Mielenterveyden häiriöt ja mielisairaudet OFFICIAL!!!
Keskustellaan täällä mitä mielenterveydellisiä ongelmia teillä on!!! Oireet, diagnoosit, lääkitys!
Sana on vapaa!
Kommentit (9)
Jatkuvat psykoosit, ilmestyvät unettomuudesta/stressistä. Ei diagnoosia, ei lääkitystä. Tutkittu on monia sairauksia mutta oireeni ovat omituisia. Nyt kun lastensuojelu on huohottanut niskaan, psykoosit tulevat nopeammin ja niitä tulee useammin. Hoitoon pääsy on hankalaa.
Mulla OCD, ahdistushäiriö jalievää vainoharhaisuutta.
Ei diagnoosia, työterveyshuollon kautta käyn psykologin juttusilla sen 5 kertaa vuodessa, mitkä työterveyshuoltoon sisältyy. Psykologi kyllä suositellut hakemaan lähete psykiatrille terveyskeskuksesta.
Oireet vaihtelee mutta esim kädet pesen joitakin satoja kertoja päivässä.
Masennus, ei lääkitystä tällä hetkellä kun en vaan saa aikaseks varata lääkäriaikaa
Kaksisuuntainen mielialahäiriö ja keskivaikea masennus. Lääkityksinä Ketipinor, Serenase ja Duloxetine. N28
Kaksisuuntainen mielialahäiriö, vakava psykoottinen masennus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Diapam, Levozin. Työkyvyttömyyseläkkeellä.
Vakava masennus, pakko-oireinen häiriö, vaativa persoonallisuus.
Työkyvyttömyyseläkkellä.
Mies ikä 37 vuotta. Eläkkeelle 30 vuotiaana.
Ahdistuneisuushäiriö ja paljon traumataustaa. Jotain masennusoireilua on seurauksena ahdistuksesta mutta en täytä loppuja kriteerejä, psykiatrikin oli sitä mieltä että ei sulla masennusta ole kun on niin paljon itsevarmuutta ja haaveita ja elämäniloa kuitenkin.
Todennäköisesti löytyy myös syömishäiriö (ahminta) mutta sitä ei missään tai kukaan tunnu ottavan tosissaan koska olen ylipainoinen. Tiedostan kuitenkin että mulla on tosi sairas suhde ruokaan, riippuvuutta ja sellasta.
Lääkkeitä ei ole eikä tule.
Up up up up up !!!