Olen naisille vastenmielinen mies
ja kukaan ei halua seuraani. Minkä hellän miehen maailman naiset minussa menettävätkään. Ei ole reilua :/
Kommentit (123)
Mikä tekee sinusta vastenmielisen? Voisiko sitä jotenkin parantaa tai työstää?
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
180 cm, 75 kg, tyylikäs, komeat kasvonpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee sinusta vastenmielisen? Voisiko sitä jotenkin parantaa tai työstää?
Luulen että suurin syy on introverttiyteni. Kaipa sitä voisi jotenkin työstää.
Niin, elämässä moni asia ei ole reilua. Toisaalta itseään ei voi kunnolla tuntea, ei myöskään käyttäytymistään parisuhteessa, ennenkuin on päässyt kokeilemaan. Eipä ole tietenkään kovin reilua sekään.
Persoonasi on ainakin todella luotaantyöntävä mikä kumpuaa siitä mitä kirjoitat. Hommaa itsetunto ja lopeta väninä, naiset todellakaan ei tommosesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
Mites hygienia? Ja oot aika laiha? Entä koulutus ja mitä työtä teet, miten käyttäydyt yms. Yleensä jos itse pidän miestä vastenmielisenä hänellä on huono hygienia ja käyttäytyy epäkohteliaasti yms.
N20
Vierailija kirjoitti:
ja kukaan ei halua seuraani. Minkä hellän miehen maailman naiset minussa menettävätkään. Ei ole reilua :/
Sama tilanne itsellänikin. Tuntuu typerältä masturboida viikosta toiseen kun tietää, että maailmassa on aika paljon naisia, jotka haluaisivat tulla kanssani tuohon touhuun, mutta uskallus lähestymiseen on vähäistä ja jos nainen lähestyy, niin jäädyn. Rauhallisen tutustumisen kautta olen saanut naisia, mutta tuntemattomien lähestyminen on minulle haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
En usko tuohon jos kerran olet yksin.Sorry. Komeutesi määrittelee katsoja, et sinä itse.
Mahdollisesti sulla ei ole käytöstapoja ja ruinaat vaan seksiä. Joku vika sussa on jos et seuraa löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
Mites hygienia? Ja oot aika laiha? Entä koulutus ja mitä työtä teet, miten käyttäydyt yms. Yleensä jos itse pidän miestä vastenmielisenä hänellä on huono hygienia ja käyttäytyy epäkohteliaasti yms.
N20
BMI 23.15. Eli ennemminkin normaalipainon ylärajoilla kuin alarajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
En usko tuohon jos kerran olet yksin.Sorry. Komeutesi määrittelee katsoja, et sinä itse.
Mahdollisesti sulla ei ole käytöstapoja ja ruinaat vaan seksiä. Joku vika sussa on jos et seuraa löydä.
Sorry, mutta se nyt ei ole mikään uskon asia.
Miksi teit tämän avauksen? Mitä tavoittelet tällä?
Vierailija kirjoitti:
Tavoittelen tällä asenneilmapiirin muutosta. Sitä, että lopetettaisiin kivojen miesten syyttäminen milloin mistäkin. Jos olen tavoittanut edes pienen osan suomalaisisten naisten tajunnasta niin olen tyytyväinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoittelen tällä asenneilmapiirin muutosta. Sitä, että lopetettaisiin kivojen miesten syyttäminen milloin mistäkin. Jos olen tavoittanut edes pienen osan suomalaisisten naisten tajunnasta niin olen tyytyväinen :)
Ihan oikeasti kuvittelet, että tälle palstalle kirjoittamalla muutetaan suomalaisten naisten asenteita? Ihan aikuisten oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Traagista on että kun palstan miehet tavoittelevat tätä tavoitetta, itse asiassa tapahtuu ihan päinvastainen. Ihan oikeasti! Joku fraasi "kiltti mies" alkaa olla jo kirosanaan verrattavissa oleva kauhistus miekkosten ponnistelujen jäljiltä. Jo tuo että "lopettettaisii kivojen miesten syyttäminen milloin mistäkin". Miksi ihmeessä kukaan syyttäisi kivaa miestä mistään? Jos syytetään niin jokin syyhän siihen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti kuvittelet, että tälle palstalle kirjoittamalla muutetaan suomalaisten naisten asenteita? Ihan aikuisten oikeasti?
Vannon kautta kiven ja kannon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä näytät?
N20
BMI 23.15. Eli ennemminkin normaalipainon ylärajoilla kuin alarajoilla.
Miksi miinusta? Kai te nyt saatana osaatte laskea? 18,5-25 on normaalipainon vaihteluväli ja 23.15 on lähempänä lievää ylipainoa kuin lievää alipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. No jos ensi yrityksellä haluat ylipäänsä, että kirjoituksesi ylipäänsä saa avoimemman ja ennakkoluulottomamman vastaanoton, niin suosittelen miettimään otsikointia. "Olen naisille vastenmielinen mies" antaa ymmärtää, että vika on naisissa. Miltä kuulostaisi sen sijaan "Miten kehittäisin itseäni päästäkseni parisuhteeseen?" Esimerkki on huono, hätäisesti kyhätty, mutta ymmärtänet pointin: älä puhu naisista vaan puhu itsestäsi. Sinulla on ongelma, ei meillä naisilla. Me emme liioin ole syyllisiä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kuinka netissä tehtävää mielipidevaikuttamista aina vähätellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. No jos ensi yrityksellä haluat ylipäänsä, että kirjoituksesi ylipäänsä saa avoimemman ja ennakkoluulottomamman vastaanoton, niin suosittelen miettimään otsikointia. "Olen naisille vastenmielinen mies" antaa ymmärtää, että vika on naisissa. Miltä kuulostaisi sen sijaan "Miten kehittäisin itseäni päästäkseni parisuhteeseen?" Esimerkki on huono, hätäisesti kyhätty, mutta ymmärtänet pointin: älä puhu naisista vaan puhu itsestäsi. Sinulla on ongelma, ei meillä naisilla. Me emme liioin ole syyllisiä yhtään mihinkään.
Nyt täytyy kyllä olla kanssasi jyrkästi eri mieltä. ap
Miltä näytät?