Miten joku ei voinnut huomata, että Matt Terry on homo?
Sillä on klassinen "gay face". Silmät vähän liian kaukana toisistaan. Ja ennen kuin joku poliittisesti korrekti todellisuudenkieltäjä tulee valittamaan, niin se on tieteellisesti tutkittua tietoa, että homot voi useimmiten tunnistaa ihan pelkistä kasvonpiirteistä.
http://www.telegraph.co.uk/content/dam/tv/2016/12/11/XFactorMattwins-la…
http://www.livescience.com/20360-sexual-orientation-visible-face.html
"What earlier studies had not done was to tease out how people make these snap sexuality judgments. They might base it on individual facial features — nose or eyes — or they might look at how the features fit together in the face, such as how far apart the eyes are."
Kommentit (45)
On olemassa. Jos ei näe silmistä, sen näkee leuasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään gay facea.
Minulla on ihan hyvä homotutka, mutta en huomannut, että Matt on homo. Tosin en paljon muuta hänestä nähnytkään kuin esitykset.
Huono homotutka sulla, jos on noin ilmiselvää homoa tunnista ja tuo "gay face" on tutkitusti totta.
Paluu 1800-luvulle.
Huokaus.
Ja kaikki punatukkaiset naiset on noitia?
Vierailija kirjoitti:
Paluu 1800-luvulle.
Huokaus.
Ja kaikki punatukkaiset naiset on noitia?
Poliittinen korrektius menee joskus ihan naurettavuuksiin asti. Kohta ei saisi tunnistaa ihmisen rotuakaan, kun kaikki ollaan niin tasa-arvoisia ja vain rasistit huomaa eroja ihonvärissä tai kasvonpiirteissä.
Minä olen todella komea mies, ja liian monet naiset ja miehet luulevat kivenkovaan että olisin homo. Että enpä tiedä noista tutkista.
Se vollottaminen joka välissä oli vähän outoa.
Senkö takia Nicole olikin niin murtunut ja ryyppäsi suruunsa. Tajusi ettei tule saamaan Mattilta vastarakkautta.
Mielenkiintoinen artikkeli. Juuri hiljattain mietin, miksi minulla on maailman huonoin gaydar, vaikka en ole itsekään täyshetero.
En tästä Matt-ihmisestä tai homoudestaan tiedä, mutta kun jotain koostetta näytettiiin Scherzingeristä ja tästä tyypistä, niin on se Scherzinger kyllä todella pantava nainen. Vaikka alkaa kai ikääkin jo olla.
Ei ole mitään tiettyjä geneettisiä/fyysisiä piirteitä, joista homon voisi tunnistaa, haloo! Sen sijaan tyylistä ehkä ja olemuksesta tms joo.
Mäkin ihmettelen, että hänen homouttaan ei huomattu. Multa sen havaitsemiseen meni n kaksi sekuntia. Mieheni luuli yhtä selostajaa x factorissa homoksi ulkonäön ja vähän koreilevan tyylin perusteella, mutta eihän sellainenkaan ulkoinen juttu ratkaise, minusta hän oli siitä huolimatta ihan pesunkestävä hetero.
Ehkä mulla vaan on ihan poikkeuksellisen hyvä homotutka. On paljon homokavereitakin miehissä ja naisissa. Näen vaikka kuntosalilla komeista ja ihan miehekkäännäköisistä miehistä, että kuka on homo ja kuka hetero, vaikea selittää. Kerran siellä oli yksi selkeä homoromanssi meneillään ja lyön vetoa, ettei kukaan muu huomannut sitä.
Scherzinger ei paljon välitä av-palstan mielipiteistä, vaan seukkaa miljonäärien kanssa.
Eikös Saara koittanu saada extrapisteitä lesboudestaan? Nyt voinee kääntyä takas hetskuksi kun ei ollut apua sateenkaariäänten keräämisessä.
Ainakin manageri vaihtoon jos haluaa menestyä.
Siis homous määritellään ulkonäön, siis kasvonpiirteiden ja ruumiinrakenteen perusteella, joille tämä henkilö itse ei mitään voi? Eihän kasvot ja kroppa nyt muovaudu tietyn näköisiksi seksuaalisen suuntautumisen perusteella, naurettava väite. Vai meinaatko että jo kohdussa ihmisestä tulee tietyn näköinen, koska on homo?
Ja Matt tuskin on homo, biseksuaali ennemminkin. Seurusteli naisen kanssa pitkään ennen X Factoria.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Saara koittanu saada extrapisteitä lesboudestaan? Nyt voinee kääntyä takas hetskuksi kun ei ollut apua sateenkaariäänten keräämisessä.
Ainakin manageri vaihtoon jos haluaa menestyä.
Bi nainen myy paremmin kuin bi mies. Ne teinitytöt eivät osta levyä, kun käy ilmi, että mies onkin kallellaan miehiin. Sen sijaan miehistä on jostain syystä niin extrakiihottavaa kuvitella nainen puuhastelemassa miehen ohella toisen naisen kanssa.
Voisiko joku vääntää rautalangasta, miten sen nyt sitten näkee päällepäin, Mattin tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Siis homous määritellään ulkonäön, siis kasvonpiirteiden ja ruumiinrakenteen perusteella, joille tämä henkilö itse ei mitään voi? Eihän kasvot ja kroppa nyt muovaudu tietyn näköisiksi seksuaalisen suuntautumisen perusteella, naurettava väite. Vai meinaatko että jo kohdussa ihmisestä tulee tietyn näköinen, koska on homo?
Ja Matt tuskin on homo, biseksuaali ennemminkin. Seurusteli naisen kanssa pitkään ennen X Factoria.
Ei homous ole mikään valinta, joten ei se ulkonäkö siitä muutu valinnan perusteella, vaan se on biologinen lähtökohta, että tietyt on homoja, joten loogista on, että he myös saattaa näyttää erilaisilta kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vääntää rautalangasta, miten sen nyt sitten näkee päällepäin, Mattin tapauksessa?
http://static.iltalehti.fi/viihde/sillanpaaetu080711TN_503_vi.jpg
Ei Saaran suuntautumista oikein ulkonäön perusteella voi arvata, Matt on kyllä vähän neitimäinen...
Vierailija kirjoitti:
Minä olen todella komea mies, ja liian monet naiset ja miehet luulevat kivenkovaan että olisin homo. Että enpä tiedä noista tutkista.
Niin, mutta onko sinulla silmät kaukana toisistaan, siro leuka yms naismaisia ominaisuuksia?
Ei ole olemassa mitään gay facea.
Minulla on ihan hyvä homotutka, mutta en huomannut, että Matt on homo. Tosin en paljon muuta hänestä nähnytkään kuin esitykset.