Mitä helkuttia ihmiset ottavat selfieita bussissa niin että takana olevakin tulee kuvaan?!
Olen jo pari kertaa joutunut tahtomattani toisen selfieen, siis niin että istun ja mietiskelen jotain omiani, sitten yhtäkkiä huomaan kameran linssin siinä keskiosassa, voi jumaliste sentään :(
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne haluuki ottaa kuvan susta ja selfie on hyvä salainen keino.
No en nyt tiedä, kerran ainakin sellaiset teinitytöt saivat kamalan kikatuskohtauksen kun huomasivatkin mun naaman myös heidän selfiessään, toinen kääntyi oikein ympäri katsomaan että oliko siel takanakin joku?
Ens kerralla näytän kieltä!
Ihan tarkotuksella sitten niitä jaetaan snäpissä kavereille ja naureskellaan.
Niinpä! Helvetti. Kohta oma naama sitten loistaa jonkun pissiksen snapissa, instassa, facessa tai blogissa. Idiootit.
Minä otan kuvia nimenomaan takanani istuvista ihmisistä ja näyttelen vain ottavani selfieitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, kyllä. Itse olen saanut kunnian päätyä toisten selfieen, ja sitten olen huomannut suureksi järkytyksekseni että naamani ympyröidään siitä punaisella ja lähetetään snapchattiin. Tällaisia upeita kaksikymppisiä meillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, kyllä. Itse olen saanut kunnian päätyä toisten selfieen, ja sitten olen huomannut suureksi järkytyksekseni että naamani ympyröidään siitä punaisella ja lähetetään snapchattiin. Tällaisia upeita kaksikymppisiä meillä on.
Mitä kautta sait tämän selville?
Vierailija kirjoitti:
Minä otan kuvia nimenomaan takanani istuvista ihmisistä ja näyttelen vain ottavani selfieitä.
Miksi?
Minä näytän aina persettä, kun huomaan tätä hommaa.
Ehkä ne haluuki ottaa kuvan susta ja selfie on hyvä salainen keino.