Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, mistä vielä voisin säästää

Vierailija
11.12.2016 |

Tiukka säästökuuri menossa, että olisi nopeammin omaan asuntoon tarvittavat rahat kasassa. Työmatkat 2 km pyöräilen ja kävelen, käytän tarjouksia hyväksi ja käyn eri kaupoissa tarjousten mukaan. Käyn töissä aina vessassa lähtiessä ja suihkussa salilla. Salikortista en luovu, mutta ryhmäliikuntatuntien sijaan alan jumpata kotona ja vaihdan halvemmalle rautasalille vuoden vaihteessa. Salilla myös käyn kävellen tai pyörällä, tosin salimatka vaihdon myötä sitten pitenee vähän. Käytän paljon juureksia. Sammuttelen valot huoneista missä en ole ja pyrin pesemään pyykkejä täyden koneellisen. Vaatteita en ole ostanut pitkään aikaan, vaan mietin tarkkaan tarvitsenko oikeasti mitään, edes sieltä kirpparilta. Kengät ostan aina uutena ja laadukkaat, tästä en luovu. Mutta tämä on pitkällä aikavälillä säästöä, mm. Sievin kengät vuodelta 2007 alkaa nyt vasta mennä rikki. Kosmetiikan käyttöä olen vähentänyt tosi paljon. Hiuksia en voi leikata itse, olen kömpelö. Sukkia parsin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vuokra asunto asunnon johon kuuluu netti ja vesi kiinteänä. Näin voit vaihtaa puhelimen prepaidiin ja et maksa vedestä. Lisäksi kilpailuta joka ainoa lasku.

Vierailija
42/42 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toinen asunto oikeasti välttämätön? varsinkin jos asut vain viikolla niin kokeile tehdä jonkun hotellin kanssa hyvä diili arkiöistä? täällä päin ainakin onnistuu, oisko ollut jonku hiukan päälle parikymppiä per yö yhden hengen huoneesta aamupalalla sunnuntaista perjantaihin...

Ei tullut vesi eikä sähkölaskua perässä, ei tarvinnut siivota, sai aamupalan buffetista ja kuntosalin ja saunaosaston käyttöönsä niinkuin muutkin vieraat...

Ei ehkä tosin onnistu jossain Helsingissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi