Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää raittiita nuoria naisia?

Vierailija
11.12.2016 |

Haluaisin kumppanikseni raittiin ja reippaan liikunnallisen naisen, mutta tuntuu, että Suomessa kaikki naiset viettävät vapaa-aikansa kännissä ja krapulassa. Onko edes mahdollista löytää naista joka sunnuntaina mieluummin lähtee luontoretkelle kuin jää makaamaan krapulassa pizzalaatikon viereen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla Onnen-Pekka sillä minä olen löytänyt kuvailemasi naisen. Reipas ja raitis outdoor-henkinen iloinen ja hauska emäntä. Lapaset, letit ja punaiset posketkin löytyy.

Täältä tuskin löytyy kuin wt-parkujia, joten älä usko vaan jatka etsimistä. Kokeile vaikka lähimmältä retkeilymajalta tai näin talvella hiihtokeskuksesta. Siellä niitä käy mehulla ja kaaolla.

Vierailija
22/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin raitis nuori nainen, mutta minut on jo löydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kumppanikseni raittiin ja reippaan liikunnallisen naisen, mutta tuntuu, että Suomessa kaikki naiset viettävät vapaa-aikansa kännissä ja krapulassa. Onko edes mahdollista löytää naista joka sunnuntaina mieluummin lähtee luontoretkelle kuin jää makaamaan krapulassa pizzalaatikon viereen?

Täällä! :)

Ja ihan samaa olen etsinyt miehestä.

Käytän vapaa-ajan ja viikonloput niin paljon mieleluummin liikkuen, ulkoillen, harrastaen jne. kuin päivän krapulaan ja nukkumiseen tuhlaten.

Kaipaan kunnollista, tervehenkistä miestä, jonka lähtisi mielellään minun ja koirien kanssa just niille luontoretkille.

Millainen olet muuten ihmisenä?

Vierailija
24/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon noin kolme kertaa vuodessa, krapulassa olen ehkä kerran vuodessa jos sitäkään.

Pilveä poltan kerran pariin kuukauteen.

Eli absolutisti en ole, mutta en bilettäjäkään.

Viihdyn pitkälti yksin tai parin läheisen ystävän kanssa, samoilen luonnossa ja teen pieniä vaellusretkiä (parin yön) yksin, käyn yksin teatterissa jne.

En ole varsinaisesti sporttinen, mutta liikun paljon ja harrastan omissa oloissani muutamaa lajia ja lihaskuntoa kehonpainolla (fysiikka siis ihan hyvä).

Mistä esimerkiksi minut löytää?

Kotoa, kaupasta, metsästä, kadulta, uimahallista...

Tosin mun ulkonäöstä ei varmasti tule ensimmäisenä sellaista mielikuvaa, että olen yksin viihtyvä ja kunnollinen kotihiiri (olen tyylistä tarkka, enkä varsinaisesti näytä kovin vaatimattomalta).

Pitää siis olla silmät ja korvat auki, eikä kategorisoida nuoria naisia niin mustavalkoisesti kuin monet tekevät!:)

Vierailija
25/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän vapaa-ajan ja viikonloput niin paljon mieleluummin liikkuen, ulkoillen, harrastaen jne. kuin päivän krapulaan ja nukkumiseen tuhlaten.

Kaipaan kunnollista, tervehenkistä miestä, jonka lähtisi mielellään minun ja koirien kanssa just niille luontoretkille.

Onko sinulla noilla spekseillä ollut sitten vaikeuksia löytää seuraa? Luulisi, että jos olisi tuollainen deitti-ilmoitus ja suunnilleen normaalin näköinen kuva, niin saisit 1000 vastausta päivässä.

En ole uskaltanut laittaa deitti-ilmoitusta mihinkään, eli tämä "etsintä" on ollut hyvin pienimuotoista. Olen eron jälkeen pelännyt, että sydämeni särkyy ja "suojellut itseäni" ja ehkä vähän käpertynyt kuoreeni vain odottamaan sitä kunnollista ja kilttiä miestä. Eli kaipaan kyllä miestä, mutta en ole oikein uskaltanut tehdä asialle mitään. Ja eron myötä itsetuntoni on aika huono, ja vaikka tiedän olevani fiksu ja kaunis, minun on välillä vaikea uskoa, että joku mies voisi ihastua minuun. Ja välillä tuntuu, että nuo toiveeni, ulkoilu, luonnossa liikkuminen jne. ovat tylsiä.

Vierailija
26/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Luonne, ulkonäkö?

Vierailija
27/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa peli olla pelattu.

Olen 56 vuotias , näytän 65 vuotiaalta.

Lyhyehkö, tasapaksupötkylä, iso klyyvari.

Ap

Vierailija
28/30 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. :) Ikä, ammatti, koulutus jne?

Vierailija
29/30 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. :) Ikä, ammatti, koulutus jne?

Olen 30, yliopistokoulutus melko miehiseltä alalta, positiivinen, kiltti ja empaattinen, perhekeskeinen ja karsastan kaikkea kieroilua ja ihmisillä pelaamista. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, mutta huomaan kaipaavani kumppania ja ehkä perhettä. Enkä todellakaan ole sellainen "minä en tarvitse miestä mihinkään" -sinkku :D

Vierailija
30/30 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 18v ja en ole ikinä juonut kunnolla enkä tule ikinä juomaankaan. Maistanu olen, mutta en kauheasti sen enempää. Ja voin kyllä sanoa, että ei montaa kaveripiiristänikää löydy tälläisiä, muutama vain.. tuntuu, että nykyään kaverit valitaan sen mukaan juoko ihminen vai ei :) itselläni kävi tuuri, että löysin miesystävän joka ei myöskään juo yhtään. Onnea etsinnöille, jos haluut sellasen nuoren naisen löytää!