Suomen salibandyvoitto on paljon suurempi saavutus kuin Saara Aallon laulamiset. Miksi ette siitä vouhkaa täällä?
Kommentit (20)
Ei noita nyt varmaan vastakkain tarvi asettaa.
Onnea menestyksestä sekä salibandyjoukkue, että Saara Aalto.
Niinpä! Kansanjuhlia odotellessa. Olihan se meidän yhteinen voitto! ♥
Katsoiko salibandyn loppuottelua yli 7 miljoonaa katselijaa? Oliko yli 10 000 katsojaa paikanpäällä? Montako katselukertaa youtubessa?
En muista tiedä, mutta mua ei vaan salibandy kiinnosta milliäkään. Mutta onnea heille.
Latvian naiset oli kans todella kauniita siitä suomen pelaajat alkaa ettimään
Olitko sinä ap torilla? Varmaan siinä tapauksessa tiesit olimmeko me siellä, niin ettei sitä tarvii täällä av:lla kysellä. 😉
No ei ole. Salibandyn harrastajat tietävät sen itsekin, kyseessä tosi marginaalinen laji urheiussa. Ketään ei kiinnosta - ainakaan Suomen rajojen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
En muista tiedä, mutta mua ei vaan salibandy kiinnosta milliäkään. Mutta onnea heille.
Pikkulasten leikkejä noi pelit on, yhtä tyhmää homma kuin aikuinen mies hakkaa pleikkaria.
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko salibandyn loppuottelua yli 7 miljoonaa katselijaa? Oliko yli 10 000 katsojaa paikanpäällä? Montako katselukertaa youtubessa?
Mitä hiton väliä jollain youtuben katselukerroilla on? Siis ihan oikeasti? Ei se mistään suosiosta kerro. No, eipä salibandyn voittovideota jaetakkaan jokaisen suomalaisen median etusivuilla "juuri nyt!!!!" teksteillä varustettuna.
Kun ei Täällä mistään saa iloita julkisesti. Minä laitoin tutulle joukkueelaiselle onnitteluviestin.
Hieno juttu, kuten Jessen Dota-voittokin.
No kun ei kiinnosta. Ei kyllä Saarakaan sen puoleen, joten itse en meuhkaa kummastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulasten leikkejä noi pelit on, yhtä tyhmää homma kuin aikuinen mies hakkaa pleikkaria.
Urheilua siinä missä muutkin lajit...
Ei jalkapallo ole yhtään sen miesmäisempää
Säbä on kiva laji ja rankka, rankempi kuin lätkä kertoi poikani joka molempia harrastanut ja säbässä sm kultaa voittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton väliä jollain youtuben katselukerroilla on? Siis ihan oikeasti? Ei se mistään suosiosta kerro. No, eipä salibandyn voittovideota jaetakkaan jokaisen suomalaisen median etusivuilla "juuri nyt!!!!" teksteillä varustettuna.
Xfactorin finaalia katsoo yli 7 miljoonaa brittiä + muu maailma. Finaali loppuunmyydyllä Wembleyllä.
Noita sitäturnauksia katsoo myös parhaimmillaan miljoonia seuraajia ympäri maailman.
Mua mikään sählyjoukkue kiinnosta.Tai ylipäätään mikään urheilu.
Vierailija kirjoitti:
Noita sitäturnauksia katsoo myös parhaimmillaan miljoonia seuraajia ympäri maailman.
dota
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Salibandyn harrastajat tietävät sen itsekin, kyseessä tosi marginaalinen laji urheiussa. Ketään ei kiinnosta - ainakaan Suomen rajojen ulkopuolella.
Pelataan sitä ruottissa ja veittissä. Siinäpä ne sitten ovatkin. Muualla vähän kokeillaan.
Hinttipallon MM-voitto sentään merkitsee jotain.