Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo lähti kauppaan hakemaan lisää ruokaa

Vierailija
11.12.2016 |

Kahden päivän jämät jääkaapissa odottamassa syöjäänsä mutta lisää vaan pitää kokata. Haluaa vitt*illa. Odottaa että sanon että eikö ruoka jo riitä että saa jonkun uuden vaihteen päälle :(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuli kaupasta intoa puhkuen ja paneutui resepteihinsä. Sen verran rentoutin itseäni että sain sanottua että "jos aiot tehdä tänään ruokaa niin pitää laittaa kompostiin perjantaiset  ja eiliset ( vajaa 10 keitettyä perunaa) jämät". Sanoi että "Niin jos syötäisiin ne ensin".

Kyllä tämä tästä.

Ihmetyttää että ei itse hoksaa milloin ruokaa alkaa jo olla liikaa :)

ap.

Nyt on sitten syöty.  Vaimo hiukan hapan kun ei voinut tehdä uutta ruokaa vaan söi perjantaisia jämiä kuten minäkin. Tiedän että ajattelee että tekee ruokaa huomenna, mutta näen että vasta tiistai olisi oikea hetki.

Jos haluaa kokata joka päivä niin pitää tehdä pienempiä annoksia.

Voihan sitä sanoa että "mitäs jos kokkaisit itse perhelle", mutta usein sitten nainen kuitenkin haluaa päättää että mitä sen miehen pitää kokata ja kaupasta ostaa.

Jos minä alkaisin pääkokiksi niin joka torstai olisi sitten hernekeittoa ja pannaria. Myös nakkikeittoa , jauhelihakeittoa, maksalaatikkoa, silakkalaatikkoa, uunilenkkiä. Pitsaa kerran kuussa, ohrauunipuuroa, kaalikeittoa. Eineksiä ja valmiskastikkeita ja muita valmisruokia ei koskaan paitsi makkara ja lihapullat.

lisäksi olisi broilerinkoipia kerran viikossa. 

Että simmottiin.

ap.

Eli tekisit itse maksalaatikon, keittäisit kerran viikossa hernekeittoa? Maksalaatikon tekeminen vie aika kauan aikaa... ja samoin hernekeitto. Pitää hauduttaa useampi tunti, että herneet kunnolla pehmenee. Luulen, että aika nopeasti unohtaisit em. ruoat viikon ruokalistalta.

Ja eineslihapullat? Koita nyt miettiä jotain vähän parempaa. Ne taas niin helppo ja nopea tehdä itse verrattuna noihin maksalaatikkoon ja hernekeittoon, että jotenkin sun ajatusmaailma ei ihan avaudu.

Oletko ikinä laittanut ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla