Olipa Saara todella kaunis eilen ja mieletön karisma.
Mitä ihmettä täälä on oikeen hoettu monta viikkoa ihan muuta. Saara näytti upealta siinä Queen esityksessä ja karismaahan hänellä nimenomaan löytyy. Tietyn pisteen jälkeen tämä on fakta ei edes makuasia.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy muistaa, mitä levylaulajan karisma tänä päivänä tarkoittaa. Jotta naislaulaja pärjäisi listoilla, tulee hänen olla julkea, rääväsuinen, irstas, narsistinen. Laulutekniikan pitää olla suoraa kiljuntaa ilman vibraa, ahkinää tai pikkutytön kimitystä. Mikään näistä asioista ei päde Saaraan. Siksi "hänellä ei ole karismaa".
Toivottavasti ajan henki on muuttumassa. Muuten voi tosiaankin olla vaikeuksia levytysuralla. No, ehkä tänä vuonna alkanut yhteiskunnallinen muutosprosessi heijastuu popkultuuriinkin, mene ja tiedä.
On kyllä pakko ihmetellä tän psykofanin mielenterveyden tilaa - joka päivä ihme alotus ja sitten julistetaan oma mielipide faktaksi ja muiden mielipiteet on paskapuhetta.
Toivon todella, että löydät elämääsi jotain muutakin sisältö kuin Saara Aalto.
Normaali ja tasapanoinen ihminen ei pillastu tohon tyyliin muiden ihmisten mielipiteistä, varsinkin kun kyseessä on laulukilpailu ja nämä ovat ihan oikeasti makuasioista.
Miksi se ottaa niin koville, että kaikki eivät välitä Saarasta?
Vaikka en itse erityisesti välitä Saaran esiintymisistä niin silti toivon Saaralle kaikkea hyvää. Hänen menestys ei ole keneltäkään pois, joten siksi todella ihmettelen miksi aina pitää sanoa, että muut on kateellisia.
On hyvä myös muistaa, että varsinainen koitos alkaa vasta kisan päätyttyä ja silloin nähdää millaisen uran Saara pystyy tekemään.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pakko ihmetellä tän psykofanin mielenterveyden tilaa - joka päivä ihme alotus ja sitten julistetaan oma mielipide faktaksi ja muiden mielipiteet on paskapuhetta.
Normaali ja tasapanoinen ihminen ei pillastu tohon tyyliin muiden ihmisten mielipiteistä, varsinkin kun kyseessä on laulukilpailu ja nämä ovat ihan oikeasti makuasioista.
Vaikka en itse erityisesti välitä Saaran esiintymisistä niin silti toivon Saaralle kaikkea hyvää. Hänen menestys ei ole keneltäkään pois, joten siksi todella ihmettelen miksi aina pitää sanoa, että muut on kateellisia.
On hyvä myös muistaa, että varsinainen koitos alkaa vasta kisan päätyttyä ja silloin nähdää millaisen uran Saara pystyy tekemään.
Sori kirjoitin puhelimella. Bussipysäkki alko lähestyä niin oli vähän kiire :D
Vierailija kirjoitti:
Bohemian rhapsody oli pettymys minulle Saaran kohdalla. Ääni olisi voinut olla vahvempi
Et sitten ymmärrä sävyjen päälle laulussa? Käypä kuuntelemassa originaaliversio. Ei Mercurykaan sitä tasapaksulla äänellä laulanut.
Vierailija kirjoitti:
Tänne palstalle on pesiytynyt oikeasti joku aivan pimeä Saaran antifani- joka väliin huutelemassa kuinka Saaralta puuttuu karismaa, puuttuu ääntä yms. ja hänellä on se oikeus kertoa! Ei mua ainakaan itseäni haittaa, jos jotain laulajaa tai esiintyjää kehutaan, toki liika on aina liikaa, mutta se järjetön mustamaalaus ja haukkuminen mitä täällä moniin muihinkin esiintyjiin kohdistuu menee yli!!
Miljoona ihmistä on seurannut eilen Saaraa ja tästä huolimatta Saaralta puuttuu karismaa- just!
Viikko toinen jälkeen olen yrittänyt nähdä&kuulla saman, minkä muutkin. Mutta ei onnistu. Tänään vakuutuin siitä, että voin vain kuunnella häntä, en katsella. En todellakaan tiedä mikä sen aiheuttaa, mutta kun näen hänen laulavan, se osuu johonkin ärsytyshermooni. Äänessä ei ole mitään vikaa eikä oikeasti ulkonäössäkään, mutta joku hänessä ei vain minulle sovi. Upea nainen, mutta ei minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen mielestä Pirkko Jalovaarassa on karismaa jee ja sitten tietysti kaikissa wincapita huijareissa ja Koivisto saarnaajissa :)!
Sellainen joka on rehti itsensä ei ole karismaa millään.
Mitä sun mielestä on karisma
Vierailija kirjoitti:
Bohemian rhapsody oli pettymys minulle Saaran kohdalla. Ääni olisi voinut olla vahvempi
Volume-nappulaa ei aina tarvitse pitää ykkösellä...
Bohemian rahpsodyn kohdalla oli pari kömpelöä tanssahtelua seksikkäästi kohtausta. Yritti lanteita keikuttaa mutta mönkään meni
kohta 0:55 - ohisVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volume-nappulaa ei aina tarvitse pitää ykkösellä...
Saara jäi vähän Adamin varjoon, mutta Matt jäi vielä enemmän Nicolen. - ohis
Saaralta ei puutu mitään voittoon tarvittavia ominaisuuksia. Täyttä sontaa se jatkuva inttäminen karisman puutteesta.
No siltä puuttuu se karisma ja jää toiseksi, niin kuin aina.
Vähän on kyllä ylipainoa. Kaksoisleuka ensin pois niin alkaa mennä paremmin.
Charlotte Church oli kuin enkeli laulaessaan nuorempana:
Minusta Saara oli kisan alussa kylmä, tylsä ja vailla karismaa. Se karisma kyti kuitenkin jossakin pinnan alla, tarvittiin vain oikeat olosuhteet ja ihmiset nostamaan se esiin. Saara on kehittynyt huimasti kisan aikana. Tämä on vain minun mielipiteeni, toiset näkivät hänessä karismaa heti ja toiset eivät vieläkään. Mitään universaalia faktaa ei tälläisissä asioissa ole.
Mutta lavaliikehdintä on vieläkin jotenkin tönkköä aika ajoin,siihen pitäisi panostaa ja saada siihen sulavuutta ja rentoutta.
Karismaattinen laulaja jää mieleen, hänen laulussaan on sitä jotain ja sitä haluaa kuulla lisää. Saaran laulu ei tee mitään näistä minulle. Toiset tykkää ja toiset ei.