Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti syntymäpäivälahjaksi imurin

Vierailija
11.12.2016 |

Niin, minulla oli eilen synttärit ja lahjaksi mieheltä sain uuden imurin. Oli kyllä tarpeellinen ja käytännöllinen lahja ja olen kiitollinen ja arvostan miestäni, mutta vähän jäi kaiveleen kuitenkin... Minä olen meidän taloudessa se, joka tekee joka ikisen kotityön. Siivoan, pyykkään, käyn kaupassa, teen ruuat ym ym. Olin haaveillut jostain romanttisesta lahjasta tai jos olisi vaikka ihan itse tehnyt minulle jotain, en olisi vaatinut kallista lahjaa todellakaan. Mutta tuli pieni pettymyksen tunne kun sain lahjan, pettymys varmasti näkyi mun kasvoiltanikin ja tokaisin vain hämmästellen "imuri?"

Hyvä lahjahan toi tietty on, ja pidätte mua varmaan tosi idioottina, mutta tuli tunne siitä, et olisin vaan joku kotiorja että jatka siivoomista vaan. Ja nyt sitten hävettää tuo mun pettymys, hyväähän mies vaan tuolla ajatteli. Olisitko tyytyväinen, jos saisit imurin synttärilahjaksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinkone on lahjana idioottimainen, työvälineensä jokainen valitsee itse (enpä tiedä, kuinka moni arvaisi ostaa minulle vasaraksi bulloxin, muihin käytetty raha olisi hukkaan heitettyä), erot jopa saman hintatason imureissa ovat suuria. Exäni kysyi toivetta ja onnistui ostamaan aina väärän, rannerengas -> ranneketju. Nykyinen ei kysy toivetta, mutta lahjat ovat olleet mieluisia. Lahja on henkilökohtainen muistaminen, miksi se onkaan niin monen vaikea tajuta.

Vierailija
22/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei imuria voi antaa lahjaksi. Minusta miehesi on sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee miehelle samalla tavalla. Osta kodinkone. Esim. leipäkone tai airfryer.

Ristikkoavain renkaiden vaihtoon - ei ole kallis, vaikka ostaisi, joka joulu- ja synttärilahjaksi ja erityisen tarpeellinen miehen kotitöitä ajatellen.

Vierailija
24/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Ihan oikein

Vierailija
25/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi kiitos että ostit yhteiseksi uuden imurin. Missäs piilottelet minun lahjaani?"

Vierailija
26/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei imuria voi antaa lahjaksi. Minusta miehesi on sika.

Hiljaaaaaaa.    Ihan ok 

Vierailija
27/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oi kiitos että ostit yhteiseksi uuden imurin. Missäs piilottelet minun lahjaani?"

Hö. Naiset siivoaa. Siksihän me on hankittu. Jopa oli tyhmä kommentti sulla. 

Vierailija
28/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristikkoavain renkaiden vaihtoon - ei ole kallis, vaikka ostaisi, joka joulu- ja synttärilahjaksi ja erityisen tarpeellinen miehen kotitöitä ajatellen.

Tai olut-tynnyri  . Siskty / fifty   molemmille harrastusten mukaan.

Vierailija
29/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle Airfrier ja pääset ruoanlaitosta kokonaan. 

Vierailija
30/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hö. Naiset siivoaa. Siksihän me on hankittu. Jopa oli tyhmä kommentti sulla. 

Miehelläni käy nainen siivoamisen vuoksi, tosin vain muutaman tunnin viikossa. Epäilen, että järjestelyssä tarvitaan euroksi kutsuttavaa valuuttaa. Osaisitko päätellä miksi? Sukupuolella ei ole väliä, jopa mies oppii.

Vierailija
31/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olut-tynnyri  . Siskty / fifty   molemmille harrastusten mukaan.

Oluttynnyri olisi liian henkilökohtainen lahja, jos vertaa sitä imuriin. Renkaiden säilytyspussit vielä menettelisivät.

Vierailija
32/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi lahjaksi iso dildo ja satisfyer. Ihan vaan että jaksaa tyydyttää sinut. 🌹👛lompakkopimpsasaakerrankinhyvää

Vierailija
33/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri ostetaan tarpeeseen, ei lahjaksi. Ellei sitten erikseen pyydä, että saisinko lahjaksi imurin.

Vierailija
34/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä. 

Esim. lahjakortti hierontaan/kosmetologille on hyvä lahja. Saatesanoilla mene rentoutumaan kulta, minä hoidan kodin ja lapset sillä aikaa, ole ihan rennosti. Ei kiirettä takaisin. Käy vielä vaikka kahvilla.

Vierailija
35/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri hyvä lahja, hoitaa homman puolesta

Vierailija
36/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkea lahja, se kuuluu ostaa talouteen muutenkin. Osta ens kerralla miehellesi vaikka jauhenlihaa paitsi että varmaan joudut valmistaan sen itte.;)

Vierailija
37/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imuri hyvä lahja, hoitaa homman puolesta

Kenen puolesta? Miehen? Eihän se olisi silloin lahja vaimolle vaan miehelle. Eikä imuri vieläkään kelpaa lahjaksi.

Vierailija
38/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloitus on aika vanha. Mutta aihe tuore.

jos saisin imurin lahjaksi olisin varmaan yllättynyt mutta tokaisin että paras lahja ikinä että hommasit imurin ja lupasit siis imuroida kaksi kertaa viikossa jatkossa ilman että tarttee muistuttaa. Kiva että huomasit että kotityöt pitää jakaa tasaisemmin. 

Vierailija
39/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole ostanut 25 vuoden aikana minulle yhtään syntymäpäivälahjaa. Olisin ihan tyytyväinen, jos saisin seuraavalla kerralla vaikka ruuvimeisselin. Seksiä joskus toivoin, mutta sitäkään ei sitten tullut.

Vierailija
40/40 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi