Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku ei voinnut huomata, että Matt Terry on homo?

Vierailija
12.12.2016 |

Sillä on klassinen "gay face". Silmät vähän liian kaukana toisistaan. Ja ennen kuin joku poliittisesti korrekti todellisuudenkieltäjä tulee valittamaan, niin se on tieteellisesti tutkittua tietoa, että homot voi useimmiten tunnistaa ihan pelkistä kasvonpiirteistä.

http://www.telegraph.co.uk/content/dam/tv/2016/12/11/XFactorMattwins-la…

http://www.livescience.com/20360-sexual-orientation-visible-face.html

"What earlier studies had not done was to tease out how people make these snap sexuality judgments. They might base it on individual facial features — nose or eyes — or they might look at how the features fit together in the face, such as how far apart the eyes are."

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Paavo Väyrynenkin sitten homo?

Vierailija
22/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen homoutensa taitaa olla suurin syy sille, miksi hän voitti. homoja kun on moninkertaisesti suomalaisiin verrattuna. vähemmistöt äänestävät omiaan kilpailuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis homous määritellään ulkonäön, siis kasvonpiirteiden ja ruumiinrakenteen perusteella, joille tämä henkilö itse ei mitään voi? Eihän kasvot ja kroppa nyt muovaudu tietyn näköisiksi seksuaalisen suuntautumisen perusteella, naurettava väite. Vai meinaatko että jo kohdussa ihmisestä tulee tietyn näköinen, koska on homo?

Ja Matt tuskin on homo, biseksuaali ennemminkin. Seurusteli naisen kanssa pitkään ennen X Factoria.

Ei homous ole mikään valinta, joten ei se ulkonäkö siitä muutu valinnan perusteella, vaan se on biologinen lähtökohta, että tietyt on homoja, joten loogista on, että he myös saattaa näyttää erilaisilta kuin muut.

Ei homous toki ole valinta, mutta siitä, onko se biologinen lähtökohta vai ei, kiistellään edelleen.

Vierailija
24/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kaikki miehet pitäisivät Shertsingerin kaltaisista muikistelijoista ja keikistelijöistä.

Vierailija
25/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis homous määritellään ulkonäön, siis kasvonpiirteiden ja ruumiinrakenteen perusteella, joille tämä henkilö itse ei mitään voi? Eihän kasvot ja kroppa nyt muovaudu tietyn näköisiksi seksuaalisen suuntautumisen perusteella, naurettava väite. Vai meinaatko että jo kohdussa ihmisestä tulee tietyn näköinen, koska on homo?

Ja Matt tuskin on homo, biseksuaali ennemminkin. Seurusteli naisen kanssa pitkään ennen X Factoria.

Ei homous ole mikään valinta, joten ei se ulkonäkö siitä muutu valinnan perusteella, vaan se on biologinen lähtökohta, että tietyt on homoja, joten loogista on, että he myös saattaa näyttää erilaisilta kuin muut.

Ei homous toki ole valinta, mutta siitä, onko se biologinen lähtökohta vai ei, kiistellään edelleen.

No mitä se sitten on jos ei valinta tai biologinen lähtökohta? En oikein keksi kolmatta vaihtoehtoa.

Vierailija
26/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mitenkään näe. Kateelliset äijänkäppyrät yrittävät kaataa hyvän nuoren mieslaulajan.

Vierailija
27/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuttaako homotutkasi sitten Paavon kohdalla?

Vierailija
28/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei se ole valinta, niin se on biologinen lähtökohta. Yksi vaihtoehto on tietysti se, että hetero poksahtaa homoksi kun saa homobakteeritartunnan, mutta kuinka uskottavana pidät tätä?

Vierailija
29/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 99% homotutka, jos käytän sitä.

Mattin kohdalla en käyttänyt, silloinkaan kun tytär 14 v tuumas, että "onpas söpö, homo se kuitenkin on".

Toisaalta mun parin viikon takainen FB status ymmärrettiin tämän homohöpinän myötä uudestaan ja olen suurin homotietäjä kaikista.

"Nykyään nuorilla miehillä on tunteet. Matt Terry itkeä pillittää enemmän kuin Aaron Livesy".

Ystäville terkkuja,

H <3

Vierailija
30/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope. Apn tutkimuksen mukasn Paavolla on homonaama.

Ohis

Vierailija
31/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun homotutka ei värähdä Mattin kohdalla. Se värähtää Adam Lambertin kohdalla heti, samoiten Jari Sillanpään ja parin vielä kaapissa elävän tuttuni kohdalla. Kertokaa siis vähän tarkemmin miten moisen tunnistaa?!

Vierailija
32/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilla on leveä, pyöreä lantio ja paksut reidet. 

Vierailija
33/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ne silmät, ne on eri puolilla päätä ja sievä pieni leuka.

Että onko Adam tai Jari sittenkään homoja? ;)

Vierailija
34/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän huomasin vasta eilen, kun pönötti screenin edessä itseään kattomassa. Paksut reidet, polvet kenollaan, kuten läskeillä ja todella tikut pohkeet. Lantiota peitelty pidemmillä takeilla.

Vierailija
35/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on mun miehelläkin ja heterompaa ukkelia saa saa etsiä. 

Vierailija
36/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope. Apn tutkimuksen mukasn Paavolla on homonaama.

Ohis

Eli et lukenut koko juttua tai ymmärtänyt lukemaasi.

Vierailija
37/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun homotutka lienee myös epäkunnossa, koska se ei värähdellyt Mattin kohdalla sitten ollenkaan. 

Vierailija
38/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on mun miehelläkin ja heterompaa ukkelia saa saa etsiä. 

Ei ne omasta seksuaalisuudestaan epävarmat ja sen takia vahvasti homofobiset ja -kammoiset ole kovin heteroita. Nämä käyvät homopaikoissa salaa "kerran elämässä kokemassa kun heidät kerran edes otetaan kovaa". Heitä riittää.

Ettei vaan olisi sunkin ukko jo käynyt, tai jos on ihan lassukka, niin voi jäädä käymättäkin.

Vierailija
39/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun homo tutka on piipittäny hulluna mattin kohalla ihan koko ajan. Ehkä hän tykkää tytöistä sekä pojista?

Vierailija
40/45 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eikös hänellä ollut tyttöystävä?