Minkä verran olet harrastanut liikuntaa tällä viikolla? Hyötyliikuntaa ei lasketa.
Itse olen polkenut vain kahdesti kuntopyörää kotona 30min. Normaalisti olisin lisäksi käynyt kaksi kertaa salilla tuon lisäksi.
Kommentit (63)
En yhtään. Luotan arkiliikuntaan (2 pientä lasta), se on pitänyt minut tähänkin asti kunnossa ja kuosissa.
Käyn joka viikko neljä kertaa crossfit-tunnilla, ja kaksi kertaa juoksulenkillä (5 km).
3x 30min bodypumppisetin ja pari tuntia rauhallista kävelyä.
En yhtään. Fyysisesti raskas työ pitää kropan kunnossa.
Aamuisin 100 punnerrusta, päivällä 2 tuntia reipasta kävelyä. Näillä menen.
En käytännössä yhtään. Pari kävelylenkkiä. Normisti käyn salilla ja lenkkeilen mutta töissä on nyt mennyt iltaisin pitkään, joten olen ollut niin puhki, etten jaksa enää lähteä. Lisäksi on ollut asuntonäyttöjä pari. No äsken kyllä venyttelin vähän aikaa.
Maanantaina sauvakävely ja vähän lihaskuntoa, lauantaina ratsastustunti. Aika vähän.
Neljä kertaa salilla ja yksi tunnin lenkki.
En oikeastaan yhtään. Enkä ole fyysisesti edes kunnossa, jo lyhyiden portaiden nouseminen saa minut puuskuttumaan. Olen kuitenkin normaalipainoinen.
No jos muutkin mainitsevat kävelyt niin olen mäkin käynyt useammankin kerran kävelemässä, en edes muista montako tuntia yhteensä. En pidä kävelyä liikuntana... ap
3x bodycombat
2xbodypump
1x cxworx
3x 1.1h kävelylenkki
1x 30min juoksumatolla
Vierailija kirjoitti:
No jos muutkin mainitsevat kävelyt niin olen mäkin käynyt useammankin kerran kävelemässä, en edes muista montako tuntia yhteensä. En pidä kävelyä liikuntana... ap
Mitähän se sitten on, jos ei liikuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Maailman vanhin selitys :D
Reipas kävelyhän on tosi hyvää liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä höpsi. Salilla on paljon tyyppejä, jotka ovat sinua paremmassa kunnossa ja vahvempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman vanhin selitys :D
Kuinka niin? Kyllä minä tiedän esim. liikuntatuntien ohjaajia, jotka eivät harrasta mitään työnsä päälle. Johan ylikunto iskisi.
3 kertaa salilla, päälle noin 5h pyörälenkkejä. Enkä edes pidä itseäni hirveän sporttisena. Kauhea miten vähän ihmiset liikkuvat kun tätä ketjua lukee!
4 kertaa käynyt n. 30 min. juoksulenkillä. N 45 v.
Lasketaanhan fyysinen työ? n. 15h pyöräilyä ja rappusten juoksua. Normaalisti olisi vähän lihaskuntoa päälle, mutta olen ollut tällä viikolla kovin väsynyt.
Tiistaina tunnin kävelylenkki, samoin eilen. Tänään kuntopyöräilyä puoli tuntia. Siinä se.