Sipilä paikalla, onko kysyttävää?
Vastaan muutamaan kysymykseen. Saa kysyä politiikasta tai mennä henkilökohtaisuuksiin.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Koska loppuu vatulointi case Talvivaaran kohdalla?
En ota kantaa Talvivaaraan. Antakaa heidän hoitaa omat asiansa.
-Sipilä
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan valehdellut?
Olen joskus nuoruudessani, ennen kuin yulin uskoon. Jeesus Kristus johdatti minut totuuden tielle.
-Sipilä
Ei kysyttävää mutta sanonpa vaan että ole hyvä äläkä käsittele mikropeniksestäsi aiheutuvia frustraatioita siirtämällä niitä meihin viattomiin kansalaisiin 😒
Millon se perustulo tulee, minkä lupasitte?
Mitä ajattelet oikeasti köyhistä suomalaisista?
Oletko huomannut että hiuksesi ohenevat? Eikö siilitukka tai kalju näyttäisi tytlikkäämmältä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kysyttävää mutta sanonpa vaan että ole hyvä äläkä käsittele mikropeniksestäsi aiheutuvia frustraatioita siirtämällä niitä meihin viattomiin kansalaisiin 😒
Keskimitta Suomessa on 13,77 cm. Minulla on melkein tuon pituinen, eli olettamasi turhautuneisuus johtuu muista syistä.
-Sipilä
Vierailija kirjoitti:
Millon se perustulo tulee, minkä lupasitte?
Kyllä se sieltä vielä tulee. Ensin hoidetaan länsimetro..
-Sipilä
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet oikeasti köyhistä suomalaisista?
Ateistit ovat luultavasti parempia ihmisiä kuin me lestadiolaiset. Me jätämme köyhät Herran haltuun.
-Sipilä
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut että hiuksesi ohenevat? Eikö siilitukka tai kalju näyttäisi tytlikkäämmältä?
Noo... Nämä nyt ovat pelkkiä ulkonäköasioita. Uskon, että ohenevat hiukset ovat luonnollinen kehitysvaihe miehen elämässä. En viitsi muttaa hiustyyliäni dramaattisesti, sillä äänestäjät saattaisivat pitää minua tuuliviirinä. Me poliitikot käymme kerran viikossa parturissa. Tuli nyt paljastettua poliittinen salaisuus...
-Sipilä
Onko totta, että naisen hiuksista pystyy päättelemään alapään karvoituksen? Meinaan tätä Linnan juhlien hiustyyliä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo... Nämä nyt ovat pelkkiä ulkonäköasioita. Uskon, että ohenevat hiukset ovat luonnollinen kehitysvaihe miehen elämässä. En viitsi muttaa hiustyyliäni dramaattisesti, sillä äänestäjät saattaisivat pitää minua tuuliviirinä. Me poliitikot käymme kerran viikossa parturissa. Tuli nyt paljastettua poliittinen salaisuus...
-Sipilä
Käykö vaimosi samassa parturissa? Saako paljousalennuksen vai oliko joku poliittinen agenda sillä rouvasi Itsenäisyyspäivän kampauksella? Keneen jouduit ottamaan yhteyttä, kun vaimo huomasi mammapalstan kommentit kuontalosta ja kuvat niin äkkiä mediasta katosivat?
Vierailija kirjoitti:
Panisitko Tanja Karpelaa?
Olen pannut, en enää toiste.
-Sipilä
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että naisen hiuksista pystyy päättelemään alapään karvoituksen? Meinaan tätä Linnan juhlien hiustyyliä...
En usko, että tuosta olisi tieteellistä näyttöä. En tosin luota tieteeseen, joten sanotaan niin, että uskon teoriasi pirävän paikkansa.
-Sipilä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sipilä
Käykö vaimosi samassa parturissa? Saako paljousalennuksen vai oliko joku poliittinen agenda sillä rouvasi Itsenäisyyspäivän kampauksella? Keneen jouduit ottamaan yhteyttä, kun vaimo huomasi mammapalstan kommentit kuontalosta ja kuvat niin äkkiä mediasta katosivat?
En minä ketään ole suoraan painostanut, mutta vihjaisin parille toimittajalle, että vaimo ei oikein tykkää niistä kuvista. Toimittajat poistivat kuvat omasta tahdostaan.
-Sipilä
Mistä sä keksit, että kikyn pitää olla juuri kuusi minuuttia päivässä? Ei siis viisi tai seitsemän.
Oletko rakastellut afrikkalaisten miesten tai arabien kanssa kun lupasit ottaa heidät teille asumaan vai mikä tähän oli syynä?
Koska loppuu vatulointi case Talvivaaran kohdalla?