, jos tuntee ystävän ja muut vieraat hyvin ja tietää, etteivät he loukkaannu tällaisesta "tyylirikosta".