Mies osti syntymäpäivälahjaksi imurin
Niin, minulla oli eilen synttärit ja lahjaksi mieheltä sain uuden imurin. Oli kyllä tarpeellinen ja käytännöllinen lahja ja olen kiitollinen ja arvostan miestäni, mutta vähän jäi kaiveleen kuitenkin... Minä olen meidän taloudessa se, joka tekee joka ikisen kotityön. Siivoan, pyykkään, käyn kaupassa, teen ruuat ym ym. Olin haaveillut jostain romanttisesta lahjasta tai jos olisi vaikka ihan itse tehnyt minulle jotain, en olisi vaatinut kallista lahjaa todellakaan. Mutta tuli pieni pettymyksen tunne kun sain lahjan, pettymys varmasti näkyi mun kasvoiltanikin ja tokaisin vain hämmästellen "imuri?"
Hyvä lahjahan toi tietty on, ja pidätte mua varmaan tosi idioottina, mutta tuli tunne siitä, et olisin vaan joku kotiorja että jatka siivoomista vaan. Ja nyt sitten hävettää tuo mun pettymys, hyväähän mies vaan tuolla ajatteli. Olisitko tyytyväinen, jos saisit imurin synttärilahjaksi?
Kommentit (40)
Ei imuria voi antaa lahjaksi. Minusta miehesi on sika.
Vierailija kirjoitti:
Tee miehelle samalla tavalla. Osta kodinkone. Esim. leipäkone tai airfryer.
Ristikkoavain renkaiden vaihtoon - ei ole kallis, vaikka ostaisi, joka joulu- ja synttärilahjaksi ja erityisen tarpeellinen miehen kotitöitä ajatellen.
"Oi kiitos että ostit yhteiseksi uuden imurin. Missäs piilottelet minun lahjaani?"
Vierailija kirjoitti:
Ei imuria voi antaa lahjaksi. Minusta miehesi on sika.
Hiljaaaaaaa. Ihan ok
Vierailija kirjoitti:
"Oi kiitos että ostit yhteiseksi uuden imurin. Missäs piilottelet minun lahjaani?"
Hö. Naiset siivoaa. Siksihän me on hankittu. Jopa oli tyhmä kommentti sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristikkoavain renkaiden vaihtoon - ei ole kallis, vaikka ostaisi, joka joulu- ja synttärilahjaksi ja erityisen tarpeellinen miehen kotitöitä ajatellen.
Tai olut-tynnyri . Siskty / fifty molemmille harrastusten mukaan.
Osta miehelle Airfrier ja pääset ruoanlaitosta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hö. Naiset siivoaa. Siksihän me on hankittu. Jopa oli tyhmä kommentti sulla.
Miehelläni käy nainen siivoamisen vuoksi, tosin vain muutaman tunnin viikossa. Epäilen, että järjestelyssä tarvitaan euroksi kutsuttavaa valuuttaa. Osaisitko päätellä miksi? Sukupuolella ei ole väliä, jopa mies oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olut-tynnyri . Siskty / fifty molemmille harrastusten mukaan.
Oluttynnyri olisi liian henkilökohtainen lahja, jos vertaa sitä imuriin. Renkaiden säilytyspussit vielä menettelisivät.
Osta miehellesi lahjaksi iso dildo ja satisfyer. Ihan vaan että jaksaa tyydyttää sinut. 🌹👛lompakkopimpsasaakerrankinhyvää
Imuri ostetaan tarpeeseen, ei lahjaksi. Ellei sitten erikseen pyydä, että saisinko lahjaksi imurin.
En ymmärrä miehiä.
Esim. lahjakortti hierontaan/kosmetologille on hyvä lahja. Saatesanoilla mene rentoutumaan kulta, minä hoidan kodin ja lapset sillä aikaa, ole ihan rennosti. Ei kiirettä takaisin. Käy vielä vaikka kahvilla.
Robotti-imuri hyvä lahja, hoitaa homman puolesta
Aivan surkea lahja, se kuuluu ostaa talouteen muutenkin. Osta ens kerralla miehellesi vaikka jauhenlihaa paitsi että varmaan joudut valmistaan sen itte.;)
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri hyvä lahja, hoitaa homman puolesta
Kenen puolesta? Miehen? Eihän se olisi silloin lahja vaimolle vaan miehelle. Eikä imuri vieläkään kelpaa lahjaksi.
Ketjun aloitus on aika vanha. Mutta aihe tuore.
jos saisin imurin lahjaksi olisin varmaan yllättynyt mutta tokaisin että paras lahja ikinä että hommasit imurin ja lupasit siis imuroida kaksi kertaa viikossa jatkossa ilman että tarttee muistuttaa. Kiva että huomasit että kotityöt pitää jakaa tasaisemmin.
Vaimo ei ole ostanut 25 vuoden aikana minulle yhtään syntymäpäivälahjaa. Olisin ihan tyytyväinen, jos saisin seuraavalla kerralla vaikka ruuvimeisselin. Seksiä joskus toivoin, mutta sitäkään ei sitten tullut.
Kodinkone on lahjana idioottimainen, työvälineensä jokainen valitsee itse (enpä tiedä, kuinka moni arvaisi ostaa minulle vasaraksi bulloxin, muihin käytetty raha olisi hukkaan heitettyä), erot jopa saman hintatason imureissa ovat suuria. Exäni kysyi toivetta ja onnistui ostamaan aina väärän, rannerengas -> ranneketju. Nykyinen ei kysy toivetta, mutta lahjat ovat olleet mieluisia. Lahja on henkilökohtainen muistaminen, miksi se onkaan niin monen vaikea tajuta.