Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein introvertti-testin

Vierailija
11.12.2016 |

Olen pitänyt itseäni introverttina, mutta tulos olikin ambivertti. Tästä ei paljon puhutakaan, uusi termi itselleni. Tällaisella tyypillä luulisi olevan juuri paljon ystäviä, mutta mulla ei ole, vaikka mulla onkin "fanini".

http://www.introvertit.net/index.php/testaa-oletko-introvertti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Testaan huomenna.

Vierailija
2/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt itseäni introverttina, mutta tulos olikin ambivertti. Tästä ei paljon puhutakaan, uusi termi itselleni. Tällaisella tyypillä luulisi olevan juuri paljon ystäviä, mutta mulla ei ole, vaikka mulla onkin "fanini".

http://www.introvertit.net/index.php/testaa-oletko-introvertti

Saanko udella, mihin kohtiin vastasit "väärin", mitkä piirteet puhuivat introverttiuttasi vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa huonosti tehdyt kysymykset, eihän niistä tiennyt pitikö vastata kyllä vai ei

Vierailija
4/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim tämä:

12. En pidä lainkaan konfliktitilanteista.

Kyllä

Ei

Siis pitääkö vastata, kyllä, jos en lainkaan pidä konfliktitilanteista vai ei, jos en pidä niistä?

Vierailija
5/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosti muotoiltuja kysymyksiä. Testin perusteella olen introvertti, ja senhän toki tiesin jo ennestäänkin.

Vierailija
6/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudosti muotoiltuja kysymyksiä. Testin perusteella olen introvertti, ja senhän toki tiesin jo ennestäänkin.

Sitä minäkin. Nuohan pitää muotoilla niin, että kysytään oletko väittämän kanssa täysin samaa mieltä, jokseenkin samaa mieltä jne. Ei noin töks kyllä/ei.:D Ehkä sen on laatinut yksi meistä...

3 ja 4

Vierailija
7/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut, että suurin osa on ambiverttejä ja vain osa puhtaasti introverttejä. En muista koskiko tämä myös ekstroverttejä.

Vierailija
8/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähä höpsösti muotoiltu. Itellä 19/20 kyllä ja olen erittäin introvertti.

Suurin osa tosiaan jossain siltä väliltä, harva todella introvertti tai ekstrovertti.

Ois kiva vertailun vuoksi tehdä ekstroverttitesti. onkohan semmoista edes

Vierailija
9/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olipa huonosti tehdyt kysymykset, eihän niistä tiennyt pitikö vastata kyllä vai ei

Eikö se nyt ole itsestäänselvää, kun kyseessä on väittämiä, niin kyllä tai ei tarkoittaa, pitääkö väittämä paikkansa sinun kohdallasi.

Vierailija
10/11 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertti. Olin noista kahdesta ääripäästä luonnehtinut itseäni enemmän introvertiksi, en tiennyt että välimuodolle on nimi. Kuvaus kyllä sopii.

Vierailija
11/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin mukaan olen introvertti. Sain kyllä ehkä ylimääräisiä pisteitä sosiaalisten tilanteiden pelkoni vuoksi, esim en vastaa puhelimeen, koska en uskalla ja jaksa puhua ihmisen kanssa. En vietä syntymäpäiviäni. Ei kiinnosta ahdistua ihmisten seurassa. Onneksi sukulaiset asuvat kaukana ja minulla ei ole kavereita (paitsi mies).

Mistä muuten tietää rasittuuko jos on paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Olen lukenut että ihminen hakeutuu rasittuneena omaan rauhaan hiljaiseen huoneeseen. Mutta minä en tee näin. Olen vähän "sekaisin" kun pääsen lähtemään sosiaalisesta tilanteesta, on pöllähtänyt olo ja ajattelen sekavia, mutta omaa rauhaa en tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme