Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleensä ostat ebaysta?

Vierailija
12.12.2016 |

Kurkkailin vähän ja esim. yksien kenkien postikulut on 12 puntaa! Ja onko eroa tilaisiko uk vai usa ebaysta? Tullit?

Ja onko se niin, että sanotaan, että tilaisin 5 tuotetta, niin pahimmassa tapauksessa maksan kaikista erikseen postit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä eroa, tuleeko tavara EU:n ulkopuolelta. Itse suosin Saksan ebayta.

Vierailija
2/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaat kaikki tuotteet eri firmoista niin tottakai joudut maksamaan kuljetusmaksut jokaiselle tuotteelle erikseen. Jos taas ostat monta tuotetta samalta myyjältä/yritykseltä niin postikulut ovat yleensä pienemmät. Riippuu myös paljon tavaran koosta ja painosta.

Itse tilaillut todella paljon autonosia ja kännykän tarvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan vain tavaraa jossa ei ole postikuluja. Käytän usan ebayta, suurin osa tulee kiinasta mitä tilaan. Joskus englannista.

Tilaan kaikkea sellaista tilpehööriä mitä ei löydy tavan marketista, vaan pitäisi mennä johonkin tiettyyn liikkeeseen. Kännykkätarvikkeita, lapsille esim. rusetteja hiuspantoja jne., askartelukamaa.. mitä nyt milloinkin.

Vierailija
5/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan yleensä ns muotikoruja, hiuskoristeita ja meikkitarvikkeita (pensseleitä, sieniä jne) jotka on kaupoissa ylihintaisia -> Esim aivan sama koru minkä saan ebaysta dollarilla maksaa Glitterissä 10, 15 tai jopa 20 euroa. Siveltimiä nyt löytyy kaupoista edullisiakin ja tietty kaikkia laadukkaita, mutta minun tarpeisiin riittää aivan hyvin vähän huonompaakin tekoa oleva setti. Kynsikoristeet myös todella halpoja ja valikoimaa loputtomasti.

Askartelutarvikkeitakin tulee tilattua paljon, todella edullisia ja laajat valikoimat. 

Noita halpoja juttuja kun ostelee ei niistä tietenkään mitään tulleja mene ja yleensä ei mitään postimaksujakaan ole.