Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot välit perheeseen harmittaa. VERTAISTUKEA?

Vierailija
11.12.2016 |

Tilanne on siis tämä, että mulla on todella huonot välit lapsuudenperheeseeni. Isästä mulla ei ole tietoakaan ja äitini on pahasti alkoholisoitunu.

Tätäkin enemmän mua harmittaa huonot välit isosiskooni. Asutaan noin sadan kilometrin päästä toisistamme emmekä oo nähny siltikään 1,5 vuoteen. En saanu kutsua hänen poikansa ristiäisiin, eikä hän tullut mun ja mieheni häihin kesällä. En tiiä mikä meillä on, sillä mitään riitaakaan tietääkseni oo ollu, mistä sisko ois suuttunu. Aina kun oon yrittänyt ottaa yhteyttä, sisko vetoaa kiireeseen ja katkasee puhelun. Eikä sisko ikää ota yhteyttä ite

Näin joulun lähestyessä tää vaivaa. Mies lähettää kymmeniä joulukortteja, ostaa lahjoja ja soittelee ystävilleen. Hän käy kylässä ja on muutenkin sosiaalinen. Mulla ei oo ketää sukulaisia kelle lähettää kortteja. Ystäville soitan aattona ja mummun haudalla tulee käytyä.

Harmittaa vaan ku aina sanotaan, että joulu on perhejuhla. Muiden iloinen hössötys saa vaan mun mielen apeeksi.

Oon raskaana ja yritän sikiön takia elää normaalia arkea, vaikka vituttaa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/4 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellää muulla oo huonoja välejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan valua alas vaa sitten. Ap

Vierailija
4/4 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yritän vaan sietää kaiken paskan vaikka yksin itkenkin sitä. Ei tässä paljon ole, kun kavereillakin on perheensä ja kiireensä. Olet sä miten päässyt miehen perheeseen mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan