Dermot O'Leary, kenen mielestä namu?
Kommentit (23)
Ihanan karismaattinen ja hyvä juontaja.
Mutta ainoa oikea X-Factorin Alfa on tietenkin Simon. <3
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tein vähän aikaa sitten ketjun aiheesta :D On ihana!
Mua ei haittaa vaikka Dermotin ihanuudesta tehtäisiin sata ketjua.😉 On se niin sexy.
On mies minun makuuni, karismaattinen, vaikuttaa tosi kivalta luonteeltaan ja on komea, mutta ei liian komea, jotta ei tunne itseään hänen rinnallaan "rumaksi".
Vierailija kirjoitti:
Statusmiehet kiihottaa naisia.
Piti sitten uliulinkin avata ketju. Onko se jotenkin sulta pois, kun naiset kuolaavat Dermotia?
Naiset haaveilevat jännämiehistä, tällainen ruma mies ei saa ketään.:( Minä olen kuitenkin todellisuutta, Dermot ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Statusmiehet kiihottaa naisia.
Piti sitten uliulinkin avata ketju. Onko se jotenkin sulta pois, kun naiset kuolaavat Dermotia?
Älä ammu viestintuojaa. Tottahan se on, että Dermot on statusmies. Harvoin naiset kuolaa jotain hitsaajaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dermot_O'Leary
Kaksoiskansalaisuus (britti/irkku), sai äskettäin vaimonsa kanssa pojan, tukee hyväntekeväisyyksiä, selkeä ja mahtava ääni. Kertakaikkiaan ihannetyyppi :)
Vilkaiskaapa kuvia Dermontista,missä hänellä on tosi lyhyet hiukset (siili tms). Sopii todella hyvin hänelle.
Ihana mies. Kiva kuunnella ja katsella. Aidon ja ihmisen oloinen. Miten onkin voinut säilyttää tuollaisen aitouden vaikka on kuuluisa juontaja? Puhuisin hänen kohdallaan terveestä minästä ja karismasta.
Todella kuuma mies. Ihana ääni ja se pilke silmäkulmassa.